Revzillada vardı sanırım. Yurtdışından alabilirsiniz ancak. Belki honda servisleri de getirtebilir.
Nmax kullanıyorum 6 aydır 4bin km oldu. Bu motora geçmeyi düşünüyorum. 18-19 bine 2.el mevcut gibi malum sitede. Tavsiye edermisiniz? 125 lik alayım dedim ama sanki pişman olurum gibi aynı cc sonuçta.
Merhabalar.
Forumda yeniyim, herkese selamlar öncelikle.
1 ay kadar önce 2019 model gri renk CB250R sahibi oldum ben de. Gayet memnun olmam dışında merak ettiğim bir durumu benzer şekilde var mı onu sormak istedim.
Motor ile hareket halindeyken devir 5000-6000 arasında çok rahatsız etmeyen fakat o temiz sesi dışında bir şeyler rezonansa giriyor gibi bir ses geliyor. Herhangi bir titreme vs yok oysa. Mesela motor yerinde dururken deviri bu seviyelere getirdiğimde bu sesi almıyorum. Sadece hareket halindeyken ve her viteste devir 5000-6000 arasındayken bu titreşim vari sesi alıyorum.
Benzer durumla karşılaşan var mı acaba? Ya da sebebini bilen? Tahmin eden?
Güvenli sürüşler.
Yavuz
Nmax kullanıyorum 6 aydır 4bin km oldu. Bu motora geçmeyi düşünüyorum. 18-19 bine 2.el mevcut gibi malum sitede. Tavsiye edermisiniz? 125 lik alayım dedim ama sanki pişman olurum gibi aynı cc sonuçta.
Merhaba herkese bu forumdaki ilk postum ve ayrıca başlığı başından sonuna kadar her bir soruyu cevabı tek tek okudum 3 günümü aldıben de motora skuterle başlayıp cb250r ile devam etmek isteyen 2 aylık motor geçmişi olan bir kardeşinizim. Ehliyet yazılı sınavı da geçtim direksiyon kaldı tek.
Aslında Kawasaki Versys tarzı motorları çok istiyorum ama henüz üniversite öğrencisi olduğumdan hem de elimdeki para binbir emekle çalışmayla 20binleri zor bulduğundan bu motoru almak istiyorum. Boy konusunda zamanında tartışmalar dönmüş 1.82 boy 80kg sporcu fiziğine sahibim pek sırıtacağımı düşünmüyorum tabii yine de yorumlarınızı almak isterim. Neyse kafanızı çok şişirmeden soruma geleyim:
Şuan elimde 9bin TL var ve elimdeki motoru satınca 15bin bin lira civarı olacak. Üstüne de 2.5-3 ay çalışıp 20bine tamamlayıp 2. El temiz bir motor bakacağım. Hem seneye kadar bu skuterle biraz daha pişerim diye düşünüyorum.
Gelecek yıl haziran gibi bu 2018 modellerin 2.el piyasası ne durumda olur? Şuan 10binlerdeki motorun 20-21 liraya alınabildiği bir piyasa var. Eğer 2020 eylülde fiyatlar fırlarsa şuan borç harç açığımı kapatıp hemen alabilirim zor da olsa. Siz değerli üyelerin fikirleri neler? Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
Merhaba herkese bu forumdaki ilk postum ve ayrıca başlığı başından sonuna kadar her bir soruyu cevabı tek tek okudum 3 günümü aldıben de motora skuterle başlayıp cb250r ile devam etmek isteyen 2 aylık motor geçmişi olan bir kardeşinizim. Ehliyet yazılı sınavı da geçtim direksiyon kaldı tek.
Aslında Kawasaki Versys tarzı motorları çok istiyorum ama henüz üniversite öğrencisi olduğumdan hem de elimdeki para binbir emekle çalışmayla 20binleri zor bulduğundan bu motoru almak istiyorum. Boy konusunda zamanında tartışmalar dönmüş 1.82 boy 80kg sporcu fiziğine sahibim pek sırıtacağımı düşünmüyorum tabii yine de yorumlarınızı almak isterim. Neyse kafanızı çok şişirmeden soruma geleyim:
Şuan elimde 9bin TL var ve elimdeki motoru satınca 15bin bin lira civarı olacak. Üstüne de 2.5-3 ay çalışıp 20bine tamamlayıp 2. El temiz bir motor bakacağım. Hem seneye kadar bu skuterle biraz daha pişerim diye düşünüyorum.
Gelecek yıl haziran gibi bu 2018 modellerin 2.el piyasası ne durumda olur? Şuan 10binlerdeki motorun 20-21 liraya alınabildiği bir piyasa var. Eğer 2020 eylülde fiyatlar fırlarsa şuan borç harç açığımı kapatıp hemen alabilirim zor da olsa. Siz değerli üyelerin fikirleri neler? Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
Pazartesi günü aldım motoru sonunda220 KM yaptım 2 günde başka şehire götürme durumum vardı. Şu an için her şey yolunda İzmir trafiğinde de kullandım bu sabah atik bir motor. Zincir sesi geliyor kaçınılmaz ama benim kask Bell Vortex beni rahatsız etmiyor dışarıdan geliyormuş ama arkadaşımla sürerken zincir sesi geliyor baya dedi. Model alımlı bakan çok nazar deymesin. Size sorum sorum son vites düz yolda 110 KM'ye gelince devir 7.000'i aşıyor ve ikaz ışığı yanmaya başlıyor, son vitesteyim yanması doğru mudur?
Ikaz isiginin ne zaman, hangi devirde yanacagini kendin ayarlayabiliyorsun.Kullanim kitapciginda yaziyor.Hiz gostergesinin solundaki ayar tuslari ile yapiyorsun.
Hayirli olsun kardesim.
Merhaba Arkadaşlar
Yardımınıza ihtiyacım var. CB250R ile başlamayı düşünüyorum. Sıfır nakit fiyatına 24.800 fiyat aldım. İkinci elde 3000kmde 20bin TL var birde. Siz olsanız 2. El mi yoksa fiyatına göre sıfır mı alırdınız? Aradaki fiyat farkı sıfır almaya değer mi değmez mi? Çok kararsızımikinci ele güvenesim yok 3000kmde motor ne olmuş olabilir diyorum kendime. Sizce o 2. El motosikleti alayım mı, sıfırı mı tercih ederdiniz?