Vay arkadaş cidden küçük,hyosung yag radyatoru bile daha buyuk.El kadar radyatör o motoru nasıl soğutuyor
Baktim sivi kapasitesi tam belirtilmemiş,
Yarim litre aliyorsa onada şükür..
Vay arkadaş cidden küçük,hyosung yag radyatoru bile daha buyuk.El kadar radyatör o motoru nasıl soğutuyor
ötv indirimi bitmeden scooter a geçmek için satıyorum beyler aklınızda olsun
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-leoncino-500-629691151/detay/
ötv indirimi bitmeden scooter a geçmek için satıyorum beyler aklınızda olsun
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-leoncino-500-629691151/detay/
İlanı da tam yerine koyuyorsun ha
Tarzını çok beğendiğim bir motor tıpkı cb250r gibi.
İnşallah hakkini verecek güzel bakacak birine gider en kısa zamanda.
Vay arkadaş cidden küçük,hyosung yag radyatoru bile daha buyuk.
Baktim sivi kapasitesi tam belirtilmemiş,
Yarim litre aliyorsa onada şükür..
Vay arkadaş cidden küçük,hyosung yag radyatoru bile daha buyuk.
Baktim sivi kapasitesi tam belirtilmemiş,
Yarim litre aliyorsa onada şükür..
https://news.maxabout.com/wp-content/uploads/2019/04/2019-Honda-CB250R-Red.jpg
Birde amortisör boyanmış galiba.
Üzerindeki izlere bakınca; nasıl kazasız oluyor acaba?
İlanda "kazasız" ibaresi yok? Revize mi edildi acaba?