ÜMRANİYE TRACER 700 SİYAH YAMAHA ÇALINDI 34BIL438

Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
25
değerli arkadaşlar öncelikle kimse bu durumu yaşamasın çok üzücü,

tam bebek haberini aldıgımız günlerde satıp araba almayı planlıyordum. hainler gözümün önünde 17.03.2019 gece 1:30'da kapımdan götürdü.

iletişim numaram 05388419439 Furkan özkaya istanbul ümraniye
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
66
Motosikleti
Mt25
Bir fotoğrafını atarsanız motosikletin belirgin bir özelliği belirtilirse (ayna kırık vs) bulunması daha kolay olur.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
geçmiş olsun, yakınlarda ne kadar benzinlik ve bakılabiliecek yer varsa mutlaka kontrol edin
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Püfff, iç sıkıntısı ya.

Çok geçmiş olsun. Çalınırken ne gibi güvenlik önlemleri vardı? Bahsedebilir misiniz.
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
Geçmiş olsun olmaya daaa,ümraniye gibi bir yer de 30 bin liralık tracer 700'ü dışarıda gece bırakmak ne derece doğru?? yakınlar da otopark yoksa da ya takip cihazı taktıracaksın ya da makas ile kesilemeyen en sağlam zincirle bir direğe kitliceksin,ön tekere de yine sağlam bir U kilit.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ümraniye gibi bi yer ne demek yav, burası memleket toprağı değilmi.:silent: hırsız her yerde hırsız. başka semtlerde hırsızlık olmuyormu.

motoru çalınan arkadaşa geçmiş olsun, umarım bulunur diycem ama malum bizim ümraniyede çalındığı için zor bulunur. etilerde, bebekte olsa neysede.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
ümraniye gibi bi yer ne demek yav, burası memleket toprağı değilmi.:silent: hırsız her yerde hırsız. başka semtlerde hırsızlık olmuyormu.

motoru çalınan arkadaşa geçmiş olsun, umarım bulunur diycem ama malum bizim ümraniyede çalındığı için zor bulunur. etilerde, bebekte olsa neysede.

Hocam bir Mt07 de Bebek'ten çalınmış 2 gün önce
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
25
sevgili arkadaşlar isterseniz komple üzerine zincirden ağ örün ben öyle yaptım adamlar liftli kamyona koyup götürüyor çalıştıramıyor zaten...

https://i.hizliresim.com/grMVrZ.jpg
https://i.hizliresim.com/oX48X7.jpg

sol alternator kapağında vuruk var radyatorun kenarı sola devrildiği için ezilmişti birde depoda dalgalı çizik var
çantada ise duvara sürtme izleri...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Aynı yerde oturuyoruz. Not aldım plakanızı ve numarayı. Umarım denk gelirim motora. Bu arada polis arkadaşıma da haber verdim. Varsa son vakitlerde motor çetesi vs. durumu diye.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
25
türediler bunlar her köşe başında her siktiriboktan mahallede bunların yuvaları var.....
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
25
arkadaşlar kampanyamı imzalarmısınız.

http://chng.it/2BYYRthWzP

teşekkür ederim
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
Çok geçmiş olsun inşallah bulursunuz. Kasko şart bu memlekette.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
değerli arkadaşlar öncelikle kimse bu durumu yaşamasın çok üzücü,

tam bebek haberini aldıgımız günlerde satıp araba almayı planlıyordum. hainler gözümün önünde 17.03.2019 gece 1:30'da kapımdan götürdü.

iletişim numaram 05388419439 Furkan özkaya istanbul ümraniye

grMVrZ.jpg


oX48X7.jpg
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İmzaladım (on karakter)
 
Katılım
24 Şub 2019
Mesajlar
39
Ehliyeti aldık ekipmanı aldık motoru da aldık. Arkadaş bi de kilit aldık e onu da kesiyor kesemezse motora zarar veriyor. Allah belalarını versin inşallah motor altında kalırlar.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Çok geçmiş olsun İnşallah bulunur fazla zarar görmeden.
 
Katılım
18 Mar 2019
Mesajlar
21
Gecmiş olsun öncelikle. Bu şerefsizler insanların emeğini alın terini çalıyor sen o kadar çalışıp kazandığın paranla motosiklet alıyosun sonra bunlar alıp götürüyor onca emeğin boşa gidiyo. Allah kimsenin başına vermesin. İnşallah bulunur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst