Oneri

Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
:silent: bu trol meselesi doğrumu diye düşünmeden edemedim. Ama bu kadar da basit olamaz dedim.
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Decthlon’da bundan çok daha kalitelisi var. Fiyatı da çeyreği civarı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Allahın pvc yada polyester yağmurluğuna sırf revit diye o parayımı vericeksin ..

en kaliteli yağmurluk iki yerde satılır ya outdoor,avmalzemeleri satan yerlerden yada iş güvenlik malzemeleri satan yerlerden ikiside on numara kaliteli satarlar..

bu arada o yağmurluk tulum kullanışsız giyemessin çıkartamassın doğru düzgün motor indinmide bir yere otursan falan rahat hareket edemessin..

ya iki parça alt üst ayrı al yada panço al ..

bende yağmurluk takımıda var pançoda var.. yağmurluk takımını bir iki kez giydim koydum eve panço motorun bagajında devamlı çok pratik giymen çıkarman 10 saniye..
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bune yahu ne kadar pahallanmış altı üstü pvc plastik polyester zamanında 20-30 tl idi 90 tl olmuş. kargosu falan oldu sana 100 tl ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
174
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bune yahu ne kadar pahallanmış altı üstü pvc plastik polyester zamanında 20-30 tl idi 90 tl olmuş. kargosu falan oldu sana 100 tl ..

aa benim yağmurluğum.Fakat fiyat ne olmuş oyle!

Bu aksam iş cıkısı deli gibi yağmur yağıyor, cantamta da bu var.2 saat mesai yaptım sırf bunu giymemek için.Neyseki yağmur ara verdi de eve ıslanmadan dondum.

Ama kaliteli bişey haa onu da sölimm.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
aa benim yağmurluğum.Fakat fiyat ne olmuş oyle!

Bu aksam iş cıkısı deli gibi yağmur yağıyor, cantamta da bu var.2 saat mesai yaptım sırf bunu giymemek için.Neyseki yağmur ara verdi de eve ıslanmadan dondum.

Ama kaliteli bişey haa onu da sölimm.

bendede alt üst var yağmurluk giymiyorum meşakatli diye panço tavsiye ederim çok pratik ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst