Sahibinden'de verdiğim ilandan sonra gelen whatsapp mesajı...

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Arkadaşlar selamlar;
Sahibinden verdiğim ilan sonrası whatsapp'tan mesaj aldım.
Açıkçası şüpheli bir durum.
Yazışmaları yüklemeye çalışacağım. Ama neresinden kaçırdığımı bilemiyorum. Sizin de fikrinizi almak istiyorum.
Bu satış gerçekleşir mi yoksa hiç gerçekleşmemeli mi?
Sizlerin de başınıza böyle bir iş geldi mi daha önce?
BzqAJL.jpg
[/url][/IMG]

lZMWoQ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Kas 2017
Mesajlar
231
Özetle parayı göndereceğini söylüyor. Göndersin sende istediği adrese kargola olsun bitsin bu iş.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Profil fotosunu tam seçemiyorum polismi o general falanmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

İçine sinmedi senin benimde sinmedi, yurtiçi sat sende.
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
Seviyosan git konuş bence, bana biraz sazan.avi gibi geldi ama parayı gönderirse hallolur göndermezse sen gönderme hiç bi şey
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
kıllandım bak şimdi. parayı eline almadan sakın gönderme. ayrıca kargo parası ne kadar tutuyor, onu bi araştırmak lazım.
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Her şey bir yana da, son mesajdaki “Okey” nedir? :mrgreen:

Çok güldüm, sağolsun.
 
Katılım
27 Tem 2018
Mesajlar
160
Merhaba

Daha once macbook’umu satarken bana da yine boyle bir mesaj gelmisti.
Uzerinden cok zaman gecti ama hatirladigim kadariyla kargoyu once yollatmak icin cok ugrasmisti.

Biraz fazla tesaduf bence.

Riske girmeye degmez.

Hayirli satislar dilerim
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Bilemedim ben de açıkçası. Yarın para gelirse gönderirim cihazı. Ama gelmezse veya blokeli olarak hesapta durursa yine göndermeyeceğim sanırım. Bu ara kazık yemeye hiç niyetim yok
EDXyAg.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Tipik, anadili İngilizce olmayan birinin İngilizcesi.
Fazla zaman kaybediyorsunuz. Buram buram sahtekarlık kokuyor.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
nijeryada çok pahalıda türkiyedemi ucuz bunlar,nijeryalı değilse kendi ülkesinden getirsin sahibinden.com u çokmu aramış:sunny:
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Hacı bu nijeryalılarla iş yapılmaz, uzak dur. Dolandırıcıyim diye bagiriyor
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Lan o değil de bizimkiler pek bir dürüst.. :mrgreen: Bizimkilerle şöyle oluyor yazışmalar..

Hacım 300 tl vereyim
Hacım kıçımda donum var takasa girermisin donla
Sen malı yolla ben parayı yollayayım..

Vsss diye gidiyor.. :mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Diyor ki ben bankama, parayı yarın sabah yollasın diye talimat veriyorum, sen de sabah yolla. Bekleme diyor parayı, ben talimat verdim, yarın hesabına geçecek diyor. Yersen.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Çavuş dediğin kolda 2 pırpır değil mi? Bu nasıl çavuş böyle Orgeneral gibi süslü püslü?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tipik spam.
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Ya neler varmış böyle.
Mail adresimi verdiğim gibi posta kutusuna izinsiz giriş bildirimi geldi. Ardından da dolandırıcı arkadaş bana neden yanlış adres verdim diye sitemde bulundu.
Mail adresimi özellikle yeni açtım ve hiç bir diğer hesabımla bağlantısı olmadığı için ayrıca da üst düzey bir şifre uygulaması kullandigim için patlamadılar. Sanırım en çok buna üzüldüler.
Gece gece hem ürünü satarım diye heveslendim hem de dolandırıcı olduğunu bildiğim halde eğlendim.
Bakalım daha kaç tane böyle dönüş alacağız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst