- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Motoin.de adresinden almış olduğum dainese veloster modeli elime ulaştı.
incelemeyi video olarak yapmak aklımdan geçti, fakat her ne kadar fikir edinilmesi birilerine yardımcı olmak için yapılsa da boş yorum yapan çok oluyor can sıkıyor, zaten herhangi bir tecrübem de yok vazgeçtim
Kargo sürecininden başlayayım.
20 temmuz da sipariş verdim, araya haftasonu girdiği için 23 temmuzda kargoya verildi.
200.84 mont fiyatıydı, 22,90 kargo tuttu, toplam 223,74 ödeme yaptım, sipariş verdiğim gün euro kuru 4,60 TL idi, kredi kartıma euro olarak ödeme yaptım o gün euro 4,75 idi biraz zarar ettik, net hatırlamıyorum 1,285 TL civarında bir ödeme yaptım.
6 Ağustos da ürün elime ulaştı 215 TL vergi çıktı daha fazla çıkar diye tahmin ediyordum hoş oldu
toplam bana maliyeti 1500 TL oldu, yanında büse marka balaclava hediye
Mont içerisinde termal içlik mevcut, 5 adet çıtçıt + iki taraftan fermuar ile takılıyor, omuzlarda alüminyum kapakları var, motorum kırmızı olduğundan gri kırmızı baskılı olsa daha hoş olacaktı ama komple siyah ne yazık ki, sırt koruması yok haliyle, iki farklı sırt koruması ile kullanılabiliyor iki ayrı yuva mevcut, kollarda fermuar + cırtlar var, bir gögüs hizasında iç cep, iki dış cep var, termal içlik ile kullanırsanız ekstra bir cep daha var, dış ceplerin sırt kısmına bakan tarafta iki adet havalandırma fermuarı var.
Aklıma gelenler bu kadar sormak istediğiniz bir şeyler olursa seve seve yardımcı olurum.
Beden konusuna gelirsek, Ben şu an 70-71 kilo civarındayım ve 1,74 boyundayım 48 beden sipariş verecektim sonra vazgeçtim, son zamanlarda 5 kg verdim 75 kilo baz alarak 50 beden uygun olacağını düşündüm fakat yanılmışım 50 beden tam oldu sanki, daha önce motosiklet montum olmadığı için yorum sizin.
Montu dün akşam biraz kullandım 20-25 km kadar ömerli şile yolunda baya rüzgar da vardı, birde acemiyim ehliyetim de montla aynı gün geldi, ilk günden patlamayalım diye 130a kadar cesaret edebildim gayet normaldi efil efil
memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim bu fiyata TR de bu montun ayarında mont almamızın imkanı yok zaten.
Resimleri yandex diske yükledim yüklememi tavsiye edeceginiz site var ise oraya da yükleyebilirim, fakat üzerimdeyken ön kamera ile çektim ve akşam olduğundan oda ışığında çektim net olmayabilir.
Resimler
@AbsentBlue Sen beklemedeydin dostum buyur
Motoin.de adresinden almış olduğum dainese veloster modeli elime ulaştı.
incelemeyi video olarak yapmak aklımdan geçti, fakat her ne kadar fikir edinilmesi birilerine yardımcı olmak için yapılsa da boş yorum yapan çok oluyor can sıkıyor, zaten herhangi bir tecrübem de yok vazgeçtim
Kargo sürecininden başlayayım.
20 temmuz da sipariş verdim, araya haftasonu girdiği için 23 temmuzda kargoya verildi.
200.84 mont fiyatıydı, 22,90 kargo tuttu, toplam 223,74 ödeme yaptım, sipariş verdiğim gün euro kuru 4,60 TL idi, kredi kartıma euro olarak ödeme yaptım o gün euro 4,75 idi biraz zarar ettik, net hatırlamıyorum 1,285 TL civarında bir ödeme yaptım.
6 Ağustos da ürün elime ulaştı 215 TL vergi çıktı daha fazla çıkar diye tahmin ediyordum hoş oldu
Mont içerisinde termal içlik mevcut, 5 adet çıtçıt + iki taraftan fermuar ile takılıyor, omuzlarda alüminyum kapakları var, motorum kırmızı olduğundan gri kırmızı baskılı olsa daha hoş olacaktı ama komple siyah ne yazık ki, sırt koruması yok haliyle, iki farklı sırt koruması ile kullanılabiliyor iki ayrı yuva mevcut, kollarda fermuar + cırtlar var, bir gögüs hizasında iç cep, iki dış cep var, termal içlik ile kullanırsanız ekstra bir cep daha var, dış ceplerin sırt kısmına bakan tarafta iki adet havalandırma fermuarı var.
Aklıma gelenler bu kadar sormak istediğiniz bir şeyler olursa seve seve yardımcı olurum.
Beden konusuna gelirsek, Ben şu an 70-71 kilo civarındayım ve 1,74 boyundayım 48 beden sipariş verecektim sonra vazgeçtim, son zamanlarda 5 kg verdim 75 kilo baz alarak 50 beden uygun olacağını düşündüm fakat yanılmışım 50 beden tam oldu sanki, daha önce motosiklet montum olmadığı için yorum sizin.
Montu dün akşam biraz kullandım 20-25 km kadar ömerli şile yolunda baya rüzgar da vardı, birde acemiyim ehliyetim de montla aynı gün geldi, ilk günden patlamayalım diye 130a kadar cesaret edebildim gayet normaldi efil efil
Resimleri yandex diske yükledim yüklememi tavsiye edeceginiz site var ise oraya da yükleyebilirim, fakat üzerimdeyken ön kamera ile çektim ve akşam olduğundan oda ışığında çektim net olmayabilir.
Resimler
@AbsentBlue Sen beklemedeydin dostum buyur
Son düzenleme: