- Katılım
- 26 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,671
Kendi tecrubemi paylaşmak isterim, ben 18 bin km r25, 2 bin km mt 25 kullandıktan, 2 tane honda gs eğitimi aldiktan sonra , triple 675'e geçtim ve 3 bin km yi bitirdim. Cok şükür hic sorunum olmadı.
Ama diyorum, hata affetme seviyesinin çok düşük olması,virajda hakimiyet,gaz tepkisi ve gücü gerçekten farklı.
Hikayem üzerinden konusursam, alıp tam olarak kullanmadan sahip olduğum fikirler ve şimdikiler arasında farklar var.
Kesinlikle yeterli seviyeye gelmeden , bu tarz güçlü makinalara kimsenin başlamasını tavsiye etmiyorum. Problem yasamayacaginiz varsa bile tecrubesizlikten coook ciddi,ölüme götürecek olayların içinde kalma ihtimaliniz inanilmaz yuksek.
Internette öyle anlatan arkadaşlar var ki ,aldım başladım gayet rahat diyerek,insanları yanlış yönlendiriyorlar. Bedeli,sonu çok ağır bitiyor. Bir de 1000cc leri soyleyenler var. Litrelik ss le basladim diyor ,öyle bir makina ki ,benim motorumdan 2 tane barindiriyor nerdeyse içinde. 110 beygir motorum, 200,210 beygir makinalar. Ve inanılmaz güçlü.
Bu gibi tavsiye veren arkadaşları ciddiye almayın lütfen. İstisnai insanlar vardır ama kaideyi bozmazlar.
Yazıyı sizin ozelinize değil, burayı okuyacak ve belki kafasında yuksek cc güçlü makinalarla motor hayatına başlamayı düşünen arkadaşlar için yazdım.
Ama diyorum, hata affetme seviyesinin çok düşük olması,virajda hakimiyet,gaz tepkisi ve gücü gerçekten farklı.
Hikayem üzerinden konusursam, alıp tam olarak kullanmadan sahip olduğum fikirler ve şimdikiler arasında farklar var.
Kesinlikle yeterli seviyeye gelmeden , bu tarz güçlü makinalara kimsenin başlamasını tavsiye etmiyorum. Problem yasamayacaginiz varsa bile tecrubesizlikten coook ciddi,ölüme götürecek olayların içinde kalma ihtimaliniz inanilmaz yuksek.
Internette öyle anlatan arkadaşlar var ki ,aldım başladım gayet rahat diyerek,insanları yanlış yönlendiriyorlar. Bedeli,sonu çok ağır bitiyor. Bir de 1000cc leri soyleyenler var. Litrelik ss le basladim diyor ,öyle bir makina ki ,benim motorumdan 2 tane barindiriyor nerdeyse içinde. 110 beygir motorum, 200,210 beygir makinalar. Ve inanılmaz güçlü.
Bu gibi tavsiye veren arkadaşları ciddiye almayın lütfen. İstisnai insanlar vardır ama kaideyi bozmazlar.
Yazıyı sizin ozelinize değil, burayı okuyacak ve belki kafasında yuksek cc güçlü makinalarla motor hayatına başlamayı düşünen arkadaşlar için yazdım.
Son düzenleme: