- Katılım
- 18 Tem 2017
- Mesajlar
- 505
- Konu Yazar
- #1
Bir süredir özellikle işe girdiğimden beri çok sıkıntılı günler geçiyorum.Devamlı bişeylere yönlenmeye çalışıyorum.Motosikleti hiç sevmezdim alma sebebim araba yerine ona gücüm yettiğinden gerçi onada gücüm yetmedi ya babama aldırdım ödiycem dedim asgari ücretle kendi borçlarımı ödeyemiyorum.
Muhasebede işe girdim 10 ay olmuş zaman acayip hızlı akıyor.1995 doğumluyum daha hiçbirşeyim yok muhasebeden başka para kazanabileceğim ne mesleği var yönlenebilirim bilmiyorum muhasebeyi hiç istemiyorum her gün sabah kalkıp işe gitmek eziyet gibi geliyor aklımda devamlı ne zaman evlenecek kadar param olacak muhasebeyle ömür geçer mi diye düşünürken buluyorum.
Paranın çok önemli bişey olduğunu işe girdikten sonra anladım. Allaha şükür durumum şuan iyi ama gelecekte ne olacak param olsun gezeyim istiyorum. Evet insanlar dışarda kalıyor bazıları hasta hastanede geçiriyor zamanını bazıları felçli görme engelli vb. biliyorum ama elimde değil param olsun istiyorum nasıl olacak bilmiyorum ömür geçiyor yaşım ilerliyor gittikçe boş hissediyorum.
Hayatım işe git gel arkadaşlarla vakit geçir kız arkadaşıma zaman ayır eve gel bilgisayarda gezin foruma gir youtubeye gir video izle bazı günler dizi izle zamanı gelince yat uyu sabah istemeyerek kalk işe git patronla uğraş insanların dırdırıyla uğraş Allahtan motoru almışım bazen zaman geçirmek çok iyi geliyor.
Hayatımın bu evresinde devamlı olarak nasıl para kazanırım para kazanmak için ne yapabilirim internetten borsaya bakıyorum yazılım bakıyorum değişik mesleklere bakıyorum piyango alıp hayal kuruyorum.
Sadece içimi dökmek istedim.
Muhasebede işe girdim 10 ay olmuş zaman acayip hızlı akıyor.1995 doğumluyum daha hiçbirşeyim yok muhasebeden başka para kazanabileceğim ne mesleği var yönlenebilirim bilmiyorum muhasebeyi hiç istemiyorum her gün sabah kalkıp işe gitmek eziyet gibi geliyor aklımda devamlı ne zaman evlenecek kadar param olacak muhasebeyle ömür geçer mi diye düşünürken buluyorum.
Paranın çok önemli bişey olduğunu işe girdikten sonra anladım. Allaha şükür durumum şuan iyi ama gelecekte ne olacak param olsun gezeyim istiyorum. Evet insanlar dışarda kalıyor bazıları hasta hastanede geçiriyor zamanını bazıları felçli görme engelli vb. biliyorum ama elimde değil param olsun istiyorum nasıl olacak bilmiyorum ömür geçiyor yaşım ilerliyor gittikçe boş hissediyorum.
Hayatım işe git gel arkadaşlarla vakit geçir kız arkadaşıma zaman ayır eve gel bilgisayarda gezin foruma gir youtubeye gir video izle bazı günler dizi izle zamanı gelince yat uyu sabah istemeyerek kalk işe git patronla uğraş insanların dırdırıyla uğraş Allahtan motoru almışım bazen zaman geçirmek çok iyi geliyor.
Hayatımın bu evresinde devamlı olarak nasıl para kazanırım para kazanmak için ne yapabilirim internetten borsaya bakıyorum yazılım bakıyorum değişik mesleklere bakıyorum piyango alıp hayal kuruyorum.
Sadece içimi dökmek istedim.