Korlas'ın muhtesem objektif Multi 950 vs Africa Twin karşılaştırması

Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hic tartismaya gerek yok;
video ducati almamak icin baska bir sebep olmus.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Africa Twin daha da az yakıyormuş yahu. Hayretler içerisindeyim.

Fiyat konusu beni şaşırtmadı. Aynı mevzu başka markalarda da var. Örneğin Xmax 400 Avrupa'da Xmax 300'den daha pahalı, bizde ise daha ucuz. Bizde ticari ahlaksızlığa serbest ekonomi diyorlar ve bu forum üyeleri dahil herkes bunu savunuyor. Geçen bir bayi bir modelin (Lifan X-plore 200M) fiyatının bazı yerlerde distribütörün sitesinde yazdığından fazla olduğunu söyledi. Bende o belirtilen fiyatın üzerine çıkamazlar dedim, adam bana "Neden çıkamasınlar, serbest ekonomi var ?" şeklinde cevap verdi. Gerçi o söylediği de yalan çünkü ben araştırdım, öyle bir bayi yok. Başka örnek vereyim, bu aralar motosiklet bakıyorum, kafa oradan oraya, daldan dala konuyor. Düşünün ki, Lifan X-plore 200M, SYM Wolf 250 ve Regal Raptor arasında gidip geliyorum. Amaç fiyat performans oranı yüksek motor almak (1. sırada Wolf var). Fiyatlara bakıyorum Wolf ve Regal'de bizim bazı çakallar 2015 ve 2016 modellere 2017 model fiyatı basmışlar. Hatta Regal'de 2018 fiyatı koyan adam var. Açgözlülük, sahtekarlık almış yürümüş. Gerçi sonunda batacak olan yine kendileri.

Özetle Allah bu markaları ve bizi Korlas'ın elinden kurtarsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Dün 950 lik Multi ile iki saat kadar test sürüşü gerçekleştirdim ,


ben dün test için gittiğimde çantasız modelden iki adet vardı , fiyat 62.500 , Touratech koruma demirini hediye ediyorlar , ayrıca şimdi burdan yazmayayım güzel bir miktarda hediye çeki veriyorlar , test için kredi kartı vs istemediler , çalışanlarda gayet ilgili arkadaşlar , sürüşe başlamadan önce en küçük ayrıntısına kadar açıkladılar motor başında..

Elinize sağlık.

Şu aralar herkes zor durumda, sene sonuna kadar ithalatçılar gümrükte bekleyen malı çekmek zorunda, dolayısıyla her potansiyel alıcı değerli.

Ducati’nin kötülüğü satışta değil satış sonrasında. Maalesef en ufak problemde (özellikle parça konusunda) illallah dedirtirler, sonra da kendinizi 50 bine motoru geri vermiş, 60 bin daha verip 1200 multi almış bulursunuz. Garanti işi onlarda sorun çıkaran motoru geri alıp bir üstünü vererek çalışır.

Honda’da Honda’nın kendisine pek ihtiyaç duyulmaz. Bizim insanımız garantisi sürsün diye Honda servislerine yüzlerce lira bayılıyor ama benim motorum olsa bakımını ucuz yaptırır Africa’ya Binerim. Tubeless jantı olsa şimdiye kadar alırdım bir tane.

Multi 950 de çok güzel motor. Ama bakmak lazım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Elinize sağlık.

Şu aralar herkes zor durumda, sene sonuna kadar ithalatçılar gümrükte bekleyen malı çekmek zorunda, dolayısıyla her potansiyel alıcı değerli.

Ducati’nin kötülüğü satışta değil satış sonrasında. Maalesef en ufak problemde (özellikle parça konusunda) illallah dedirtirler, sonra da kendinizi 50 bine motoru geri vermiş, 60 bin daha verip 1200 multi almış bulursunuz. Garanti işi onlarda sorun çıkaran motoru geri alıp bir üstünü vererek çalışır.

Honda’da Honda’nın kendisine pek ihtiyaç duyulmaz. Bizim insanımız garantisi sürsün diye Honda servislerine yüzlerce lira bayılıyor ama benim motorum olsa bakımını ucuz yaptırır Africa’ya Binerim. Tubeless jantı olsa şimdiye kadar alırdım bir tane.

Multi 950 de çok güzel motor. Ama bakmak lazım.

doğrusunu istersen bende şamrelli lastikleri kafaya takanlardanım :) Africa yı test sürüşü için gittiğimde benden önceki arkadaşın sürüşü sırasında aksi gibi arka lastik patladı , iyice hevesim kaçtı motordan , böyle bir motorda neden tubless kullanmamışlar anlaşılır gibi değil , hani lastiğini janttan ayırmakta kolay değil, patlasa kendim değişeyim desem yine sıkıntı , 250 kg motorla kim ağır araziye girer merakta ediyorum , test sürüşünde de aşırı esneyen amortisörleri asfaltta beni tedirgin etti.. ayrıca yedek parça fiyatları baya uçuk Afrika nın , Korlas da far fiyatından manetine resmi servis rakkamlarını masanın üzerine koydular Ducati hakkatten baya uygun , birtek Desmo bakımı var 2500 lira tutuyor o da 950 de 30bin km ye yükselmiş..

gaz tepkisi olsun , viraj kabiliyeti ve imaj olarak Multi çok çok üstün bir alet gidip test eden bunda hemfikir olacaktır eminim , yakıt olarakta aralarında yarım litre fark vardır belki , o da kullanım şekline göre artı eksi taraflar yer değişir , tahminimce 75 hp lik Urban modunda sakin kullanımlarda Multi de daha düşük tüketim görülebilir..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst