Africa Twin daha da az yakıyormuş yahu. Hayretler içerisindeyim.
Fiyat konusu beni şaşırtmadı. Aynı mevzu başka markalarda da var. Örneğin Xmax 400 Avrupa'da Xmax 300'den daha pahalı, bizde ise daha ucuz. Bizde ticari ahlaksızlığa serbest ekonomi diyorlar ve bu forum üyeleri dahil herkes bunu savunuyor. Geçen bir bayi bir modelin (Lifan X-plore 200M) fiyatının bazı yerlerde distribütörün sitesinde yazdığından fazla olduğunu söyledi. Bende o belirtilen fiyatın üzerine çıkamazlar dedim, adam bana "Neden çıkamasınlar, serbest ekonomi var ?" şeklinde cevap verdi. Gerçi o söylediği de yalan çünkü ben araştırdım, öyle bir bayi yok. Başka örnek vereyim, bu aralar motosiklet bakıyorum, kafa oradan oraya, daldan dala konuyor. Düşünün ki, Lifan X-plore 200M, SYM Wolf 250 ve Regal Raptor arasında gidip geliyorum. Amaç fiyat performans oranı yüksek motor almak (1. sırada Wolf var). Fiyatlara bakıyorum Wolf ve Regal'de bizim bazı çakallar 2015 ve 2016 modellere 2017 model fiyatı basmışlar. Hatta Regal'de 2018 fiyatı koyan adam var. Açgözlülük, sahtekarlık almış yürümüş. Gerçi sonunda batacak olan yine kendileri.
Özetle Allah bu markaları ve bizi Korlas'ın elinden kurtarsın.