Şöyle bi manitamız olmadı be

Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
zB2nk7.jpg

okYE4X.jpg
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
ben manitadan çok pist istiyorum. koskoca antalya da gokart pisti dışında pist yok delirecğm
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Ben bir ara bizimkine burgmani kullandırıyordum da bayağıda kullanıyordu motorda alacaktım bi kaç tane bulmuştum da kıyamadım kaza yapar diye..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
mobiletler iyiymiş.

bu arada "mobylette" jenerik marka olmuş haberimiz yok. aslinda "moped" dememiz lazım ama mobilet diyoruz. selpak gibi, pimapen gibi, gilette gibi jenerik marka olmuş.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Resim 1:Teog'a hazırlanan orta son sınıf öğrencileri


Resim 2:tayt+topuklu nettin bacım :)


Başlığı görünce jenny tinmouth yada chesca miles gibi birşey çıkıcak sanıyordum.Tam bir hayal kırıklığı.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Hocam ya sen motorcu hatun görmemişsin, yada gördün ama forum kuralları yüzünden atamadın :D
Sen istersen bana bi özel mesaj at sana bi instagram linki atayım ben :D
 
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
23
elena myers da olabilir olmasada motosiklet sürücüsü olması mükemmel olurdu neyse insan olsun yeter.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
bana hitap etmedi, erkek alternatif varsa.. hani neblim bi bakim derim.. yorum yapim .. cıx konu pas..
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Awesomee :)
Guy Martin
Cameron Donald
Dunlop
Anstey
Hutchy

Sevdiğin oyuncunun adını yaz,44.. ye gönder.Nostaljik görünümlü radyo kazan :)

Ben Guy martinciyim.
Man adasına gitmek nasip olursa ilkokul anı defterime yazı yazmasını isteyip,saçından bir tutam kesip saklıcam::fool::Oda beni bekliyordu zaten :)
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
2. Resimdeki mobilet çok tarz duruyor.
2. Resimdeki hatun da çok tarz duruyor :)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Oldum olasi topuklu ayakkabiyi sevemedim bir turlu. Fıstık gibi konvers varken niye topuklu giyerler. Spor ayakkabi giyilmeli yada topugu uzun ve sert olmayan her ayakkabi giyilebilir.

Simdi o topuklu ayakkabiyla ne kosar nede ziplayabilir, tam odun isi bence topuklu ayakkabı.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Hocam ya sen motorcu hatun görmemişsin, yada gördün ama forum kuralları yüzünden atamadın :D
Sen istersen bana bi özel mesaj at sana bi instagram linki atayım ben :D

Şunu dediğim güne lanet olsun, sabah 12den n yana mesajlara geri dönüş yapıyorum :queen:
Lan ne adamlarsınız ya, ifşa etmicem tamam hadi :D
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Awesomee :)
Guy Martin
Cameron Donald
Dunlop
Anstey
Hutchy

Sevdiğin oyuncunun adını yaz,44.. ye gönder.Nostaljik görünümlü radyo kazan :)

Ben Guy martinciyim.
Man adasına gitmek nasip olursa ilkokul anı defterime yazı yazmasını isteyip,saçından bir tutam kesip saklıcam::fool::Oda beni bekliyordu zaten :)

guy martin :)
favladımmmmmmmmm :)
man adası mı? konum pls, kanatlarımı takıyorum :)::melek02:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst