- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 248
Bizi Aydinlattiğin Için çok Teşekkürler.
Fark yaratan oktan değil yüksek enerjili yakıt. Bir firmanın 98 oktanı yüksek enerjili olup diğer firmanın 98 oktanı 95le aynı enerjinin yüksek oktanlısı olabilir. Yani 600cc ve üzeri spor motorlarda fark yaratmak ZORUNDA DEĞİL. Yaratırsa yüksek enerjili yakıt yaratır. Her 98 oktan fark yaratmaz. Yani fark yaratabilmesi için 98 oktan olması değil yüksek enerjili yakıt olması lazım. TV'de izlediğim bir testte bazı marka 98 oktanların fark yaratmadığını ölçtüler. (Çünkü bunların sadece oktanı fazla enerjisi değil)bence 600cc ve üzeri spor motorlarda 98 oktan fark yaratıyor...
zannedersem PO 97 ye bayii tarafından extra güç maddesi konulmuş :queen: daha çok kazanmak içinEvet yıllardan beri motosiklet kullanırım... Arkadaşımız doğru konuya değinmiş... Önemli olan Motorun kitapçığında tavsiye edilen benzini kullanmak... İlginçtir... Reklamlarına aldanarak PO 97 kullandım. Kullanmaz olaydım... Motor sendelemeye başladı... Hava filtresi kirlendi.. Buji meme yaptı... Ama her zaman aldığım süper benzinde olmuyor bunlar... Bu nedenle önemli olan kullandığın benzini ve istasyonu değiştirmemek bence...Paylaşım için teşekkürler
V-power kullan farkı görceksin :queen: ama dikkat et fazla güçlü oluyor motorkimse gulmesinde peki bu kursun olayi nedir arkadaslar?yani kursunsuz olmasi ne demek oluo.benzindeki kursun miktari neyi etkilioki ve kursunu yuksek benzin motora ne sekilde zarar verir?dusuk cc deki motorlar icin nekadar onemlidir bu kursun miktari??