- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
Bende evliyim eşim 6 aylık hamile bebek yolda korkutmayın yav
işim gereği motosiklete binerim gerçi ama şu motor tehlikeli vs muhabbetleri için daha öncede başka konularda başımdan geçen bir olayı örnek vermiştim vade dolunca ölüm birşekilde bizi buluyor motor olmasa başka şeyden olacak.
Karşı binamızda komşumuz bir abimiz vardı 10 yaş falan büyüktü benden ve çok severdim efendi bir adamdı kendisi beni hep görünce konuyu motordan açar yıllarca ailem izin vermedi şimdi hanım vermiyor derdi adamın içinde ukde olarak kalmış ama eşi bir türlü ikna olmamıştı yengemiz doğum yaptı bebek 1 ay kadar hastanede gözetim altında kaldı sürekli gidip emzirmesi gerekiyordu bir çok kez motorla götürmüşlüğüm oldu herzaman taksiye para dayanmıyor neyse getir götür derken yenge bak ne otobüs nede taksi derdin var eniştede motor isteyip duruyor şimdi bir motorunuz olsa kimseye rica minnet etmeden gidip gelirdiniz bak sakin ve dikkatli kullanınca pekde sorun olmuyor dedim ama tehlikeli bak yeni bebeğimiz oldu korkuyorum falan dedi.Dedim yenge kim ölümden kaçabilmiş vade dolunca çatıdan tuğla düşer yine götürür adamı dedim neyse o akşam eşiyle görüşüp istediğin motoru al demiş izni koparmış neyse geldi ehliyet eğitim fasılları en son gidip motoru aldık o akşamda bir sarıyer yapıp geldik boğazdan çok mutlu olmuş ve keyif almıştı eve geldik bi güzel kitledik işte şurdan şöyle bağlıyoruz falan derken evlere dağılıp yattık ertesi gün uyandım işe gittim eve döndüğümde ölüm haberini duydum ve o gece uykusunda kalp krizi geçirip hakkın rahmetine kavuşmuz abimiz allah rahmet eylesin toprağı bol olsun kullanmak neredeyse nasip olmadı adama hayatım boyunca unutamayacağım bir anımdır..
Karşı binamızda komşumuz bir abimiz vardı 10 yaş falan büyüktü benden ve çok severdim efendi bir adamdı kendisi beni hep görünce konuyu motordan açar yıllarca ailem izin vermedi şimdi hanım vermiyor derdi adamın içinde ukde olarak kalmış ama eşi bir türlü ikna olmamıştı yengemiz doğum yaptı bebek 1 ay kadar hastanede gözetim altında kaldı sürekli gidip emzirmesi gerekiyordu bir çok kez motorla götürmüşlüğüm oldu herzaman taksiye para dayanmıyor neyse getir götür derken yenge bak ne otobüs nede taksi derdin var eniştede motor isteyip duruyor şimdi bir motorunuz olsa kimseye rica minnet etmeden gidip gelirdiniz bak sakin ve dikkatli kullanınca pekde sorun olmuyor dedim ama tehlikeli bak yeni bebeğimiz oldu korkuyorum falan dedi.Dedim yenge kim ölümden kaçabilmiş vade dolunca çatıdan tuğla düşer yine götürür adamı dedim neyse o akşam eşiyle görüşüp istediğin motoru al demiş izni koparmış neyse geldi ehliyet eğitim fasılları en son gidip motoru aldık o akşamda bir sarıyer yapıp geldik boğazdan çok mutlu olmuş ve keyif almıştı eve geldik bi güzel kitledik işte şurdan şöyle bağlıyoruz falan derken evlere dağılıp yattık ertesi gün uyandım işe gittim eve döndüğümde ölüm haberini duydum ve o gece uykusunda kalp krizi geçirip hakkın rahmetine kavuşmuz abimiz allah rahmet eylesin toprağı bol olsun kullanmak neredeyse nasip olmadı adama hayatım boyunca unutamayacağım bir anımdır..