- Katılım
- 12 May 2016
- Mesajlar
- 121
Bu sayfayı özellikle takip ediyorlar artık bro. Benden rica etti adamlar forumdaki yazılanları okuduk, motorun durumu çözülene kadar yazmazsanız birşeyler seviniriz diye.
Madem yetkililer okuyor..
Elimde param hazir, fuar da Blackster alacaktim. Aklim da soru işaretleri vardı. @Boreassix arkadaşımızın yaşadığı sorunları görünce almaktan vazgeçtim. Halen beklemedeyim.
Saygilar
(İstanbul'da test motoru açarsanız çok güzel olur, çok tatlı olur.)