- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
Al da wakeboarda yayıla yayıla gidelim.
Al da wakeboarda yayıla yayıla gidelim.
Uzun yolda hem yakıp hem gitmemesi acı bişey
Konforsuz olması, sollamalarda yetersiz kalması,yokuşlarda bayılmasıda yanında hediyesi oluyo rüzgarda karşıdan eserse çok canını sıkabiliyo
Al da wakeboarda yayıla yayıla gidelim.
günün en anlamlı ve manalı yorumu
Olm bak wakeboarda giderken basıp önden önden 150 200 gidersen lastiklerini indiririm senin!![]()
200 mü? yakın zamanda mapping yaptırıyorum benim tracer a. 270! :thumleft:
şimdi bir noktaya parmak basmak isterim müsadenizle.malum alan aldı,düşünenler var,cesaret edemeyenler var falan.ben başka bir noktaya dikkat çekmek istiyorum müsadenizle.
Honda Türkiye çok açık bir şekilde bu motorun piyasada çok satılacağına kanaat getirmiş ve fiyatı 18500 liradan açmış.buna mukabil forza300 18100 lira.300cc ve yüzde 37 ötv artı kdv falan ama 250cc'den daha ucuz.bu nasıl oluyor.arz-talep durumları.forza satmıyor ve honda türkiye satması için cazip bir fiyat teklif etmiş kullanıcılara.ama halen alan bir elin parmaklarını geçmiyor.
herneyse yurtdışında satılan iki tane motor örneği vermek istiyorum izninizle.hemde pound ile satılan ve ülkemize göre fahiş olan ingiltere fiyatlarıyla.
1-)honda nss300 forza ingiltere fiyatı --- 4699 pound --- 20000 lira --- http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/scooter/nss300-forza-300-2013/specifications.html
2-)honda nc750x ingiltere fiyatı --- 6749 pound --- 29000 lira --- http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/nc750x-2016/specification.html
honda nss300 forzanın türkiye fiyatı 18000 lira,honda nc750x'in türkiye fiyatı 33000 lira.görüldüğü üzere nc750x'den müthiş bir kar elde edilme var ve halen daha peynir ekmek gibi satılıyor.bu durumda honda fiyata abandıkça abanıyor.
en nihayetinde crf rally içinde süreç farklı işlemeyecek ve yazın muhtemelen fiyat 20000 lira olacak.toplum olarak gücümüzün farkında değiliz ve sömürülmeye devam ediyoruz.sadece 6 ay herkes dişini sıkıp herhangi bir harcamada bulunmasa çok büyük değişiklikler lehimize sonuçlanabilir.ama malum böyle birşey olmayacak ve böyle yol alacağız.
bütün bunlar haricinde amacına göre çok çok iyi makina bence.
şimdi bir noktaya parmak basmak isterim müsadenizle.malum alan aldı,düşünenler var,cesaret edemeyenler var falan.ben başka bir noktaya dikkat çekmek istiyorum müsadenizle.
Honda Türkiye çok açık bir şekilde bu motorun piyasada çok satılacağına kanaat getirmiş ve fiyatı 18500 liradan açmış.buna mukabil forza300 18100 lira.300cc ve yüzde 37 ötv artı kdv falan ama 250cc'den daha ucuz.bu nasıl oluyor.arz-talep durumları.forza satmıyor ve honda türkiye satması için cazip bir fiyat teklif etmiş kullanıcılara.ama halen alan bir elin parmaklarını geçmiyor.
herneyse yurtdışında satılan iki tane motor örneği vermek istiyorum izninizle.hemde pound ile satılan ve ülkemize göre fahiş olan ingiltere fiyatlarıyla.
1-)honda nss300 forza ingiltere fiyatı --- 4699 pound --- 20000 lira --- http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/scooter/nss300-forza-300-2013/specifications.html
2-)honda nc750x ingiltere fiyatı --- 6749 pound --- 29000 lira --- http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/nc750x-2016/specification.html
honda nss300 forzanın türkiye fiyatı 18000 lira,honda nc750x'in türkiye fiyatı 33000 lira.görüldüğü üzere nc750x'den müthiş bir kar elde edilme var ve halen daha peynir ekmek gibi satılıyor.bu durumda honda fiyata abandıkça abanıyor.
en nihayetinde crf rally içinde süreç farklı işlemeyecek ve yazın muhtemelen fiyat 20000 lira olacak.toplum olarak gücümüzün farkında değiliz ve sömürülmeye devam ediyoruz.sadece 6 ay herkes dişini sıkıp herhangi bir harcamada bulunmasa çok büyük değişiklikler lehimize sonuçlanabilir.ama malum böyle birşey olmayacak ve böyle yol alacağız.
bütün bunlar haricinde amacına göre çok çok iyi makina bence.
Mart dendi, net bir tarihi yok. Benim de zaten acelem yok, mayıs bile olur yani. Sonuçta kaporamı yatırıp fiyatı 18500'de sabitledim![]()
Sakin kullanımda bile 3 litre/100km zor bence. 1 yıl kullandığım 2013 modelinin tüketim istatistiklerine Şuradan ulaşabilirsiniz :
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/crf250l/2013/polemos/400425
Kısa vites oranları sebebiyle sol ayağınız pek boş durmayacakSizin gibi hem commuter hem de eğlence Amaçlı almıştım. Basit yapısı sayesinde bakımı ve müdahalesi kolay. Ben seleden çok şikayetçi değildim. Ama uzun yolda titreşim yorucu. Daha önce 21 inç ön tekerlekli bir motosiklet kullandınız mı bilmiyorum ama viraj yapması o kadar zevkli değil maalesef. O tekerleğin zevki kaldırıma çıkarken ve derin çukurlardan geçerken yaşanıyor. Ayakta sürebiliyorsanız çok zevk alırsınız şehir içinde bile.
Hayirli ugurlu olsun, guzel gunlerde surmeniz dilegiyle.
Bende rally,versys x300, vstrom 250 arasinda kaldim. Fuar gidip hepsini gorup karar veririm derken honda fiyat acikladi. Aea 20 ocak kadar bu fiyat gecerli yazmis, bence fuarda da bu lansman fiyatindan satilmasi gerekir haliyle ordan alanlarin teslimat sureleri mayis sarkar belki.
Ama bu fiyati gordukten sonra kawa 22-23k suzuki de 20k dan asagi olabilecegini pek sanmiyorum.Bence rally gore avantajlari artci konforlari, tercihen 19' on jant vede kawa nin 39 ps lik gucu olur, ama tabiyki daha agirlar.
Aslinda bu fiyat bandinda 2009-2010 cok temiz xt 660 r lar var, sadece 180kg rally 2 kati gucunde kullananlarin cok sevip sattiktan sonra pisman oldugu bir alet. Piyasada alternatifide yok, bir ihtimal yamaha da alabilirim sadece abs olmamasi benim icin en buyuk handikap.
18.500 ha, bizim versys 300 hayallari iyice tükeniyor. Bu alet 18.500 ise herhalde versys 24 ten aşağı olmaz. Ben yine KLE araştırmaya devam edeyim.
Merhaba herkese. Ben de Rally almayı düşünüyorum. Hatta az önce Honda Esengül'ü aradım kapora durumunu sormak için ama Mart ayı için ellerinde motor kalmadığını, Nisan sevkiyatı için ise beni daha sonra bilgilendireceklerini söylediler. Ayrıca 21 Ocak'ta yeni fiyatların çıkacağını da söylediler. Bu da çok iyi haber değil tabi.
Benim alternatifim CRF250L ve Versys-X 300. V-Strom 250'nin, hafif de olsa, araziye girebileceğini düşünmüyorum nacizane. VX3 de sanırım epey pahalı gelecek Türkiye'ye. Bu durumda Mustafa beye ve diğer arkadaşlara sormak isterim: sizce Rally versiyonu 3000 TL fazla para vermeye değer mi (CRF250L'yi baz alarak soruyorum)? Bence Rally'deki tüm ekstralar (büyük depo, grenaj/karenaj?, ön cam, karter koruma, elcik koruma, telefon tutacağı, vs. Diğer bazı teknik farklar da var, bence onlar da önemli ve iyi, daha uzun süspansiyon hareket mesafesi, daha büyük disk, yerden daha yüksek oluşu, vs.) çok doğru ve standart CRF aldıktan sonra yapılmak istenecek eklemeler. Ne dersiniz? Sizin kişisel tercihiniz nedir standart olanı değil de (aldıktan sonra, bu eklemelerin büyük bir kısmını yapmayı düşünür müydünüz?) Rally olanı 3000 TL fazla vererek almaktaki?
Merhabalar, kapora verdiğinizde fiyatı sabitleyebiliyorlar mı? Bayiler genelde size ortalama bir fiyat söyleyerek ve kapora alarak sıraya yazıyor. Araca fatura kestikleri tarihte fiyat sabitleniyor diye biliyorum. Sonuçta 2017'nin ilk çeyreğinde euro 4 lira olursa da 18.500'e verebilecekler mi motoru?
Mustafa bey, teşekkürler cevabınız için. Ben de kararımı Rally'den yana verdim diyebilirim. Yalnız bildiğim kadarıyla düz CRF'lerde de ABS var, aynı Rally'de olduğu gibi.
Anlattığınız kadarıyla Versys-X 300 sizin ihtiyacınızı çok daha iyi karşılayabilecek bir makine, ama Rally ile arasında belki 4 bin TL fark olacak, belki de daha fazla, hem de yurtdışında Rally'nin fiyatının daha yüksek olmasına rağmen. Advrider forumunda Versys-X 300 çok ciddi bir beğeni toplamış, ben de oradan hareketle söylüyorum bunu.
Sizin söylediğiniz gibiyse, Rally süper! Ben 2017 model düz CRF'lerde de kapatılır ABS olacak diye biliyordum.
İyi akşamlar
Ben bir yerden duymadım aslında. Benimki bilgiye dayalı ama nihayetinde tahmin. Euro 4 gereği ABS olması gerekiyor diye düşünmüştüm, bir de yurtdışında CRF 250L ABS'li olarak satılıyor bazı ülkelerde (1. bağlantı Abd), bazılarında ise ABS opsiyonel (2. bağlantı, Birleşik Krallık)
http://m.powersports.honda.com/model/street/dual-sport/crf250l/2017
http://www.honda.co.uk/motorcycles/...lly/crf250l-and-crf250-rally-coming-soon.html