- Katılım
- 8 Eki 2014
- Mesajlar
- 113
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 5 yıldır scooter kullanıyorum (GTS 250i evo,Integra 750d,Piaggio X10 350),otobüs hariç hemen hemen her türlü araçla trafik tecrübem var birkaç kez arkadaşlarımın vitesli motorlarını kullandım ve sadece vitesli yada scooterimi satmadan keyfe keder hem scooter hem vitesli kullanmak üzere bir motosiklet alma niyetine girdim ve işi bilenlerden tavsiye istedim,farklı noktalarda hatta farklı şehirlerden işi bilenler,mevcut scooter tecrübem üzerine kısa sürede adapte olabileceğim vitesli motosiklet için,kullanımı kolay,konforlu,oturaklı ve ekonomik motor olarak kawasaki versys önerdiler,ben önceleri alt kısmı yani motoru ve egsozu açıkta olduğu için beğenemedim ama sonrasında gözüm alıştı fakat eşim,çocuklarım ve diğer kime sorduysam nasıl bu motor diye herkes tipsiz buldu,kimi karnı açık bağırsakları gözüküyor dedi kimi sadece çok çirkinmiş dedi geçti..:cyclopsan
Muadili olarak er6f aklıma geldi ama daha evvel tavsiye aldığım kişilere sorduğumda ısrarla ER6F değil Versys dediler,bir de size sormak istiyorum,aynı marka aynı alt yapı hemi de grenajlı şöyle ötesi berisi kapalı ER6F varken hazır,neden ısrarla versys,41 yaşındayım ve KONFOR çok öncelikli benim için onun dışında sanırım oturuş pozisyonu farklı olabilir..
Bir de versys ciler ikinci elde bayağı bir yüksek gidiyorlar,ER6F nisbeten iyi,öyle de bir avantajı var..Sıfır fiyatları farklı bilgim var..
Foruma danışmak istiyorum..Versys olmazsa olmazmı yani ER6F olsa ne olur ki..Eksileri artıları bilenlerden yorum rica ediyorum..
iyi günler dilerim..
Yaklaşık 5 yıldır scooter kullanıyorum (GTS 250i evo,Integra 750d,Piaggio X10 350),otobüs hariç hemen hemen her türlü araçla trafik tecrübem var birkaç kez arkadaşlarımın vitesli motorlarını kullandım ve sadece vitesli yada scooterimi satmadan keyfe keder hem scooter hem vitesli kullanmak üzere bir motosiklet alma niyetine girdim ve işi bilenlerden tavsiye istedim,farklı noktalarda hatta farklı şehirlerden işi bilenler,mevcut scooter tecrübem üzerine kısa sürede adapte olabileceğim vitesli motosiklet için,kullanımı kolay,konforlu,oturaklı ve ekonomik motor olarak kawasaki versys önerdiler,ben önceleri alt kısmı yani motoru ve egsozu açıkta olduğu için beğenemedim ama sonrasında gözüm alıştı fakat eşim,çocuklarım ve diğer kime sorduysam nasıl bu motor diye herkes tipsiz buldu,kimi karnı açık bağırsakları gözüküyor dedi kimi sadece çok çirkinmiş dedi geçti..:cyclopsan
Muadili olarak er6f aklıma geldi ama daha evvel tavsiye aldığım kişilere sorduğumda ısrarla ER6F değil Versys dediler,bir de size sormak istiyorum,aynı marka aynı alt yapı hemi de grenajlı şöyle ötesi berisi kapalı ER6F varken hazır,neden ısrarla versys,41 yaşındayım ve KONFOR çok öncelikli benim için onun dışında sanırım oturuş pozisyonu farklı olabilir..
Bir de versys ciler ikinci elde bayağı bir yüksek gidiyorlar,ER6F nisbeten iyi,öyle de bir avantajı var..Sıfır fiyatları farklı bilgim var..
Foruma danışmak istiyorum..Versys olmazsa olmazmı yani ER6F olsa ne olur ki..Eksileri artıları bilenlerden yorum rica ediyorum..
iyi günler dilerim..