Kronik sorunlardan bahsedilmis, bu konuda haklisiniz olmamasi gerek bir durum aksini zaten kimse iddia edemez... ama r25in kronik sorunlari yok mu? Birkac saat once forumda r25 ile dalga gecerken motor kitledim yazan cbr 250 nin hiyakesini okudum, kronik yag pompasi arizasindan agzi yanmis arkadasin... nedense japon markalarinin kronik sorunlari hic olmuyormus gibi lanse ediliyor. Ayrica japon markasinda yag pompasi kronik probleminden dolayi motor kitliyorsun, bajajda egzozun puntosu kendini saliyor cok olsa zirilti sesi duyuyorsun yada ibre soguk havalarda 30 - 40 sn sonra geliyor (RS de benim aklima gelen baska kronik sorun yok, ns deki tum sorunlar halledildi) sizce hangisi daha buyuk problem?
Hondaci arkadaslarin israrla anlamak istemedikleri konu su: 9000 lira motora ayirdigin butcen var ve butcene gore motor kiyasliyorsun. 9000 liraya verdiginiz cbr 250de Honda kalitesinden bahsedilecek bir yani kaliyor mu? Hondanin plastigi cok kaliteliymis... aga iki motor arasinda 5 yas fark var hic binmesen sadece gunes altinda biraksan zaten o plastigin durumunu anlatmama gerek yok ayrica adam defalarca yatmis kalkmis kim bilir kac defa islem gormus. Mekanik olarak iyiymis... butceyi hesaba sokunca 30.000de makine bulursan opte basina koy. Digeri kalitesinden odun vermeyecek olan iki markanin (KTM ve Kawasaki) parcalarini kullandigi bir fabrikanin urunlerine sahip olan 5000kmde bir makine. Simdi gelde iki makine arasinda kiyaslama yapma...
Hondaci arkadaslarin israrla anlamak istemedikleri konu su: 9000 lira motora ayirdigin butcen var ve butcene gore motor kiyasliyorsun. 9000 liraya verdiginiz cbr 250de Honda kalitesinden bahsedilecek bir yani kaliyor mu? Hondanin plastigi cok kaliteliymis... aga iki motor arasinda 5 yas fark var hic binmesen sadece gunes altinda biraksan zaten o plastigin durumunu anlatmama gerek yok ayrica adam defalarca yatmis kalkmis kim bilir kac defa islem gormus. Mekanik olarak iyiymis... butceyi hesaba sokunca 30.000de makine bulursan opte basina koy. Digeri kalitesinden odun vermeyecek olan iki markanin (KTM ve Kawasaki) parcalarini kullandigi bir fabrikanin urunlerine sahip olan 5000kmde bir makine. Simdi gelde iki makine arasinda kiyaslama yapma...