- Konu Yazar
- #1
Dün akşam saatleri tem otoyolu şile sapağına gelmeden en sağ şeritin ortasında bulunan duba kazaya sebep oluyordu. Kameranın iso ayarları yüksekte olduğundan hızım belli olmamış ortalama 75-80 km hızlarda gidiyordum. Motosikletim xmax 250 abs Fren konusunda çok memnunum
Kazasız belasız sürüşler arkadaşlar. Tekeriniz Düz bassın
Kazasız belasız sürüşler arkadaşlar. Tekeriniz Düz bassın