Ohal halinden motosiklet sürücüleri nasıl etkilenecek ( Önemli )

Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Bu FTÖ çok aptalmış askeriyeyi eline geçirmiş sonra ergonokon davasından içeriye attırmış FTÖ kozmik odasını talan ettirmiş.
polisin içlerine sızmış sonra polise savaş açılmış.
hakim ve savcıların içine sızmış savcıları iş göremez hale sokmuş.
yargıtaya girmiş yargıtaya güveni yok etmiş.
spora girmiş şikeler havada uçuşmuş.
siyasete girmiş bir başbakan birde reisi cumhur seçtirmiş. yüzlercede vekil yerleştirmiş.
belediye başkanları seçtirmiş vali atandırmış.
çok aptalmış demekki herşeyi eline geçirmiş ama genede darbecik yaptırmış.

Ohal gelince birşey değişmiyecek diye düşünen vatandaşlar yakınları kaybolmaya başlayınca değişip değişmediğini anlarlar.
 
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
152
Bu FTÖ çok aptalmış askeriyeyi eline geçirmiş sonra ergonokon davasından içeriye attırmış FTÖ kozmik odasını talan ettirmiş.
polisin içlerine sızmış sonra polise savaş açılmış.
hakim ve savcıların içine sızmış savcıları iş göremez hale sokmuş.
yargıtaya girmiş yargıtaya güveni yok etmiş.
spora girmiş şikeler havada uçuşmuş.
siyasete girmiş bir başbakan birde reisi cumhur seçtirmiş. yüzlercede vekil yerleştirmiş.
belediye başkanları seçtirmiş vali atandırmış.
çok aptalmış demekki herşeyi eline geçirmiş ama genede darbecik yaptırmış.

Ohal gelince birşey değişmiyecek diye düşünen vatandaşlar yakınları kaybolmaya başlayınca değişip değişmediğini anlarlar.

Ya komiksiniz diyeceğim ama uzuluyorum su yazdiklarinizi. eger standart bir vatandassaniz ohal bitince bana kac yakininizin sizin degiminizle ortadan kayboldugunu yazarsaniz sevinirim.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba

Arkadaşım dogum gununu kutlamak için toplanip 15 kusur iki tekerli surus yapacagiz beraber. Biri öncülük edecek ,yol gösterecek arkadasin evine dogru..

Şimdi diyorlar ki , ohal döneminde sıkıntı olur bizi durdururlar, bilmem ne..

Ya cidden sorun olur mu bu gibi durumlarda ?
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Komplo teorisi üretmeye gerek yok, sadece bürokrasi ile halledilen bazı güvenlik önlemleri bürokrasi yavaşlığından kurtulacak.
Ama her durumda olduğu gibi bu durumda da yetkileri kötüye kullananlar olabilir. Onlara yapacak bir şey yok. Tek sıkıntı kanun hükmünde kararname. Bu kötüye kullanılmazsa bizi etkileyecek bir şey olacağını zannetmiyorum. Olursa haberimiz olur zaten. O zaman da halkın ne kadar demokrat olduğunu görürüz. Umarım kimsenin buna ihtiyacı olmaz. Bol şans.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Ya komiksiniz diyeceğim ama uzuluyorum su yazdiklarinizi. eger standart bir vatandassaniz ohal bitince bana kac yakininizin sizin degiminizle ortadan kayboldugunu yazarsaniz sevinirim.

Ohal bittimine bakmadan güneydoğudaki kayıpları araştır canlı örnektir. kim komikmiş daha iyi anlarsınız diyeceğimde şimdi kitabı aç paragrafı oku sonra okuduğun şeyleri araştır gerçekmi yalanmı diye çok uzun işler bunlar gene birisi söylesin siz dinleyin boşuna yormayın beyninizi.
not: Kürt değilim Sapına kadar Türküm...
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Seyahat acentesinden mail geldi, bir kısmını paylaşacağım uzun olduğu için.

Değerli yolcularımız,

• Yurt içi ve yurt dışı uçuşlarınızda e –devletten sgk hizmet dökümünü yanınıza almanız gerekmektedir.

• Polis ve Asker çalışanları ve hatta emekli personeli dahil kesinle yurt dışına çıkışı yasaklanmıştır.

• Yapılan bu güvenlik kontrolleri uzun sürebilmektedir.
• Yurt içi ve yurt dışı uçuşları için 5 saat öncesinden havalimanında olmaları gerekmektedir.

5 saat önce !!

Bu sabah patronu 11.40 taki yurtdisi ucagi icin 9.30 da havalimanina biraktim bir problem olmadi..

Insanlari bu sekilde galyana getirmenin bi anlami yok.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Beyler sakin olun. Normal vatandaşın günlük yaşamına hiçbir şekilde müdahale olmaz. Şu istisnalar var. Şüphe çekici davranışlar sergilenmedikçe, güvenlik riski oluşturmadıkça herhangi bir sıkıntı çıkmayacaktır. Güvenlik birimlerinin direktiflerine uyulup mukavemet veya zorlaştırıcı eylemler olmadıkça rutin hayatınız devam eder. Bu süreçte OHAL daha çok devlet ve kamu kurumlurı için geçerli olacaktır zira başladı bizim için. Halk için yapılan düzenlemeler zaten ayrıca duyurulmak zorundadır. Biz kamu çalışanlarının tamamının izinleri kaldırıldı yurtdışı çıkışlara kısıtlama getirildi zaten. Kamu çalışanlarının büyük çoğunluğu incelemeden geçer, riskli bulunanlar şuan haberlerde duyduğunuz gibi açığa alınır ve gerek görülürse görevden alınıp adli soruşturma açılır. OHALde ki bütün bu hukuki iş ve işlemlerin normal prosedürden farkı itirazların kısıtlanması veya tamamen yargı yolunun kapanmasıdır. Şimdi OHALe itiraz edip romantiklik yapan vatandaşlar gidip TRTde silah zoruyla okutulan darbe bildirisini bidaha dinlesin. Zaten darbe olsa OHAL değil sıkıyönetim olurdu ve sokağa çıkma yasağı hemen tüm yurtta başlatılmıştı. Sıkıyönetimi bilmeyenler için söyliyim. Götü boklu bir uzman çavuşun bile ilahlığını ilan ettiği militarist yönetimdir. Şuanki OHAL devletin içini temizlemesi için yapılan zorunlu bir durumdur. Kötünün iyisidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Bu sabah patronu 11.40 taki yurtdisi ucagi icin 9.30 da havalimanina biraktim bir problem olmadi..

Insanlari bu sekilde galyana getirmenin bi anlami yok.

Vay arkadaş, bilgi geldi bende paylaşayım belki birilerine yardımcı olurum dedim. Düştüğüm duruma bak !

Takılın kafanıza göre..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ulan sanki normal dönemde her şey kanuna yasalara uygun yürüyor da, OHAL'de etkilenmeyecekmişiz.

Ha ayrıca; halk OHAL'den etkilenmeyecek diyen adamlar, zamanında "cemaat devletin içine sızmış diyorlar, buna kargalar bile güler" diyen adamlar.
Hatırlatayım istedim.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
adı üstüne "OHAL" durumunda toplu sürüşler valiliklerden izin alınmadıkça yapılamaz,yapılır ise gözaltı durumları dahil polis insiyatif kullanabilir.ELbette bu söylediğim şey çok kalabalık motor sürüşleri için yani 3-4 kişi ile sürüşlerde polis durdurabilir,arama yapabilir ama 15-20 motor tek şerit kapat devam et gibi bir mantıkla gidiir ise dikkat çekeceğinden bu durum OHAL mevzuatına göre problem çıkarabilir.

Birde bir ayrıntı,şuan sokağa çıkma yasağı verilmedi ama gece 12den sonra "yazılı olmayan" kanunlar çerçevesinde polisin daha sık denetleme ve arama çalışması yapacağını unutmayın.Önümüzdeki 1 ay bu noktada sıkıntı yaşayabiliriz.Yayınlanacak son hali ile olan OHAL bildirgesini iyi okumak gerekli zira bölge bölge ve il il valilikler tarafından farklı OHAL kuralları uygulanabiliyor.Şuan için sokağa çıkma yasağı durumu söz konusu değil ama elbette bu durumdan az yada çok etkileneceğiz,bu kaçınılmaz.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Bir motosiklet sitesinin sırf prim yapmak için bir yerinden uydurduğu açıklamadır. Hani bir deli kuyuya taş atar kırk akıllı çıkaramaz hesabı..

İnsanlar toplu sürüşten 5-6 motorcunun Antalya'ya gitmesini anlıyor..
 
Katılım
28 Nis 2016
Mesajlar
77
Olağan üstü halden vatandaş etkilenir , etkilenmez diye birşey yok.Şu an bile herkes etkilenmiş durumda.Bakın herkes kısıtlamaları soruyor.

İyimi iyi.Şimdi herkese bir titreme geldi.Yok öyle olursa böyle olur.Yanlış yapanı hoplatsınlar arkadaş. Yanlış derken düşünceden bahsetmiyorum.Eğer devletine milletine karşı bir yanlıştaysan hesap sorma vaktidir.Silahı alıp ortalıkta terör estirenlere halk ne oluyor lan der..Eğer vergi kaçırıyosan alsınlar içeri , ülkede millete hakaret ediyorsan alsınlar , eğer devlete , devletin memuruna artistlik yapıyosan , yok ben kanunların arasından nasıl kendi çıkarımı sağlarım diyorsan alsınlar soruştursunlar.

Herkes bir titresin kendine gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst