- Katılım
- 20 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,639
Bu FTÖ çok aptalmış askeriyeyi eline geçirmiş sonra ergonokon davasından içeriye attırmış FTÖ kozmik odasını talan ettirmiş.
polisin içlerine sızmış sonra polise savaş açılmış.
hakim ve savcıların içine sızmış savcıları iş göremez hale sokmuş.
yargıtaya girmiş yargıtaya güveni yok etmiş.
spora girmiş şikeler havada uçuşmuş.
siyasete girmiş bir başbakan birde reisi cumhur seçtirmiş. yüzlercede vekil yerleştirmiş.
belediye başkanları seçtirmiş vali atandırmış.
çok aptalmış demekki herşeyi eline geçirmiş ama genede darbecik yaptırmış.
Ohal gelince birşey değişmiyecek diye düşünen vatandaşlar yakınları kaybolmaya başlayınca değişip değişmediğini anlarlar.
polisin içlerine sızmış sonra polise savaş açılmış.
hakim ve savcıların içine sızmış savcıları iş göremez hale sokmuş.
yargıtaya girmiş yargıtaya güveni yok etmiş.
spora girmiş şikeler havada uçuşmuş.
siyasete girmiş bir başbakan birde reisi cumhur seçtirmiş. yüzlercede vekil yerleştirmiş.
belediye başkanları seçtirmiş vali atandırmış.
çok aptalmış demekki herşeyi eline geçirmiş ama genede darbecik yaptırmış.
Ohal gelince birşey değişmiyecek diye düşünen vatandaşlar yakınları kaybolmaya başlayınca değişip değişmediğini anlarlar.