Valla şu Antalya da 3 4 tane anca gördüm ama PCX den berberimde var marketcimde var kuruyemişcimde var nmax çıktıktan sonra aldılar. Yan yana koyunca biri aslan gibi diğeri çita gibi, şekil olarak. ABS şart.Kaşif efendi diye bir kanal var youtube da adam pcx kullanıyor ama yorumlarıda biri sorduğunda nmaxmı pcxmi diye kesinlikle nmax dedi. Nmaxın bi artısı daha var ara hızlanmaları baya iyi olduğunu söylüyorlar.
Motosiklet günlüğü de inceledi bu nmaxi kendisinde yanlış hatırlamıyorsam pcx varmış sonra satıp xmax250 almış hala xmaxi kullanıyor ona göre ara hızlanmaları xmaxle kapışır şekilde olması lazım.Valla şu Antalya da 3 4 tane anca gördüm ama PCX den berberimde var marketcimde var kuruyemişcimde var nmax çıktıktan sonra aldılar. Yan yana koyunca biri aslan gibi diğeri çita gibi, şekil olarak. ABS şart.
Şunuda ekleyeyim hiç ışıkta falan yan yana gelmedik bi kalkış denk gelmedi sonucu bende merak ediyorum.