- Katılım
- 11 Ağu 2015
- Mesajlar
- 766
- Konu Yazar
- #1
4 ay önce aldığım drifti satarak üzerine para ekleyip yeni bir motosiklet almayı düşünüyorum. Fazla uzun süreli olmayacak çünkü ağustosta askere giderken satma ihtialim yüksek o yüzden satması kolay olacak, önümüzdeki 6 ay için sıcak havalarda bana fazla sorun çıkarmayacak olan aşağıdaki motorlardan kullanan bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-ilk-sahibinden-ogretmenden-270585228/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...skerlik-sebebiyle-satiliktir-222905344/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyat-dustu-acil-264838758/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-temiz-ve-bakimi-tam-271178198/detay/
Ybr nin selesini değiştirmiş heralde hoş olmuş ama ilan tarihi çok eski
Mondial 180 gayet şık duruyor ama mondial olması bi eksi
Cbr ye zaten diyecek bişey yok aslında motoru satma sebebim oydu
fiyatı biraz zorlar beni
Benim gördüklerim böyle , Önerisi veya uyarısı olan varsa lütfen yazsın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-ilk-sahibinden-ogretmenden-270585228/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...skerlik-sebebiyle-satiliktir-222905344/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyat-dustu-acil-264838758/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-temiz-ve-bakimi-tam-271178198/detay/
Ybr nin selesini değiştirmiş heralde hoş olmuş ama ilan tarihi çok eski
Mondial 180 gayet şık duruyor ama mondial olması bi eksi
Cbr ye zaten diyecek bişey yok aslında motoru satma sebebim oydu
Benim gördüklerim böyle , Önerisi veya uyarısı olan varsa lütfen yazsın