300 tlye kadar en iyi f/p kask önerisi

Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
70
iyi akşamlar,öncelikle ekipmanım tam bir 3 4 aydır motosiklet sürüyorum ama havaların iyice soğuduğu bu günlerde kaskım olan, helmo diye polissavar çene açılır bir kaskım var ,beni güvenlik ve rüzgar ve ses açısından çok rahatsız etmeye başladı,gidip shoei arai alacak paramda maalesef yok,sizden bahsettiğim fiyat aralığında öneriler bekliyorum,teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Mecbur değil isen binme, bir kaç ay sabret güzel bir kask al derim
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
124
Zaten konforlu degil kafayı koruyor 5 yıldız almıs arkadas o fiyata konformu arıyor saglamlıkmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ls2 ff351 120tl ye bulunabilir bunla idare edip ilerde durumunuz düzelince .
AGV K3 ,Nolan N64, AIROH T600,Shoei GT Air,bunu ben kullanıyorum memnunum Grex G91 bütçenize göre bunları alabilirsiniz.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Zaten konforlu degil kafayı koruyor 5 yıldız almıs arkadas o fiyata konformu arıyor saglamlıkmı

200 TL lik kaskın 5 yıldız alması mümkün mü ? Gecen bir arkadaş Ls2 sharp testi oyununu ifşa edice altına cok acıklayıcı bir yorum gelmişti bu test hakkında. Onu okumanızı tavsiye ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütçeyi 500-550 civarina çek Caberg modellerine bak derim. Caberg Stunt gibi..
 
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200 TL lik kaskın 5 yıldız alması mümkün mü ? Gecen bir arkadaş Ls2 sharp testi oyununu ifşa edice altına cok acıklayıcı bir yorum gelmişti bu test hakkında. Onu okumanızı tavsiye ederim

Neden mümkün olmasın ?
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
29
ls2 ff370 ve givi x08 kullanan biri olarak şunu diyebilirim ki ls2 ff370 gayet yeterli bir kask bana göre. ses açısından tüm çene açılır kasklarda ses problemi var. Ama özellikle kışın ls2 ff370 bana çok daha konforlu geldi. içeriye rüzgar ve soğuğu belirgin daha az alıyor. givi x08 de içeriye gereğinden fazla hava girişi var ve rahatsız ediyor. iki kaskı da pinlock ile kullanıyorum. ls2ff370 tavsiye ederim. yalnız bana kalıpları diğer kasklara göre biraz daha dar geldi. normal kullandığımın bir boy büyüğü ile daha rahat ettim.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
nitro aikido alabilirsin, bir de mutlaka kulak tıkacı kullan, 3-5 tl sünger olanlardan da olsa mutlaka kullan. Yoksa Duyu kaybı yaşayabilirsin ileride.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç biri givi sniper pista 50.4.
yazdan beri takip ediyorum yeni sezon bir kask.çıkış fiyatı 490 tl idi dedim biraz bekleyeyim.bi baktım givi indirime gitti fiyatını 330 tl ye çektiler.n11 comdan %10 indirimle aldım 297 tl.benimde sınırım 300 tl idi.güneş vizörüde mevcut.çok fazla renk seçeneği var illaki birini beğenirsiniz tasarım kalite bakımından 4/4 lük.ne ayarda bir kask derseniz agv k3 nolan 64 ayarında bir kask.şiddetle öneriyorum.
400 km dir kullanıyorum
+sessiz kaliteli gösterişli güneş vizörlü malum antalyada çok lazım oluyor.benim ls2 331 serisinden sonra 4 5 beden kalite koktuğunu rahatlıkla söyleyebilirim.arada takınca güven hissi hiç vermiyor artık ls2
- olarak biraz fazla sessiz diyebilirim motor sesini biraz bastırıyor herkese göre değişir tabi.bide boyun kısmından rüzgar sesi alıyor çeneyi aşağı eydiğim zaman full sessiz oluyor. naked kullanıyorum race kullanan arkadaşlar daha fazla memnun kalırlar.

http://static4.masmoto.net/accesorios-vestuario/files/2015/03/casco-givi-sniper-50-4_01-1024x739.jpg
 
Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
70
hiç biri givi sniper pista 50.4.
yazdan beri takip ediyorum yeni sezon bir kask.çıkış fiyatı 490 tl idi dedim biraz bekleyeyim.bi baktım givi indirime gitti fiyatını 330 tl ye çektiler.n11 comdan %10 indirimle aldım 297 tl.benimde sınırım 300 tl idi.güneş vizörüde mevcut.çok fazla renk seçeneği var illaki birini beğenirsiniz tasarım kalite bakımından 4/4 lük.ne ayarda bir kask derseniz agv k3 nolan 64 ayarında bir kask.şiddetle öneriyorum.
400 km dir kullanıyorum
+sessiz kaliteli gösterişli güneş vizörlü malum antalyada çok lazım oluyor.benim ls2 331 serisinden sonra 4 5 beden kalite koktuğunu rahatlıkla söyleyebilirim.arada takınca güven hissi hiç vermiyor artık ls2
- olarak biraz fazla sessiz diyebilirim motor sesini biraz bastırıyor herkese göre değişir tabi.bide boyun kısmından rüzgar sesi alıyor çeneyi aşağı eydiğim zaman full sessiz oluyor. naked kullanıyorum race kullanan arkadaşlar daha fazla memnun kalırlar.

http://static4.masmoto.net/accesorios-vestuario/files/2015/03/casco-givi-sniper-50-4_01-1024x739.jpg

bahsettiğiniz ürünün linki varmı hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst