Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
n2O6kg.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

Değerli slymn; 20 iş gününden daha fazla bekleme şansı yok. Hakkımız da yok. Ama bunun için mutlaka servisin resmi başvuru yapması gerekiyor. Bu süreyi esas alıyoruz. Bazen şu şekilde olabiliyor. Bir şekilde servis ile olan münasebet çerçevesinde yaşananlar konuşmada kalabiliyor. Servis de başvuruyu geç yapabiliyor, ihmal edebiliyor. Doğru değil ama bazen bunu yaşayabiliyoruz. Tabi ikazımızı mutlaka yapıyoruz. Arkadaşlar mutlaka resmi başvuru yapsınlar, yapıldığını kontrol etsinler.

Selamlar...

Ekrem bey, motor serviste kalmadı kullanmaya devam ettim garanti başvurusu yapıldıktan yaklaşık bir veya bir buçuk ay sonra geldi ürün. Bu süre de benim için bir sorun teşkil etmiyor ancak belli ki yedek parçalar Hindistan'dan geliyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Guzel gezi motor saglamligini kanitlamis gibi gorunuyor. İleride boxerin disk frenli halinin veya tel jant halinin satisa cikma ihtimali varmi ? Varsa fiyat olarak ne durumda olabilir ? Tesekkur ediyorum
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Arkadaşlar 2.el boxer'ımı p.tesi alıyorum,mavi renk.Cafe racer yapacağım için rengi pek hoşuma gitmiyor açıkçası,başka renge boyatmayı düşünüyorum.Aklınızda maviyi nasıl değerlendirebileceğim konusunda fikriniz var mı yoksada renk tavsiyelerinizi alabilirmiyim.mavinin yanlarına siyah mı attırsam diyorum,kararsız kaldım çok.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Siyah daha guzel durur diye dusunuyorum. Tabi bu benim dusuncem. Mat siyaha cevirebilseniz tadindan yenmez :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Biraz daha farklı birşey istiyorum @borana, askeri yeşil,siyah bunlar klasik oldu artık :) askeri kamuflaj düşünüyorum ama maliyeti ne olur bilemediğimden bakacağım artık yarın
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
64
Ekrem Bey merhaba,

Belkide sizinde defalarca duyduğunuz bir soru soracağım. Ki ben yetkili servis ve bayisi ile konuştuğumda oda bu konuda çok taleple karşılaştıklarını, genel bayi toplantısında ileteceklerini belirtti. Sizinde çok iyi bildiğiniz gibi Bajaj boxer kullanıcılarının (en az) 3/1 i benim gibi klasik görüntüsünden ötürü sırf modlamak için (cafe/tracker/scrambler) alıyor, ayrıca çinli olmaması ve sağlam olması da bonus. Yurt dışında özellike güney amerika ve afrika da tel jantla, yüksek çamurluk ve elcik korumalı gidon ile satışa sunulduğunu da biliyoruz.
Türkiyede de bu kadar talep varken tel jantı harici olarak dahi getirmeyecekmisiniz? Yoksa açığı gören biri bir kaynak bulup bunu ayrıca mı satışa sunacak? Yada biz yurt dışından sipariş mi vermek zorunda kalacağız?
Bu konuda beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
Daha önce "aksesuar olarak dahi getirilmeyecek" şeklinde bir yazı okumuş olmama rağmen (hala inanmak istemiyorum), netleştirmek adına direk kaynağından bilgi almak istedim.
İyi çalışmalar.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
p9MDqN.jpg


Bugün motoruma kavuşarak aranıza katılmış bulunmaktayım.Cafe racer projemin her ilerleyişini sizlerle paylaşarak hem fikirlerinizi alacağım hem düşünenlere yardımcı olacağım.Umarım güzel birşeyler çıkartabiliriz ortaya :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
hoşbuldum :) valla ben mavisine ön yargılıydım çok göze batıyo diye ama sahiplenince mi diyeyim,üstüne oturduğumda mı diyeyim hoşuma gitti kereta.Ama beyaz olsun isterdim cafe racer için.Bakalım artık bu nasıl olucak.Tavsiyelere açığım,deponun yanlarını ve ön çağurluğu siyaha mı kaplatsam diyorum renk konusunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Kullanıma gelince,performansı şaşırttı beni,beklediğimden performanslı çıktı.Düzde 80de bile iyi ivmeleniyor 100e kadar.Titreşimde pek hissetmedim.Frenler arka iyide ön biraz sıkıntı.Aslında önün çok çok iyi olmaması bir avantaj çünkü panik anında hart diye asılsan bile kitleyip kaydırmıyor önü.Kombine kullanıldığında gayet yeterli bana göre. Vites geçişleri yağındanmıdır nedir hayatımda gördüğüm en iyi vites geçişleri,kaymak gibi geçiyor her vites. 1.vites kısa sürüyor,hemen yırtınıyor,diğer vitesler normal geldi ama 1 çabuk devirleniyor.Ya da ben V motor 2500cc'den geçiş yaptığım için bana öyle geliyorda olabilir.Bu bütçelere alınabilecek haaarika bir motor.Tarz istersen kes biç parçala.İstersende kendi orjinal haliyle bin gayet parasının hakkını kuruşuna kadar veren bir alet.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
http://i.hizliresim.com/p9MDqN.jpg

Bugün motoruma kavuşarak aranıza katılmış bulunmaktayım.Cafe racer projemin her ilerleyişini sizlerle paylaşarak hem fikirlerinizi alacağım hem düşünenlere yardımcı olacağım.Umarım güzel birşeyler çıkartabiliriz ortaya :)

Kazasız belasız kullan, hayırlı olsun.
Gel cafe racer'dan vazgeç. Scrambler yapalım birlikte :)
Benim siparişler yolda, gelsin başlayacağım. Bakalım kim önce bitirecek :p
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
M gidonu taktım bile bugün,artık çok geç dostum :D Parça siparişi olarak ne verdin ve nereden sipariş ettin ?


NWNE6O.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Arkadaşlar deponun yanlarına ne yapmamı önerirsiniz ? Vernikli olduğu için çıkaramamda yazıyı,başka yazı yazdıracağım yada düz siyah yaptıracağım yanları
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
M gidonu taktım bile bugün,artık çok geç dostum :D Parça siparişi olarak ne verdin ve nereden sipariş ettin ?


http://i.hizliresim.com/NWNE6O.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Arkadaşlar deponun yanlarına ne yapmamı önerirsiniz ? Vernikli olduğu için çıkaramamda yazıyı,başka yazı yazdıracağım yada düz siyah yaptıracağım yanları
Çinli amcalardan bir kaç parça aldık bişiler işte.
Madem scrambler yapmıyorsun, artık ortak değil rakibiz :p
Aliexpress'ten aldım hocam. Ben sadece sele lastik değiştirmekten ziyade bi çok şeyi değiştireceğim. Bakalım nasıl bişi çıkacak ortaya :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Çinli amcalardan bir kaç parça aldık bişiler işte.
Madem scrambler yapmıyorsun, artık ortak değil rakibiz :p
Aliexpress'ten aldım hocam. Ben sadece sele lastik değiştirmekten ziyade bi çok şeyi değiştireceğim. Bakalım nasıl bişi çıkacak ortaya :)

hadi bakalım,sendende fotolar bekliyoruz.fikirleri paslaşırız :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

Elciklerede el atmak gerekti.Kendi orjinal elciklerinin görünümünü sevmediğim için... 20 TL çakma rizomalar + 2 TL de iç borusu

68bMlN.jpg

PBNGpQ.jpg

RBNGXj.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bakım aralığı 5bin km ama küçük cc için bu aralık çok fazla değil mi sizcede ? ben 2bin km de bir değiştirmeyi düşünüyorum.ayrıca 70 tl işçilik neden alınıyor bunuda anlamış değilim.yağ ve yağ filtresi değiştirecek olduğumuzda en az 100 tl mi tutacak yani :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst