KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Eyvallah. Bir is kuracagim ve nakit lazim. Mezun olmama az kaldi. Karinca kararinca bir seyler yapacagim ve motorun parasinida ekleyince daha rahat edecegimi fark ettim.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
ktm duke 250 ile rc 250 arasinda fark varmi ? ozellkkleri ayni gibi geldi . ve sizce hangisi daha uygun olur baslangic motoru icin ben duke den yana kullaniyordum ama canli canli gorene dek o iki far yapisi felan cok hosuma gitti
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Duke daha dik oturuşa sahip. Ben alırken rc düşünmüştüm senin gibi ama duke daha haylaz, daha kıvrak. Tamamen tarzına kalmış yani.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Duke daha dik oturuşa sahip. Ben alırken rc düşünmüştüm senin gibi ama duke daha haylaz, daha kıvrak. Tamamen tarzına kalmış yani.

hala daha duke taraftariyim ama gorunce bi afalladim yani cok hosuma gitti :) duke daha sert duruyor ama rc de ss goruntusunde . sizce hangisi daha rahat oturus pozisyonu itibariyle ? rahatina duskun bi insanim cunku :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
hala daha duke taraftariyim ama gorunce bi afalladim yani cok hosuma gitti :) duke daha sert duruyor ama rc de ss goruntusunde . sizce hangisi daha rahat oturus pozisyonu itibariyle ? rahatina duskun bi insanim cunku :)

Konfor düşkünüysen inazuma al. Ama duke ve rc arasında tabiki duke daha rahat.
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Dostum bu yan yatma ne oluyor ? Bende önümüzde ki aylarda bir tane alacağım inş da kronik sorunlar varsa şimdiden bilgim olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

Motorum maalesef satılıktır arkadaşlar.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...di-garantiye-islendi-hatasiz-237174500/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

Özellikle MT'den gelenlere ciddi indirim yapacağım.

Motor efsane duruyor ya şuan imkan olsa beklemezdim alırdım direk biraz da pazarlık yapardık. Ama henüz ehliyet bile yok ve önümüz kış. 3 ay sonra böyle bir ilan görmüş olsam ta Antalya ya gelirim motoru almak için
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Dostum bu yan yatma ne oluyor ? Bende önümüzde ki aylarda bir tane alacağım inş da kronik sorunlar varsa şimdiden bilgim olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------



Motor efsane duruyor ya şuan imkan olsa beklemezdim alırdım direk biraz da pazarlık yapardık. Ama henüz ehliyet bile yok ve önümüz kış. 3 ay sonra böyle bir ilan görmüş olsam ta Antalya ya gelirim motoru almak için

Kismet degilmis :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
228249299

buda benim eski duke :) ama haberiniz olsun bu motorun aküsü ve lastikleri değişicek benden sonraki sahibi gps taktığı için aküyü yemiş baya ve lastiklerin ömrü bittiği için değişmesi lazım. adamı arayıp 10.000 veriyim bana sat dedim satmadı :D

ayrıca ön cam takmış beğenmedim :)
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
228249299

buda benim eski duke :) ama haberiniz olsun bu motorun aküsü ve lastikleri değişicek benden sonraki sahibi gps taktığı için aküyü yemiş baya ve lastiklerin ömrü bittiği için değişmesi lazım. adamı arayıp 10.000 veriyim bana sat dedim satmadı :D

ayrıca ön cam takmış beğenmedim :)

bu motor senın mıydı ya bundan aylar once senı arayıp hocam satmadıysan gelıp alcam demıstım telefonda sabah gelıp kapora verdıler mı aldılar mı ne oyle bısı demıstın bak nerde denk geldık :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst