sevgili Green Arrov üstadım öncelikle güzel fikir ve düşüncelerin için çok teşekkür ederim .Evet 2 yıl gibi zaman zarfında 150 cc motosiklete binerken o günlerin şartlarıyla hayal olan, hayalimdeki motosikletin sahibi oluyor olmanın ardında pek çok anlatılacak konu yatmaktadır , yani diyeceklerki ooooooo irfan usta ,namı değer piyanist irfan , parayı buldu

tabiki amacımız ve mücadelemiz helalinden geçimimizi sağlayarak herkez gibi ,tüm insanlar gibi bir yerlere gelebilmek ve hayatımızı devam ettirebilmek ,ancak bu işler yan gelip yatmakla malesef olmuyor , geceli gündüzlü çalışmanın ne demek olduğunu 24 saatlik zaman diliminin 20 saatini çalışarak geçirdiğinizde bazı şeyleri daha iyi anlıyorsunuz ,
peki hayatımda neler değişti ? iyiden iyiye marka olma yolunda yavaş ama emin adımlarla ilerlemekteyiz ,su akıyor yolunu buluyor ve zamanla taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor , bu aşamada sizin söyledikleriniz önem taşımakta ancak birden bire yükselmek ve büyümek beraberinde farklı sıkıntılarıda getirecektir bununda farkındayım ancak zaten 1 yıl gibi bir zamanda evin kömürlüğünden İRF MOTOSİKLET AKSESUARLARI SAN.TİC.LTD.ŞTİ Ünvanını almak bile oldukça hızlı oldu ama gerekiyordu ,
şu an tamamen ticari web sitem kurulum aşamasında kosgep olayları ve devlet teşviğine biraz daha zaman var diye düşünüyorum , işin yurtdışı ayağına bakarsak dünyaya açılmak çok mantıklı , örneğin internette aratın kawasaki versys modelinin orta sehpasını nerede ve kaça bulacaksınız ?

biz şu an seri anlamda bu ürünü tamamı yerli sermaye ve türk insanı olarak tasarım ve üretimde dahil hayata geçirdik bile , ve boşuna aramayın ! dünya üzerinde kawasaki de dahil hiç bir yerde bu ürünü bulamayacaksınız , sadece sw mnotech firması yapmış ama yeni kasayamı eski kasayamı oda belli değil , yada yurtdışından alabilirmisin kaça gelir ne kadar sürede gelir oda meçhul ,ilk olmak her zaman için maddi açıdan olmasa bile menvi anlamda daha önceki çalışmalarda olduğu gibi bizi firma olarak bir adım öne sıçratmaktadır
düşünsenize bu uzay mekiği değil ama 30 bin tl lik bir motosikletin gerekli olduğu halde bir parçasının olmuyor oluşu , benim şu an burada bu satırlarımı yazma sebebidir ,
gereken kosgeb katılım ve kurs sertifikalarımı aldım eğitimlerini tamamladım , yeri zamanı gelince söylediğin tüm olanakları dibine kadar kullanacağım bundan şüphen olmasın

bu sektörde üretim yapılan bir çok ekipman cnc mantığıyla çalıştığı için örneğin sadece cnc boru bükme makinası minimum 140-150 bin tl lerden başlamakta , lazer kesim ekipmanlarını zaten sormayın şu an kesim işini dışarıya yaptırıyorum buda bir hayli külfetli olmakta doğal olarak son kullanıcı fiyatlarını etkilemektedir ve işimi görecek bir lazer kesim tezgahı,2.7 tirilyon eski para birimiyle gelde 2.7 tirilyonu sadece bu işe göm ki (keşke olsada göçmsek )
sonra sistemi çevir iş yap

zaten şu an bahsettiğim sistemi kurmuş olsam !!!! bunu iddia etmiyorum ,yemin ederim kappa-gıwıyi türkiyeden silerim (metal aksesuar ve ekipmanları) konusunda ama gel görki daha yeni yeni piyasaya girmeye başladık ve insanlar kalitemizi yeni yeni görmeye başladı artık (ürünlerimiz İRF markasıyla yeni yeni anılmaya başlandı, önümüzde zorlu bir yolculuk var bu işin büyümesi ve alatyapısı çalışmaktan ve azimden geçmektedir bu saate kadar bunu öğrendim

tirilyon kazanmıyorum belki ama sevdiğim işi severek ve isteyerek yapıyorum sadece para kazanmak değil bu işin manevi kısmıda bizleri mutlu ediyor daha ne ister ki insan !!!8 ayda 4 motosiklet değiştim artık mecburi oldu

modelleme ve çalışma için motosikleti satın alıp tüm gereksinimlerini ürettiktebn sonra yeni modele geçiş yapıyor hem kullanıyor hemde aksesuarlarını üretiyorum bundan güzel ne var

sırada yamaha mt 09 tracer var sonra bir başkası ve bir başkası daha ! ucu bucağı ,sonu olmayan bir sektör ve iş , geliyor yaz yağmuru gibi şiddetli esiyor ve geçiyor

öyle görünüyorki ne yeni model bitecek nede bu işe olan ihtiyaç ve talep , allah sağlık sıhhat versin cümlemize de çalışalım , üretelim, biz kazanalım, sizler kazanın ve ülkemiz kazansın !
elin yabancısına tonla para akıtmayalım, yıllarca hep onların videolarını izledik birazda onlar bizimkini izlesin onlar bize muhtac olsun

olurmu ? olmaz ama 80 milyonluk türkiyede 40 milyon üretken insan olursa , bakın türkiye nerelere gidiyor ,işin bu boyutu birazda siyasete dayansada burada satırlarımı noktalıyor sana ve tüm motosiklet net dostlarımıza selam ediyorum kazasız sürüşler cümleten, allah tekerinize zeval vermesin.
harf ve yazım hatalarım için özür

şimdiden iş arasında kahve molasında yazıyorum alalacele