- Katılım
- 7 Tem 2015
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle kendimi anlatayım...
Ehliyetim 1 ay içinde çıkacak. Daha önceden hiç motosiklet kullanmadım.
Çok iyi bisiklet kullanıcısıydım. Ama tahmin ediyorum ki, ikisinin pek alakası yoktur
Forumdaki faydalı bilgiler ve sürüş teknikleri kısmındaki çoğu yazıyı okudum.
Ayrıca, B sınıfı ehliyetim var, ve 4 yıldır sürekli olarak araba kullanıcısıyım.
Oradan biliyorum; hız tutkum yoktur. Motosikleti, fakülteye gidiş gelişte kullanacağım. Yaş 22.
Motosiklet her gün en az 50km yol yapacak. Buna göre değerlendirin modelleri lütfen.
Sağlam bilgi alacak kimsem yok; çevremde hiç kimsenin motosikleti, hatta A sınıfı ehliyeti bile yok. Ben ilk olacağım
Bütçem en fazla 4000 lira. Görünüş olarak beğendiklerimi araştırdım.
11 adet model buldum, ve bazı bilgilerini ekledim.
Fiyatlarına göre sıraladım, fakat bunun sebebi şudur;
Silindir büyüklüğü arttıkça bazılarının gücü azalmış. Kararsız kaldım.
Her birinin konusunda çokça yorum da okudum.
Lakin her birinde, olumlu da olumsuz da yorum var; bu yüzden daha da kararsızlaştım.
Hangilerini tavsiye edersiniz?
Olumlu, olumsuz yönleri nelerdir?
Muhtemel arızalar, kronik sorunlar, yakıt tüketimi, titreme, yokuşlarda performans gibi konular...
Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
En kısa yorumlarınız bile değerli dostlar...
Ehliyetim 1 ay içinde çıkacak. Daha önceden hiç motosiklet kullanmadım.
Çok iyi bisiklet kullanıcısıydım. Ama tahmin ediyorum ki, ikisinin pek alakası yoktur
Forumdaki faydalı bilgiler ve sürüş teknikleri kısmındaki çoğu yazıyı okudum.
Ayrıca, B sınıfı ehliyetim var, ve 4 yıldır sürekli olarak araba kullanıcısıyım.
Oradan biliyorum; hız tutkum yoktur. Motosikleti, fakülteye gidiş gelişte kullanacağım. Yaş 22.
Motosiklet her gün en az 50km yol yapacak. Buna göre değerlendirin modelleri lütfen.
Sağlam bilgi alacak kimsem yok; çevremde hiç kimsenin motosikleti, hatta A sınıfı ehliyeti bile yok. Ben ilk olacağım
Bütçem en fazla 4000 lira. Görünüş olarak beğendiklerimi araştırdım.
11 adet model buldum, ve bazı bilgilerini ekledim.
Fiyatlarına göre sıraladım, fakat bunun sebebi şudur;
Silindir büyüklüğü arttıkça bazılarının gücü azalmış. Kararsız kaldım.
Her birinin konusunda çokça yorum da okudum.
Lakin her birinde, olumlu da olumsuz da yorum var; bu yüzden daha da kararsızlaştım.
Hangilerini tavsiye edersiniz?
Olumlu, olumsuz yönleri nelerdir?
Muhtemel arızalar, kronik sorunlar, yakıt tüketimi, titreme, yokuşlarda performans gibi konular...
Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
En kısa yorumlarınız bile değerli dostlar...