- Katılım
- 6 Tem 2015
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba ,
Motorum 2007 model R6. Dünden beri motorda bir düzensiz çalışma söz konusu , bu düzensizlik 3000 devire kadar kendini belli ediyor. 3000 devirden sonra problem yok. Özellikle kalkışlarda motor elektrik kesiyor gibi çalışması stabil değil. Hiç bir sorun yokken açığa çıktı ve problemden sonra kullanmadım. Sesinden anlayabilirim diyen varsa Youtube a yükleyip linkte atabilirim.
Yardımcı olanlar için şimdiden teşekkürler.
Motorum 2007 model R6. Dünden beri motorda bir düzensiz çalışma söz konusu , bu düzensizlik 3000 devire kadar kendini belli ediyor. 3000 devirden sonra problem yok. Özellikle kalkışlarda motor elektrik kesiyor gibi çalışması stabil değil. Hiç bir sorun yokken açığa çıktı ve problemden sonra kullanmadım. Sesinden anlayabilirim diyen varsa Youtube a yükleyip linkte atabilirim.
Yardımcı olanlar için şimdiden teşekkürler.