R6 Düzensiz çalışma sorunu

Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
6
Merhaba ,

Motorum 2007 model R6. Dünden beri motorda bir düzensiz çalışma söz konusu , bu düzensizlik 3000 devire kadar kendini belli ediyor. 3000 devirden sonra problem yok. Özellikle kalkışlarda motor elektrik kesiyor gibi çalışması stabil değil. Hiç bir sorun yokken açığa çıktı ve problemden sonra kullanmadım. Sesinden anlayabilirim diyen varsa Youtube a yükleyip linkte atabilirim.

Yardımcı olanlar için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
buji,bobin veya kablolarda izolasyon sorunu var gibi yorumluyorum..

düşük devirlerde tekleme bariz belli olur yüksek devirde pek hissedilmez ama yakıt tüketimi artarken çekiş de düşme vardır muhakkak..

büyük ihtimal tek silindirin çalışmıyordur acilen ustaya git bu şekilde kullanma tespiti zor değildir ustası bilir..
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Arkadaş doğru tespit yapmış olabilir.Ben ilave olarak senkron ayarına baktırmanı da öneririm.Tabii ki en iyisini ustası bilir.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Evet , hatta 1-2 kere eve gelene kadar kırmızı ışıkta stop etti.

Buna sebep arkadaşın da dediği gibi buji olabilir, ayrıca aldığın yakıtta bunu yapabilir, belli olmaz,, enjeksiyon problemi de olabilir.. Motosiklet kaç km 'de. ?
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
6
Buna sebep arkadaşın da dediği gibi buji olabilir, ayrıca aldığın yakıtta bunu yapabilir, belli olmaz,, enjeksiyon problemi de olabilir.. Motosiklet kaç km 'de. ?

Yakıttan olma ihtimalini bende düşünüyorum , mecburiyetten dolayı her zaman kullandığımdan başka bir marka istasyondan almak zorunda kaldım ve 20-30 km sonra bahsettiğim sorunu farkettim. Motor 2007 21000 km de.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yakıttan olma ihtimalini bende düşünüyorum , mecburiyetten dolayı her zaman kullandığımdan başka bir marka istasyondan almak zorunda kaldım ve 20-30 km sonra bahsettiğim sorunu farkettim. Motor 2007 21000 km de.

Şu cevaptan sonra bariz %99 yakıt.. İçin rahat etmiyor ise, yakıtı değiştir bi bak.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Depo sökülüp takılmadıysa , dandik benzin koyulmadıysa , bobinlerde veya okucularda sorun yoksa gaz kelebekleri aşınmıştır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst