Eger motor titanyum dan yapilmamissa bugunun sartlarindaki metal materyaller kullaniliyorsa rodaj vardir.Rodaj birlikte calisan ve asinma kabiliyeti olan her kit/unite icin gecerlidir.
Ancak ridaj konusu sehir efsanesi haline geldi maalesef.Su kadar devirde soyke kullanin vs vs bunlarin cogu kulaktan dolma bilgiler.Aslolan motiru olusturan parcalarin kalitesi ve muhendisligidir.
Bugun Mercedes Renault fizel motoru.BMW ise PSA nin gelistirdigi motoru kullaniyor. Bunun nedeni icten yanmali motorda efektif pergormans ve dayanikliligin saglanmasinin cok cok zor ve uzun suren deneyimler gerekmesidir.Yoksa kagit uzerinde tasarlayip uygulanan her motor harika calisirdi boyle birsey yok.
Dunyada motorun ne oldugunu bilen firmalarin gecmusi 50 yil ve otesine dayanir.Honda,Suzuki,Yamaha motorlari neden uzun omurlu ? Arkasinda ciddi deneyimler var.
Bilgisayardan cikan formullerle harika icten yanmali motor yapilamaz.Bu davinci nin resim yapmasi gibidir.Hem matematik hem sanat gerektirir.
Artik iyi verim alinmis motorlar ayni altyapi kullanilarak buyutulup kucultuluyor turbo besleme vs kullaniliyor ama motor ayni motor.
Nc750 hondanin motoru 1500 honda araba motorunun yarisi.Defalarca saglamligi verimi kanitlanmis bir motor.Nc750 eminim 200 bin kmleri rahat devirir.
Motor isi biraz farkli muhendislikten birazdaha fazlasini gerektiriyor.Boyke olmasaydi herkes kitaba gore motor yaptigi icin hepsi harika olurdu.
Rodaj vardir ve asinmayan metal kullanilmadikca ki bugunun sartlarinda imkansiz hep olacaktir.
Yine israrla yaziyorum aslolan motorun malzeme kalitesidir..Kalitede asla tesaduf degildir.Bajaj henuz bu konuda istikrae gostermeyi basarmisbir marka degil.Belki olur ileride..
Ancak ridaj konusu sehir efsanesi haline geldi maalesef.Su kadar devirde soyke kullanin vs vs bunlarin cogu kulaktan dolma bilgiler.Aslolan motiru olusturan parcalarin kalitesi ve muhendisligidir.
Bugun Mercedes Renault fizel motoru.BMW ise PSA nin gelistirdigi motoru kullaniyor. Bunun nedeni icten yanmali motorda efektif pergormans ve dayanikliligin saglanmasinin cok cok zor ve uzun suren deneyimler gerekmesidir.Yoksa kagit uzerinde tasarlayip uygulanan her motor harika calisirdi boyle birsey yok.
Dunyada motorun ne oldugunu bilen firmalarin gecmusi 50 yil ve otesine dayanir.Honda,Suzuki,Yamaha motorlari neden uzun omurlu ? Arkasinda ciddi deneyimler var.
Bilgisayardan cikan formullerle harika icten yanmali motor yapilamaz.Bu davinci nin resim yapmasi gibidir.Hem matematik hem sanat gerektirir.
Artik iyi verim alinmis motorlar ayni altyapi kullanilarak buyutulup kucultuluyor turbo besleme vs kullaniliyor ama motor ayni motor.
Nc750 hondanin motoru 1500 honda araba motorunun yarisi.Defalarca saglamligi verimi kanitlanmis bir motor.Nc750 eminim 200 bin kmleri rahat devirir.
Motor isi biraz farkli muhendislikten birazdaha fazlasini gerektiriyor.Boyke olmasaydi herkes kitaba gore motor yaptigi icin hepsi harika olurdu.
Rodaj vardir ve asinmayan metal kullanilmadikca ki bugunun sartlarinda imkansiz hep olacaktir.
Yine israrla yaziyorum aslolan motorun malzeme kalitesidir..Kalitede asla tesaduf degildir.Bajaj henuz bu konuda istikrae gostermeyi basarmisbir marka degil.Belki olur ileride..