1 yıl kadar oldu kullanıyorum. kışında sürekli kullandım. çok da memnunum. bir test edeyim, umarım kayda değer bir fark hissederim. şuan itibari ile baya yeşillenmiş durumdayım 150f e. ben yinede 125 st den 150f e geçen arkadaşların yorumlarını merakla bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
kardeşim kullandıkca yorumlarını bekliyorum.
Dostum bir ay oldu alalı ama memurum sadece işe git gel ve şehir içi işler için kullandım. Daha uzun yol kısmet olmadı. En fazla 80km/s hız yaptım. Hiç titreşim duymadım. Artçı ayak egzoz tarafında hafif oluyor yüksek hızlarda. Yakıt çok ekonomik. Gücü de çok güzel iyi gaz alıyor. Yalnız yanlardnn biraz fazla çamur atıyor benm için tek sorun bu oldu sadece. Vites geçişleri de çok güzel. Boş en altta olması bence daha rahat.