Boxer'ın bana göre 3 kozmetik ama can sıkıcı kusuru var;
1. Km teli yanlış konumlandırılmış, ön çamurluğumu, çizdi boyasını kaldırdı.
2. Arka çamurluk ek bağlantısı gelişigüzel monte edilmiş. Araya bir slikon bile sıkmamışlar, bu yüzden çamur akıtıyor.
3. Bu sanırım en sakat konu. Arka lastikle salıncak arasında koruyucu bir tozluk olmaması nedeniyle salıncakta sürekli çamur birikiyor bu da salıncağı paslandırıyor.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
1. Km teli yanlış konumlandırılmış, ön çamurluğumu, çizdi boyasını kaldırdı.
2. Arka çamurluk ek bağlantısı gelişigüzel monte edilmiş. Araya bir slikon bile sıkmamışlar, bu yüzden çamur akıtıyor.
3. Bu sanırım en sakat konu. Arka lastikle salıncak arasında koruyucu bir tozluk olmaması nedeniyle salıncakta sürekli çamur birikiyor bu da salıncağı paslandırıyor.
Son düzenleme: