Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxer'ın bana göre 3 kozmetik ama can sıkıcı kusuru var;

1. Km teli yanlış konumlandırılmış, ön çamurluğumu, çizdi boyasını kaldırdı.

2. Arka çamurluk ek bağlantısı gelişigüzel monte edilmiş. Araya bir slikon bile sıkmamışlar, bu yüzden çamur akıtıyor.

3. Bu sanırım en sakat konu. Arka lastikle salıncak arasında koruyucu bir tozluk olmaması nedeniyle salıncakta sürekli çamur birikiyor bu da salıncağı paslandırıyor.
20150427_190930_zpsom7hc7ep.jpg
[/URL][/IMG]

20150427_190917_zpsql0lgo4g.jpg
[/URL][/IMG]

20150427_190923_zpsj2pzntqd.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sence Boxer'ın frenleri tekerleklerini kitleyebilecek kadar güçlü müdür ?
Arka fren kitler de temiz asfaltta önü kitlemek için normalden büyük balata takmak gerekir ki o da kampanaya sürekli sürten bir balata olacaktır. Kampanadaki bir diğer sorun da genelde km saati dişlisi kampananın içine konulduğundan balata tozları km dişlisinin gres yağlı yüzeyine yapışıyor ve dişliyi kısa sürede aşındırıp bitiriyor. Bide ön fren zayıf olduğundan arka fren+kompresyon frenlediğinden arka lastik çok çabuk bitiyor. Sordun diye yazdım bişeyler yoksa arkadaşları üzmek istemiyorum.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
1.vites 40 a kadar gidiyor, sakin kullanımda 1. vitesle hareketi verip doğru zamanda 2 ye atıyorum
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Merhaba dostlar,
Geçen gün ıslak asfaltta orjinal lastiklerden kaydım ve düştüm. Allahtan birşey olmadı ama bundan sonra ıslak asfalta karşı korkar oldum. O yüzden hemen lastik almayı planlıyorum. Forumu okudum genelde herkes sava mc 32 den memnun ve öneriyor. Fakat benim şöyle bir durumum var. Ben devamlı olarak motoru izmirde asfatta kullanıyorum. İzmir'in havasına da belli olmuyor. Biranda yağmur yağabiliyor ve yollar jilet gibi oluyor. Kullandığım yollardaki asfaltta genelde pürüzsüz jilet gibi. O sebepten mc 32, mc 25 , m50 arasında kararsız kaldım. Islak asfaltta kaymayacak en güvenilir olan lastik hangisidir? Hangisini almalıyım? mc 32 dişli ve sert lastik daha çok araziye uygun, mc 25 yumuşak lastik, daha az dişli asfalt lastiği olarak biliyorum. Fakat tecrübeli abi ve kardeşlerimden yardımlarınızı bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

Benim sorum için ayrıyetten şöyle bir konu açılmış fakat ben tam olarak anlayamadım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/126493-sava-mc-32-a.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Bir de son olarak 130 genişliğinde lastik takan abimlerim, kardeşlerim. 140-70-17 ölçülerinde bridgestone marka çok güzel ve uygun bir lastik buldum. 140 genişliğinde lastik motora olur mu? yoksa 130 dan fazlası olmaz mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Evet aekadaşlar uzun denemelerden sonra ayak marşıyla çalıştırabildim peacetrain arkadaşımızın dediği gibi jikleyi açtım ve hiç gaz vermeden çalıştı aküyüde sarja bıraktım yarın alıcam artık onun haricinde motor canavar maşallah ilgi alaka gösterip mesaj yazan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim...

Bende 4-5 ay hiç çalıştırmamıştım motoru, akü boşalmış, en az 24 saat şarjda kalırsa iyi olur. Şu anda bir sıkıntı yok, tek marşta çalışıyor.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba dostlar,
Geçen gün ıslak asfaltta orjinal lastiklerden kaydım ve düştüm. Allahtan birşey olmadı ama bundan sonra ıslak asfalta karşı korkar oldum. O yüzden hemen lastik almayı planlıyorum. Forumu okudum genelde herkes sava mc 32 den memnun ve öneriyor. Fakat benim şöyle bir durumum var. Ben devamlı olarak motoru izmirde asfatta kullanıyorum. İzmir'in havasına da belli olmuyor. Biranda yağmur yağabiliyor ve yollar jilet gibi oluyor. Kullandığım yollardaki asfaltta genelde pürüzsüz jilet gibi. O sebepten mc 32, mc 25 , m50 arasında kararsız kaldım. Islak asfaltta kaymayacak en güvenilir olan lastik hangisidir? Hangisini almalıyım? mc 32 dişli ve sert lastik daha çok araziye uygun, mc 25 yumuşak lastik, daha az dişli asfalt lastiği olarak biliyorum. Fakat tecrübeli abi ve kardeşlerimden yardımlarınızı bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

Benim sorum için ayrıyetten şöyle bir konu açılmış fakat ben tam olarak anlayamadım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/126493-sava-mc-32-a.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Bir de son olarak 130 genişliğinde lastik takan abimlerim, kardeşlerim. 140-70-17 ölçülerinde bridgestone marka çok güzel ve uygun bir lastik buldum. 140 genişliğinde lastik motora olur mu? yoksa 130 dan fazlası olmaz mı?

140 lastik motoru yorabilir.

mc32 kış lastiği olduğu için ideal ama izmir'de nasıl olur bilemem.
mc 18 kullanıyorum hava sıcaksa yağmurda daha güvenli orijinal lastiklere göre.
mc25 biraz daha sert diyorlar ama bilmiyorum yağmurda nasıl olur.

130 veya 140 takacaksan zincir korumayı sökmen gerekir.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
İzmir'de mc18 ya da mc25 daha uygun olur diye düşünüyorum zira İzmir'in yolları daha medeni, en azından muasır medeniyetler seviyesinde...

Bense hiç bitmeyen yol çalışmaları ile Zimbabve ya da Nijerya sokaklarını aratmayan, son derece vahşi bir ortamda (Kuşadası) yaşadığım için mecburen mc32 kullanıyorum. Tabi bu arada her gün zorunlu kros yapmış oluyorum.
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
Boxer kullanıcıları, hatırlarsanız 2 hafta önce aldığım Boxer'ım da stoklama esnasında ki rutubete bagladığım problemler tespit etmiş ve bunları, servis vasıtası ile Kuralkan'a bildirmiştim.
Bugün parça değişimine gittiğimde anlaşıldı ki problem nem kaynaklı değilmiş. Montaj öncesinde akünün asitli suyu akma yaparak, arka jant, arka sağ amortisör ve egzoza sıçramış ve dolayısı ile boya kalkması ve oksitlenmeye sebebiyet vermiş.
Burada esas dikkatinizi çekmek istediğim konu,
Bajaj'ın hiçbir şekilde ayak diretmeden bir arka jant, arka sağ amörtisör ve komple egzozu 1 hafta içerisinde servise göndererek değişimini sağlamasıdır. Gerçek manada müşteri odaklılık budur. Büyük firma refleksidir.
Parça değişimleri için servise gittiğimde hem sohbetinden hem de işçiliğinden memnun kaldığım Üçerler Motor Tarık kardeşimi de Istanbul Anadolu yakasındaki Bajajcılara tavsiye ederim.
 
Katılım
25 Nis 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar okuyabildiğim kadarını okudum başlığın ama doğrusu 150 sayfayı okumaya da üşendim. Sizce başlangıç motoru olarak uzun ömür ve fiyat/performans bazında YBR 125 mi seçilmedi, Bajaj Boxer mı? Doğrusu benim aklım Boxer'da ama YBR de sorunsuzluğu ile ünlü. İki motoru da kullanmış olanlar kısacık bir yorum yapabilirler mi?
Teşekkürler, iyi forumlar...
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Boxer kullanıcıları, hatırlarsanız 2 hafta önce aldığım Boxer'ım da stoklama esnasında ki rutubete bagladığım problemler tespit etmiş ve bunları, servis vasıtası ile Kuralkan'a bildirmiştim.
Bugün parça değişimine gittiğimde anlaşıldı ki problem nem kaynaklı değilmiş. Montaj öncesinde akünün asitli suyu akma yaparak, arka jant, arka sağ amortisör ve egzoza sıçramış ve dolayısı ile boya kalkması ve oksitlenmeye sebebiyet vermiş.
Burada esas dikkatinizi çekmek istediğim konu,
Bajaj'ın hiçbir şekilde ayak diretmeden bir arka jant, arka sağ amörtisör ve komple egzozu 1 hafta içerisinde servise göndererek değişimini sağlamasıdır. Gerçek manada müşteri odaklılık budur. Büyük firma refleksidir.
Parça değişimleri için servise gittiğimde hem sohbetinden hem de işçiliğinden memnun kaldığım Üçerler Motor Tarık kardeşimi de Istanbul Anadolu yakasındaki Bajajcılara tavsiye ederim.

Sorununuzun çözülmesine sevindim. Öyle bir noktaya geldik ki olması gereken yapıldığında bile bu durum bizi mutlu ediyor. Bence üstüne üstlük bu problemi size yaşattığı için küçük bir hediye bile vermeliydiler. Yaptıkları zaten sizin yasal hakkınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Arkadaşlar ilk bakımı yaptıranlar oldu mu? Ücretli miydi?

Ben ücretli olarak (50 TL) yaptırmıştım. Motor yağıyla birlikte filtreyi değiştirtmeyi unutmayın. Kullanma kitapçığında nelerin değişmesi, ayarlanması gerektiği yazıyor. İnceleyebilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------

Arkadaşlar okuyabildiğim kadarını okudum başlığın ama doğrusu 150 sayfayı okumaya da üşendim. Sizce başlangıç motoru olarak uzun ömür ve fiyat/performans bazında YBR 125 mi seçilmedi, Bajaj Boxer mı? Doğrusu benim aklım Boxer'da ama YBR de sorunsuzluğu ile ünlü. İki motoru da kullanmış olanlar kısacık bir yorum yapabilirler mi?
Teşekkürler, iyi forumlar...

Daha uzun km ler yapan arkadaşlar var ama ben 2000km'yi aştım. İlk servis bakımı hariç servis yolunu tutmadım. Bence ilk motorunuzsa fazla para vermenize gerek yok. Bu motor sizi tatmin edecektir.
Bir de şu açısı var işin. Ne zaman ybr ile geçişsek onun sesi bana çok hafif geliyor. Kız gibi çıkıyor tabiri caizse. Boxer ise kükrüyor gaza asılınca. Bu da sürücüsüne gayet zevk veren bir durum.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
126
Arkadaşlar okuyabildiğim kadarını okudum başlığın ama doğrusu 150 sayfayı okumaya da üşendim. Sizce başlangıç motoru olarak uzun ömür ve fiyat/performans bazında YBR 125 mi seçilmedi, Bajaj Boxer mı? Doğrusu benim aklım Boxer'da ama YBR de sorunsuzluğu ile ünlü. İki motoru da kullanmış olanlar kısacık bir yorum yapabilirler mi?
Teşekkürler, iyi forumlar...

Bütçe müsaitse ilk motor olarak vitesleri daha standart, yukarı doğru büyüyen, 5 ileri vitesli, jantları 1 inch daha büyük olan ve bunlara bağlı olarak şehirler arası kullanımı daha rahat olabilecek ybr almanı tavsiye ederim. Bajaj boxer benim gözümde daha klasik çizgileri olan, dağa taşa vurulabilecek sağlamlıkta ve başka motorlarda farklı tecrübeleri olan kullanıcıların biraz da nostalji yaşamak için aldıkları motor konumunda. Tabi bu benim fikrim, farklı görüşlere de saygı duyarım.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Bütçe müsaitse ilk motor olarak vitesleri daha standart, yukarı doğru büyüyen, 5 ileri vitesli, jantları 1 inch daha büyük olan ve bunlara bağlı olarak şehirler arası kullanımı daha rahat olabilecek ybr almanı tavsiye ederim. Bajaj boxer benim gözümde daha klasik çizgileri olan, dağa taşa vurulabilecek sağlamlıkta ve başka motorlarda farklı tecrübeleri olan kullanıcıların biraz da nostalji yaşamak için aldıkları motor konumunda. Tabi bu benim fikrim, farklı görüşlere de saygı duyarım.

Ben de bugün YBR kullandım. Konig isimli arkadaşa katılıyorum.
Ybr şehir için ideal bir motosiklet.
 
Katılım
25 Nis 2015
Mesajlar
8
Cevaplar için öncelikle teşekkürler. Motoru sadece şehir içi değil dağ ve köy yollarında da kullanacağım, doğu karadenizi biliyorsunuz. Onun dışında ybr ile arada 2500 TL fiyat farkı var bu nedenle bu motor daha sıcak geliyor bana ama çok mu zor olur başlangıç için?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlara aynen katılıyorum. Benim de bütçem müsait olmadığı için Boxer almıştım. Bütçeniz varsa Ybr veya Cbf' ten şaşmayın. 2. elde de asla ve asla zarar ettirmez, hondanın vizesi bitmiş, trafikten düşmüş ölüsünü bile Boxer dan pahalı satarsınız. (Çeyrek altın alıp koysanız bu ikili kadar kazandırmaz.) Maalesef bu bir gerçek.
 
Katılım
30 Nis 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba uzun araştırmalarım sonucunda bütçemin %70 kısmını Bajaj Boxer modeline ayırıp geri kalan kısmını iste ön arka lastikler,sele,aynalar ve kendi şahsi kıyafetlerime ayırmaya karar verdim hayırlısı ile şu 1 ay içinde alıcam inşallah kısmet olursa. Bütün sayfaları okudum teker teker anlayamadığım tek şey; sava mc 24 lastiklerimi taktırdıktan sonra titreşimi en aza indirgemek için dişli sayılarını nasıl oranlamam gerekir ? kimisi 36 demiş kimisi 38. Bu konu hakkında nasıl bir netlik yakalayabilirim ? teknik konularda pek bir bilgim yok ancak siz kullananlarında 1 kaç cümle ile desteğini alırsam bunun üstesinden gelebiliceğimi düşünüyorum. Şimdiden yardımlarını ve ilginiz için teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst