Selam arkadaşlar,
Honda 1000rr ı olan birinin başına en kötü ne gelebilir sizce? İşte o tahmin ettiğiniz iki şeyden birisi benim başıma geldi. Dün sabah çok sakin bir hızda trafikte giderken çata çuta sesleri ardından malesef makine kol çıkardı.
Bu durumun üstesinden nasıl gelebilirim?
Sandık motor al diyorlar, ortalama 5500 tl,
Yurtdışından sıfır ve ikinciel parçalarla toparla diyorlar, parçalar ortalama 4500 tutuyor. İşçilik hariç.
Bu haliyle satsam 10 bin eder diyorlar, ki ben 13 bine razıyım.
6 bin lira masraf yapıp 2-3 yıl sorunsuz binecegimden emin olsam, yaptırmak mantıklı. Çünkü bu haliyle 12 ye satsam, 6 bin üzerine eklesem temiz bir motor denk gelmesi imkansız.
Sektörde şu kişiden dan alışveriş yapma, üç kağıt yapar diyenler var.
Kimisi sandık motor alma, normalde yasak, işletemezsin diyenler var.
Parça parça toplasam parçalar arası uyum sorunu olur mu olmaz mı, o dert var.
Kısaca, sizce ne yapmak lazım?
Garanti verecek, temiz usta veya satıcı tavsiyeniz var mı?