Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
10.000 puanlık uzmanlık sorusu , acaba 2012 1000 RR'ı olup , eski/yeni sökük vaziyetteki , debriyaj balatası çap ölçümlerini (kumpas/mm) bu fakire bilgi babında iletebilecek cengaver varmıdır?

ÖRNEKTE OLDUĞU GİBİ?

4LQO6A.jpg
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
83
Arkadaşlar mrb, bi sorunum var. Farlarımın biri diğerinden daha parlak olduğu için bugün söküp çıkardım, yetinmedim far camını da çıkardım. Hava aldığı için kireçlenip kirlenmişti. Pastayla camı temizleyip parlattım. İçinin nikelajı da yer yer bozulmuş, büyük bi hata yapıp krom sprey aldım ve far aynasını boyadım, tabi olmadı. Gümüş gri gibi bi renk oldu. Pastayla geri çıkarmaya çalışınca da içinin nikelajı tamamen gitti.
Krom kaplama yapan yerler varmış ama far sürekli ısındığı için hemen kabarma yapar mı bilmiyorum, sadece far aynası aradım bulamadım. Sizlerin önerisi var mı acaba?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hocam ağaç işlerinde evren sitesinde nikelaj işi yapan çok yer var bi görüşmek lazım, diğer türlü ne yapsakta geçici çözüm olur.
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
83
Hocam ağaç işlerinde evren sitesinde nikelaj işi yapan çok yer var bi görüşmek lazım, diğer türlü ne yapsakta geçici çözüm olur.

Yasin Bey teşekkür ederim cevap için, malzeme plastik olduğu için yapamadılar. Ankara da real krom diye bir kaplamacıya gönderdim. Önümüzdeki haftaya gelecek inşallah. Sonucu burdan paylaşırım yine.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Yasin Bey teşekkür ederim cevap için, malzeme plastik olduğu için yapamadılar. Ankara da real krom diye bir kaplamacıya gönderdim. Önümüzdeki haftaya gelecek inşallah. Sonucu burdan paylaşırım yine.

O kadar uğraşacağınıza ebaydan alsanız daha ucuza gelmezmi ?
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
83
O kadar uğraşacağınıza ebaydan alsanız daha ucuza gelmezmi ?

e bay da 100 dolar, burda da 200-250 tl yan sanayi, farlarım orjinal olduğu için değerlendirmek istiyorum. Kaplamaya 50 tl istediler, 30 tl de kargo, 80 tl maliyeti oldu şu durumda, farlarım da henüz gelmedi.
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
83
Arkadaşlar, farım geldi, montajını yaptım. Parlak bi krom olmamış. Biraz sarımsı. En baştaki haliyle nerdeyse aynı. O kadar emek, uğraş boşuna oldu. Yansıtmayı sağlayamaması da cabası. Işığı tamamen dağıtıyo, far ayarı yapılamıyor.

Çıkaracağımız sonuç; far nikelajımızda eskime, bozulma, solma, sararma olduğu zaman hiç vakit ve para kaybetmeden yeni far alıyoruz.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Selam arkadaşlar,

Honda 1000rr ı olan birinin başına en kötü ne gelebilir sizce? İşte o tahmin ettiğiniz iki şeyden birisi benim başıma geldi. Dün sabah çok sakin bir hızda trafikte giderken çata çuta sesleri ardından malesef makine kol çıkardı.

Bu durumun üstesinden nasıl gelebilirim?

Sandık motor al diyorlar, ortalama 5500 tl,
Yurtdışından sıfır ve ikinciel parçalarla toparla diyorlar, parçalar ortalama 4500 tutuyor. İşçilik hariç.

Bu haliyle satsam 10 bin eder diyorlar, ki ben 13 bine razıyım.

6 bin lira masraf yapıp 2-3 yıl sorunsuz binecegimden emin olsam, yaptırmak mantıklı. Çünkü bu haliyle 12 ye satsam, 6 bin üzerine eklesem temiz bir motor denk gelmesi imkansız.

Sektörde şu kişiden dan alışveriş yapma, üç kağıt yapar diyenler var.
Kimisi sandık motor alma, normalde yasak, işletemezsin diyenler var.
Parça parça toplasam parçalar arası uyum sorunu olur mu olmaz mı, o dert var.

Kısaca, sizce ne yapmak lazım?
Garanti verecek, temiz usta veya satıcı tavsiyeniz var mı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Geçmiş olsun. Motor kaç km ye gelmişti? Kol çıkarma durumu olunca değişmesi gereken hangi parçalar yazabilirmisiniz ?

Şimdi ebaydan baktım 4 piston seti 140usd ve 70usd ye de var. Bunların yanında ne gerekiyor bilginiz varmı?

http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR1000RR-CBR-1000RR-2006-2007-engine-OEM-piston-rods-/131279540768?hash=item1e90ded220&vxp=mtr

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Bunlar 2004 model usd
http://www.ebay.com/itm/04-Honda-CBR-1000RR-Pistons-and-Piston-Rods-Set-of-4-/121474926811?hash=item1c487848db&vxp=mtr
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
blokta hasar varsa hiç uğraşma sandık getir.gerçi blokta hasar olmasada senin gözden kaçırdığın bir parçadaki hasar gene başka sorunlara neden olabilir.heleki gözün kapalı güvenebileceğin ustan yoksa toplama işine hiç girme.5,500le kalmaz birde eskisi gibi olmaz dahada canın sıkılır

faturalı motorda işletmek sıkıntı olmaz.faturasız motoru işletemezsin.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Geçmiş olsun öncelikle, şahsi fikrim sandık motordan yürümen şeklinde veya zarar etmeyeceğin aklına yatan bi rakamdan bu haline yol ver gitsin derim...
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Geçmiş olsun. Motor kaç km ye gelmişti? Kol çıkarma durumu olunca değişmesi gereken hangi parçalar yazabilirmisiniz ?

Şimdi ebaydan baktım 4 piston seti 140usd ve 70usd ye de var. Bunların yanında ne gerekiyor bilginiz varmı?

http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR1000RR-CBR-1000RR-2006-2007-engine-OEM-piston-rods-/131279540768?hash=item1e90ded220&vxp=mtr

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Bunlar 2004 model usd
http://www.ebay.com/itm/04-Honda-CBR-1000RR-Pistons-and-Piston-Rods-Set-of-4-/121474926811?hash=item1c487848db&vxp=mtr

Motor 50 binde. Yağını henüz 300 km önce castrol 10-50 ve orjinal yağ filtresi kullanarak değiştirdim. Pistonlarda izler var ama 50 bin kilometreye göre normal. İnternette çok daha kötü iz yapmışları var.

Malesef sadece bahsettiğin parçalarla sınırlı kalmıyor. A'dan z'ye birçok parça değişiyor. Tam listeyi henüz çıkarmadık.

blokta hasar varsa hiç uğraşma sandık getir.gerçi blokta hasar olmasada senin gözden kaçırdığın bir parçadaki hasar gene başka sorunlara neden olabilir.heleki gözün kapalı güvenebileceğin ustan yoksa toplama işine hiç girme.5,500le kalmaz birde eskisi gibi olmaz dahada canın sıkılır

faturalı motorda işletmek sıkıntı olmaz.faturasız motoru işletemezsin.

Geçmiş olsun öncelikle, şahsi fikrim sandık motordan yürümen şeklinde veya zarar etmeyeceğin aklına yatan bi rakamdan bu haline yol ver gitsin derim...

Gömlekte kırık var. Komple blok değişmesi gerekiyormuş bunlarda. Alt tarafı henüz dağıtmadık. Orada kim bilir neler çıkacak.

IMG_20150602_WA0005.jpg


IMG_20150602_WA0004.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Tekrar geçmiş olsun hemen ümitsizliğe kapılmayın. Hasarlı parçalar tam belli olsun illaki yapılabilecek bişeyler vardır inşallah.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Selam arkadaşlar,

Honda 1000rr ı olan birinin başına en kötü ne gelebilir sizce? İşte o tahmin ettiğiniz iki şeyden birisi benim başıma geldi. Dün sabah çok sakin bir hızda trafikte giderken çata çuta sesleri ardından malesef makine kol çıkardı.

Bu durumun üstesinden nasıl gelebilirim?

Sandık motor al diyorlar, ortalama 5500 tl,
Yurtdışından sıfır ve ikinciel parçalarla toparla diyorlar, parçalar ortalama 4500 tutuyor. İşçilik hariç.

Bu haliyle satsam 10 bin eder diyorlar, ki ben 13 bine razıyım.

6 bin lira masraf yapıp 2-3 yıl sorunsuz binecegimden emin olsam, yaptırmak mantıklı. Çünkü bu haliyle 12 ye satsam, 6 bin üzerine eklesem temiz bir motor denk gelmesi imkansız.

Sektörde şu kişiden dan alışveriş yapma, üç kağıt yapar diyenler var.
Kimisi sandık motor alma, normalde yasak, işletemezsin diyenler var.
Parça parça toplasam parçalar arası uyum sorunu olur mu olmaz mı, o dert var.

Kısaca, sizce ne yapmak lazım?
Garanti verecek, temiz usta veya satıcı tavsiyeniz var mı?

geçmiş olsun kardeşim sandık motoru servis o paralara getiriyorsa hemen al gerçi hiç sanmam ön kafa plastiğini 3300 tl ye satan honda komple motoru kaç paraya getirir allah bilir

bayağıda uğraşmıştın motorla http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/137968-honda-cbr-binrr-bakim-temizlik-ve-genel.html elin de anahtar tutuyor racing te devam edeceksen eğer adam akıllı yaptır uzun süre binersin
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Servis getirmiyor malesef. Kazali motorlardan çıkma sekilde. Zaten sıfır sandık motor 5 bin dolar civarı ebayde :)

Araştırmaya devam. Eğer en az 1 yıl garanti verecek çıkma kelle motor bulursam alacağım. Yoksa bu haliyle satıp zarara katlanacagim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Selam arkadaşlar,

Honda 1000rr ı olan birinin başına en kötü ne gelebilir sizce? İşte o tahmin ettiğiniz iki şeyden birisi benim başıma geldi. Dün sabah çok sakin bir hızda trafikte giderken çata çuta sesleri ardından malesef makine kol çıkardı.

Bu durumun üstesinden nasıl gelebilirim?

Sandık motor al diyorlar, ortalama 5500 tl,
Yurtdışından sıfır ve ikinciel parçalarla toparla diyorlar, parçalar ortalama 4500 tutuyor. İşçilik hariç.

Bu haliyle satsam 10 bin eder diyorlar, ki ben 13 bine razıyım.

6 bin lira masraf yapıp 2-3 yıl sorunsuz binecegimden emin olsam, yaptırmak mantıklı. Çünkü bu haliyle 12 ye satsam, 6 bin üzerine eklesem temiz bir motor denk gelmesi imkansız.

Sektörde şu kişiden dan alışveriş yapma, üç kağıt yapar diyenler var.
Kimisi sandık motor alma, normalde yasak, işletemezsin diyenler var.
Parça parça toplasam parçalar arası uyum sorunu olur mu olmaz mı, o dert var.

Kısaca, sizce ne yapmak lazım?
Garanti verecek, temiz usta veya satıcı tavsiyeniz var mı?

Abi çok geçmiş olsun.:pale: Hiçbir belirti ses falan yokmuydu yaa nasıl oldu birden??
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Nazar değdi nazar. Bir kaç kişi beni gezdirsene demişti, bende kask olmadan olmaz falan dedim. Herhalde onların nazarı tuttu :)

Debriyaj tası sesi gibi ses geliyordu. Yani debriyaja basınca azalan bir ses. Onun haricinde pek kötü bir seste yoktu motorda. Hatta ustaya falanda sordum, egzantrik sesi falan var mi diye. Pek ses yok, bu da normal bir ses dedi.

Bir gün öncesi her zamanki gibi gazladim koydum yerine. Ertesi gün çalıştırdım, 2 km sonra 70 km hızla giderken çatirti kopardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Bu haliyle satayım bari dedim. Muayenesi 10 gün önce bitmişti. Yeni lastik alıp öyle girerim muayeneye diyordum. Muayene olmadan satışta olmuyor.

Daha kötü ne olabilir ki diyordum motor elimde patlayınca, demekki şükretmek lazımmış. Şimdi satışta yapamıyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst