- Katılım
- 28 Eki 2013
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
Mehabalar forum ahalisi bundan bir hafta önce memleketim olan kırıkkale den ilkokuldan beri yaşayıp büyüdüğüm kendimi ait hissettiğim şehire yani Edirne'ye 1,5 sene sonra dayanamayıp geri döndüm bir iş bulup buraya yerleşmek üzere. 1 haftadır deli gibi iş arıyorum her günüm yorucu ve sıkıntılı geçiyodu ki bu gün artık pes ettim ve sevgililer gününü kız arkadaşımla geçirip akşamı otobüse binip dönme kararı aldım.
Ve herşey bundan sonra oldu telefon çaldı 2-3 gün önce yapabileceğime inanıp başvurduğum ve eleman aldık diye geri çevrildiğim filanca lokanta zincirinin bir şubesi bugün beni aradı ve elemanımız işten çıktı(çıkma sebebi iş yeri değil) yarın gelip başlar mısın dedi. haydaaa noldu şimdi bi 10 dk sonra dönücem müsait değiliğim dedim ve 10 dakika da tüm hayatımı düşündüm nerdeyse sevgilimi, yollarında yürürken bile kendimi evimde hissettiğim edirneyi, burdaki arkadaşlarımı, çevremi ve buraya niçin geldiğimi düşündüm aradım ve işi kabul ettim hemen görüşmeye gittim..
Her konuda anlaştık ve yarın işe başlıyorum. Ama esas mesele hayatımda toplasan 10 kere motosiklet üzerine binmişimdir. en son 2013 kasım ayında A2 ehliyetimi alıcağım zaman sıkı bi şekilde alıştırma yapmak için bi kaç gün motoru bana vermişlerdi birde sınav günü kullandım o kadar. Bunu iş dörüşmesinde müdüre de anlatmıştım zaten zor durumda olduğumu bildği için başvuran tecrübelileri değilde beni aramış.
şimdi arkadaşlar nolur benş yerin dibine sokmayın
bugün görüşmeden sonra motoru biraz denedim 10 dakika kadar turladım ilk defa scooter kullandım gerçekten çok rahatmış ayakların yanda olmaması ilk başta biraz tuhaf geldi ama alıştım hemen lastiklerin küçük olması viraj kabiliyeti yol tutuşu açısından dezavantaj olduğunu biliyorum ama yön değiştirmek motosiklete göre daha kolay geldi haliyle.
Neyse çok uzattım heycanıma verin ben yapabileceğime inanıyorum ama tecrübeli arkadaşlardan tavsiye ve herkesten yorum bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum..
Ve herşey bundan sonra oldu telefon çaldı 2-3 gün önce yapabileceğime inanıp başvurduğum ve eleman aldık diye geri çevrildiğim filanca lokanta zincirinin bir şubesi bugün beni aradı ve elemanımız işten çıktı(çıkma sebebi iş yeri değil) yarın gelip başlar mısın dedi. haydaaa noldu şimdi bi 10 dk sonra dönücem müsait değiliğim dedim ve 10 dakika da tüm hayatımı düşündüm nerdeyse sevgilimi, yollarında yürürken bile kendimi evimde hissettiğim edirneyi, burdaki arkadaşlarımı, çevremi ve buraya niçin geldiğimi düşündüm aradım ve işi kabul ettim hemen görüşmeye gittim..
Her konuda anlaştık ve yarın işe başlıyorum. Ama esas mesele hayatımda toplasan 10 kere motosiklet üzerine binmişimdir. en son 2013 kasım ayında A2 ehliyetimi alıcağım zaman sıkı bi şekilde alıştırma yapmak için bi kaç gün motoru bana vermişlerdi birde sınav günü kullandım o kadar. Bunu iş dörüşmesinde müdüre de anlatmıştım zaten zor durumda olduğumu bildği için başvuran tecrübelileri değilde beni aramış.
şimdi arkadaşlar nolur benş yerin dibine sokmayın
Neyse çok uzattım heycanıma verin ben yapabileceğime inanıyorum ama tecrübeli arkadaşlardan tavsiye ve herkesten yorum bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum..