Bastım parayı (2) yeni Motosiklet aldım (Resimli)

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Yanlış okumadınız nakit para gittim sabah erkenden 2 tane motosiklet aldım... Hemi de sıfır!....

ss mi naked mi derken.. Cruiserlar beni benden aldı...

Bir tane yamaha dragstar, bir tanede Triumph thunderbird aldım..


Buyrun resimler,


YAMAHA






TRİUMPH






Şimdilik bunları alabildim. :) :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Tanesi 9,50 TL... Bim den aldım.. İlerde inşallah gerçekleri de nasip olur... :)

En azından maketini masanızda bulundurmak ve benim gibi kışın motosiklete binemiyorsanız arada depreşen isteğinizi bastırmak için kullanabilirsiniz..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Tebrikler :)
Bari birini farklı bişiy alsaydın en azından tekere kaldırırdın :)
bunlar sadece yanlar :)
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Abi bende unuttum bugündü dimi kampanya hangi modeller var?

Edit:Şimdi geldim yeşil kawasaki var suzuki gsx var siyah harley var kırmızı ducati var yuvarlak farlı birde ss bmw gördüm.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Bari birisi enduro olsaydı..

Hayırlı olsun ikisi de.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Umarım bugün Harley kalırda bir mağazada alırım :)
Unutmadan tekeriniz düz bassın. Ehliyet var mı? Korumalık şart :cherry:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Yanlış okumadınız nakit para gittim sabah erkenden 2 tane motosiklet aldım... Hemi de sıfır!....

Allah'ın fakiri seni. al o zaman: :bounce:

qmW5GZ.jpg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Abi bende unuttum bugündü dimi kampanya hangi modeller var?

Edit:Şimdi geldim yeşil kawasaki var suzuki gsx var siyah harley var kırmızı ducati var yuvarlak farlı birde ss bmw gördüm.

harley de mi var.. Brosürde 4 model olmasına rağmen bim de farklı 8-9 çeşit vardı..Birde farklı bimlere bakayım varsa harley de alayım..

edit: aldığım kutu arkasında markalar yazıyor.. KAWASAKİ, BENELLİ, HONDA, TRİUMPH, KTM, APRİLLA, YAMAHA...sadece bu markaların modelleri var galiba..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
hayırlı olsun, güle güle izle, biblo gibiler maşallah, doldur çayını geç karşısına :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bari birisi enduro olsaydı..

Hayırlı olsun ikisi de.

endura bizim milyoncuda vardı... 15 TL.. KTM idi galiba..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Allah'ın fakiri seni. al o zaman: :bounce:

http://i.hizliresim.com/qmW5GZ.jpg

valla ne yalan söyliiim Ducatiyi de alacaktım.. onun yerine termos aldım.. :)

Motosikletle gezerken sıcak soğuk içecek için gerekli olur..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
harley de mi var.. Brosürde 4 model olmasına rağmen bim de farklı 8-9 çeşit vardı..Birde farklı bimlere bakayım varsa harley de alayım..

edit: aldığım kutu arkasında markalar yazıyor.. KAWASAKİ, BENELLİ, HONDA, TRİUMPH, KTM, APRİLLA, YAMAHA...sadece bu markaların modelleri var galiba..

Salih kardeşim öğle tatilinde tekrar bakayım modellerine bende şüpheye düştüm şimdi belki faklı bimlerde farklı modeller olabilir!Yükleyebilirsem resimde yüklerim
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumda ne çok fakir varmış ya :pl:
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Bu gün evdeydim. Sabah bende aldım 2 tane. Televizyon ünitesinin önüne koydum büyük bir dikkatle. Arkamı bir döndüm profil fotoğrafımda gördüğünüz evimizin yaramaz kızı SEN MOTORLARI BENDEN ÇOK SEVERSİN HA diyerek ikisini de almış ağzına oyun oynuyor.:))))) Ağzından aldım ancak motorlar pert olmuş. Gidip 2 tane daha aldım. Sabah sabah zarara soktu bizi zilli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst