- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 555
Satılık gopro hero 2
Son fiyat resimde gözüken aksesuarlari ile birlikte 400 tl
Arkadaşlar bendeki sj4000'i satıyorum 150 tl'ye haberiniz olsun . Yanında 2 tane yedek bataryası ve portatif şarj etme cihazınıda yanında vereceğim bilginize . Kargo benden
Bu arada gopro mu yok sony mi beyler ?![]()
Arkadaşlar bendeki sj4000'i satıyorum 150 tl'ye haberiniz olsun . Yanında 2 tane yedek bataryası ve portatif şarj etme cihazınıda yanında vereceğim bilginize . Kargo benden
Bu arada gopro mu yok sony mi beyler ?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OAdKvNtBJlg&list=UUu63-wXdQaIbZjDMb0zRMwQ
Şunu 720p yap izle,camım çok çizik ve hava karanlık olmasına rağmen ben beğendim. birde HD modunda çekim bu fullHD de değil =) ben JVC diyorum =)
Merhaba ,
bende kamera araştırıyorum, genelde gopro hero yu öneriyorlar.Bütçeme de fazla geliyor açıkcası,ikinci elide dahil.
eğer profesyonel çekimler, kurgular yapmayacaksan bir televizyon kanalı veya film için vs yapmayacaksan ve durumun da yoksa go proya o kadar para vermek bana da mantıksız geliyor hero4 çıkmış fiyatı 500 az para değil. kendine eğlence amaçlı çekiyorsan sj4000 tavsiye ederim.
sj4000 nispeten hero2 den iyi hero3e yakın kaliteye sahip. örnek bir video hazırladım. 720p 60fps çekim yaptım. 1080p de 30fps çekiyor az geliyor 30fps bana. alacak arkadaşlar sıfır almak isterlerse en uygun yol ebay gibi yurtdışı kaynaklı sitelerdir. yardımcı olabilirim bilgi konusunda bu da hazırladığım deneme videosu
ayrıca belirtmek isterim paketin içinde her yere takılabilecek alet edevat geliyor. kaska taktım kuyruğa taktım arka peg den öne ve arkaya çevirdim taktım gidona taktım depoya taktım her yere takabiliyorum
http://www.youtube.com/watch?v=0t-VhhVuoNk
Yapma bunuHero2 den nasıl iyi oluyor.
Kameraya değil ama şarj aletine talibim haberin olsun.
nispeten daha iyi dostum emin olayrıca çok daha kullanışlı
en azından şarjı 2 saatten fazla kayıt yapmama olanak sağlıyor. arkasında ekranı var titreşim engellemesinden zamanlayıcılı fotoğraf çekimi video içinden zamanla fotoğraf alımına, 180 derece ters döndürmeye kadar bir sürü ek özellik var. daha var baya güüzel öözellikleri. görüntü kalitesi de dahil olarak hero2den nispeten daha iyi. ki hero2 hero3black plus kullanmış biri olarak söylüyorum bu cümleyi. özellikle hero3 black plus ın bataryası çöp 1-1.5 saat kesintisiz kayıta olanak vermiyor ya tık diye bitiyor böyle bişey görmedim ben
ha ama tabi 1080p 120fps çekim yapacak bir kameraya da aşık olabilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------
bataryası çöp diye yeriyorum evet ama kedi ciğer ilişkisi kurmamanızı rica edicem çünkü bu tür şeyler hep satış stratejisidir. 59 dolara ek batarya satıyor bağlantı aparatlarını ayrı ayrı satıyor. yani aynı aparatlara ve aynı kayıt süresine sahip olabilmek için en az 2bin tl çıkartmak gerekiyor. bu parayı harcayacak kadar prof iş yapacaksanız tabiki de alınmalı. ha ama hero2 sj4000 kıyaslamamda kesinlikle güveniyorum kendime.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OAdKvNtBJlg&list=UUu63-wXdQaIbZjDMb0zRMwQ
Şunu 720p yap izle,camım çok çizik ve hava karanlık olmasına rağmen ben beğendim. birde HD modunda çekim bu fullHD de değil =) ben JVC diyorum =)