Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
130
Merhabalar Hepsiburada.com dan Aiptek w6 ve 16 gb microsd hafıza kartını 139 liraya taksitle aldım.Aldıgım urunun benzeri ebay da 37 dolar :) yani 82 lira hafıza kartıda burada 26 lira 108 lira yapıyor vade farkı ile 120 lira olsa dedim:) marka garantili 140 lira pahalı gelmedi acıkcasi.

HD kayıt yapıyor video da 2 modu var surekli ve 5 dk lık olan.Şarjı 90 dk gibiyor.16 gb a zaten 1 kusur saat anca kayıt yapıyor.Gunduz performansı mukemmel ama gece veya az ışık için aynı seyi soyleyemeyedğim 2 aparat cıkıyor kask uzerıne kafa bandı ile monte ettim.Goruntu kalitesinden olsa gerek 1 kusur dakikalık video bile 245 mb tutuyor
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Hangisini önerirsiniz arkadaşlar belki gelecek ay alabilirim ? Güvenilirlik açısından soruyorum birde hepsi aynı aparatları veriyor sanırım kaska bağlama aparatı vs ?

Birde kaskın cenesine bağlamak istiyorum ben oluyormu yoksa sadece yanamı takabiliyoruz ?

http://www.banggood.com/SJ4000-Waterproof-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-1080P-p-917037.html

http://www.amazon.com/SJ4000-Recorder-Waterproof-Motorbike-Camcorder/dp/B00ISUNBPU

http://www.dx.com/p/sj4000-1-5-tft-12-0-mp-2-3-cmos-1080p-full-hd-outdoor-sports-digital-video-camera-black-288812

Hangisinden almamı önerirsiniz ?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Bişey sorcam , bu kamerayı on tarafa sabitledigimzde çekim esnasında doğal olarak çok titreme oluyor. Ve buda görüntü yu fena etkiliyor , bunu önlemek için ne yapabilirim?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hangisini önerirsiniz arkadaşlar belki gelecek ay alabilirim ? Güvenilirlik açısından soruyorum birde hepsi aynı aparatları veriyor sanırım kaska bağlama aparatı vs ?

Birde kaskın cenesine bağlamak istiyorum ben oluyormu yoksa sadece yanamı takabiliyoruz ?

http://www.banggood.com/SJ4000-Waterproof-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-1080P-p-917037.html

http://www.amazon.com/SJ4000-Recorder-Waterproof-Motorbike-Camcorder/dp/B00ISUNBPU

http://www.dx.com/p/sj4000-1-5-tft-12-0-mp-2-3-cmos-1080p-full-hd-outdoor-sports-digital-video-camera-black-288812

Hangisinden almamı önerirsiniz ?

Ben bu satıcıdan aldım 15 günde elime ulaştı. Benim aldığım link yayından kalkmış ama satıcı farklı bir ilan koymuş. Ayrıca ciddi fiyat farkı var. Tavsiye ederim.

http://www.aliexpress.com/store/product/SJ4000-Helmet-Action-Sports-Cam-Camera-30M-Underwater-Waterproof-Full-HD-1080p-Video-Helmetcam-Sport-Cameras/101755_2036303537.html
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Ön taraf derken camdan bahsetmiyoruz değil mi?
Ben en iyi performansı kaska sabitleyerek aldım.
Aynanın demirine sabitliyorum.Kaska bende taktım ama sağa sola çok bakıyorum :) Ben istiyorum ki sadece gittiğim yolu görsün , yeter ona ve sabit kalsın. Tıpkı otomobildekiler gibi. Yok heralde bi çözümü , kalkişlarda fena titreşim oluyor.Sonucta scooter :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hangisini önerirsiniz arkadaşlar belki gelecek ay alabilirim ? Güvenilirlik açısından soruyorum birde hepsi aynı aparatları veriyor sanırım kaska bağlama aparatı vs ?

Birde kaskın cenesine bağlamak istiyorum ben oluyormu yoksa sadece yanamı takabiliyoruz ?

http://www.banggood.com/SJ4000-Waterproof-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-1080P-p-917037.html

http://www.amazon.com/SJ4000-Recorder-Waterproof-Motorbike-Camcorder/dp/B00ISUNBPU

http://www.dx.com/p/sj4000-1-5-tft-12-0-mp-2-3-cmos-1080p-full-hd-outdoor-sports-digital-video-camera-black-288812

Hangisinden almamı önerirsiniz ?

Ben bu satıcıdan aldım 15 günde elime ulaştı. Benim aldığım link yayından kalkmış ama satıcı farklı bir ilan koymuş. Ayrıca ciddi fiyat farkı var. Tavsiye ederim.

http://www.aliexpress.com/store/product/SJ4000-Helmet-Action-Sports-Cam-Camera-30M-Underwater-Waterproof-Full-HD-1080p-Video-Helmetcam-Sport-Cameras/101755_2036303537.html
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
Aynanın demirine sabitliyorum.Kaska bende taktım ama sağa sola çok bakıyorum :) Ben istiyorum ki sadece gittiğim yolu görsün , yeter ona ve sabit kalsın. Tıpkı otomobildekiler gibi. Yok heralde bi çözümü , kalkişlarda fena titreşim oluyor.Sonucta scooter :)

Evet, aynada dediğiniz gibi sarsıntı çok oluyor. Ben de başka bir çözüm bulamadım henüz.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Evet, aynada dediğiniz gibi sarsıntı çok oluyor. Ben de başka bir çözüm bulamadım henüz.

gövdeye sarılan aparatlar var sanırım onlar olabilir.

ama en iyisi kaska bağlamaktır.

boynumuzdaki kaslar kafanın sabit kalması için sürekli ayrı derecelerde kasılıp gevşeme hareketleri yaparlar.
kaska takınca bu yüzden daha az titreşim oluyor.
elinizde tutsanız da çok daha az titreşim olur mesela.

motorda böyle bir mekanizma olmadığı için , neresine bağlasanız titrer.

bu mekanizmanın mekanik olanları da var kameraların içinde , ama yetersiz tabiki.
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
161
Kamera için Çin den hafıza kartı almıştım 32gb lık. samsung evo class 10 pakette 48 MB/s desteklediği yazıyor ama benim yaptığım hız testinde bu rakam mın yanına bile yaklaşmadı. Sizce ne yapmalıyım? Test sonuçları söyle
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşlar bendeki sj4000'i satıyorum 150 tl'ye haberiniz olsun . Yanında 2 tane yedek bataryası ve portatif şarj etme cihazınıda yanında vereceğim bilginize . Kargo benden :)

Bu arada gopro mu yok sony mi beyler ? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst