Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
25
Şehiriçi kullanım için ideal bir scooter PCX, buna istinaden çabuk hızlanma maksimum hızdan çok daha önemli bence.. Kaçabilmek lazım trafikten veya araçların arasından.. Zaten İstanbul içi otobanlar hariç 100 KM hızla sürekli gidilebilecek yol çok nadir :)
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
http://www.yuminashi.com/ son hız daha ıyı olsun diyen arkadaşlar bu sitede motorunuz için performan parçaları ve komple motor kitleri var pcx 125 , pcx 125 esp vede pcx 150 için açın inceleyin.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Arkadaşlar aranızda cbr250 düşünen varsa takas teklifi için özel mesaj yazabilir. Belki iki taraf içinde karlı bir takas olur. Motorum 2013 aralık ayında sıfır olarak alındı şuan 4bin km dir. Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Selamlar,

Arkadaşlar işe gidip gelme amaçlı kullanıcam düşük yakıt tüketimi benim için önemli bir kriter motor seçiminde. Bende bu motoru araştırmaya karar verdim. Tüm sayfaları okumadım kısaca şu soruma cevap verebilecek varmıdır? KM'de ne kadar yakıyor motorunuz, Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
3.5 litre ile 169 km gittim şehir içi 100 km 'de 2.5 ltre gibi bi rakam var oldukca ekonomik.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Baya iyiymiş yakıt harcaması teşekkürler cevap için,

2 kişi binicem ben bu motora 160kg civarı olucaz 2 kişi. PCX125 scooter da çekmeme gibi bir durum olurmu acaba bu ağırlıkta? Kusura bakmayın sorularım çok acemice gelebilir ama ilk defa alıyorum motor.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Cevap geç oldu kusura bakmayın , Hayır , hiç bi sıkıntı olmaz hatta arkadaki yolcunun sizden tutunmasi çekişin ne kadar kuvvetli olduğunu açıklar size ..
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
5
Bütün arkadaşlara merhabalar keyifli ve kazasız sürüşler! Yeni bir pcx 125 kullanıcısı olarak aranızda bulunmaktayım. En çok merak ettiğim konu pcx 125 te 90 km ve üzeri aşırı bir dengesizlik oluyor. Rüzgar sizi savurdu savuracak gibi oluyorsunuz! Aynı sorun pcx 150 de oluyormu acaba? Sonuçta 150 lik modeli daha cüsseli. Yorumlarınızı bekliyorum Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
150-125 ağırlık olarak hemen hemen aynı.Şuana kadar 100 km çıktığımda Ole bir sorun yaşamadım ve aramıza hoşgeldin.Kazasiz surusler dileğiyle. ..
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
5
150-125 ağırlık olarak hemen hemen aynı.Şuana kadar 100 km çıktığımda Ole bir sorun yaşamadım ve aramıza hoşgeldin.Kazasiz surusler dileğiyle. ..
Öncelikle cevabınız için teşekkürler. Siz pcx 125 mi yoksa 150 mi kullanıyorsunuz? Yorumunuzdan tam anlayamadım 150 nin daha cüsseli olduğunu gördüm fakat yüksek hızdaki dengesi merak ettiğim konu.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Öncelikle cevabınız için teşekkürler. Siz pcx 125 mi yoksa 150 mi kullanıyorsunuz? Yorumunuzdan tam anlayamadım 150 nin daha cüsseli olduğunu gördüm fakat yüksek hızdaki dengesi merak ettiğim konu.
Rica ederım kardesim, 125 kullanıcısıyım ve cok memnunum. Hatta 150 alacak kadar param vardı fakat 125'i tavsiye ettiler. Ikide bunu almışim 150 alsaydık En az ps150 kadar yakardı. Mobilden yazıyorum hatalarım varsa affola.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

150, 115 kesiciye giriyor. 125 ise 108'de kesiciye giriyor. 125 yakit konusunda daha iyi hatta cok daha iyi. Biliyosun her hafta yakit icin zam soz. Konusu.
.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
5
Çok teşekkür ederim içim daha rahat şu an. Ama 100 km sonrası rüzgar baya zorluyo insanı. Olsun her güzelin bi kusuru varmış :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Ruzgar sorunu bu tur scooter in hepsnde var fakat pcx de bu sorun minimuma indrildi . Eger spacy 110'a binmisliginiz varsa beni cok iyi. anlarsiniz..bu arada kaskinizin vizoru yari aciksa ruzgardan motosikletinizi sallayabilir...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar.
2. el temız ve kılometresı yuksek olmayan 125cc Honda Pcx arıyorum.
Istanbul'da yaşıyorum. Duşunen arkadaşlar varsa benımle ıletışıme gecebılır, pm atabılırler.
Yuksek fıyat ısteyenler lutfen gelmesın, sahıbınden.com'dakı abartılı fıyatlar kadar veremem.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
31
Arkadaşlar kirmizi 2013 model pcx ile aranizdayim.
Bu 3.motorum alan arkadaşlara tek tavsiyem aldığınız anda lastikleri değiştirin.
Motoru aldim gelirken setten kacayim dedim pat motor kaydi altimdan çok hafif olduğu için düşürmedim direk yan tuttum motoru yere bile degmedi.
Şimdi lastik almaya gidiyorum direk.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Arkadaşlar kirmizi 2013 model pcx ile aranizdayim.
Bu 3.motorum alan arkadaşlara tek tavsiyem aldığınız anda lastikleri değiştirin.
Motoru aldim gelirken setten kacayim dedim pat motor kaydi altimdan çok hafif olduğu için düşürmedim direk yan tuttum motoru yere bile degmedi.
Şimdi lastik almaya gidiyorum direk.

Aramiza hoşgeldin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Arkadaşlarımdan ricam, yakıt degerlerinizi buraya yazarmısınız?
Örnegin, 10tl -1.95 ltr.Km 81.
Sizlerde alınan miktarı buraya yazıp kaç km gitmiş, gibi küçük küçük tartışarak Motosikletlerimizin artsını eksisini konuşruz. Ne dersiniz?
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
31
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Yakıt tüketimini en kısa zamanda paylaşacağım şuanda depoyu yeni fulledim.
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
28
selam bu titreme olayı sizin pcx lerdede varmı arkadaşlar.1 ay önce bakımını yaptırdım.2 hafta sonra tekrar titreme yaptı kalkışlarda tekrar varyatör temizliği balata temizliği bakımı yaptırdım kısa süre sonra tekrar yaptı acaba ne olabilir..motordan soğudum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst