
centaur hayırlı olsun,
neden ön değil arka amortisör, foto eklersen daha güzel olur.
önde daha hoş durur gibi..
Ön çatal çok kalın geliyor. Bu aldığım pahalı daha büyük olan olmasına rağmen ufak geliyor. Motor haftasonu kullanım dışı yatıyor yanına gittiğimde detaylı çekerim.
Merhaba
Ürünün markası Megelli ise tek çeşit kilidi var.
Büyük olan demişsiniz ama bence yanılıyorsunuz.
Selamlar.
Arkadaşlar en uygun nereden yapyirabilirim sigortayi İstanbul içi yardımcı olun
İki model var heralde benim bildiğim 35. Sayfada linkleri var. Marelli markaymış. Ben sevdim öne ince geliyor ama oda biraz metali eğdirilerek oraya takılabilir. Fotoğrafları ptesi gibi yüklerim.
bravo hocam[url]http://i.hizliresim.com/rLn3AN.jpg[/url]
Büyük Resim İçin Tıklayınız!!!
Bu da yeni tasarım sizler için umarım beğenirsiniz... İyi Günler!:cat:
Arkadaşlar en uygun nereden yapyirabilirim sigortayi İstanbul içi yardımcı olun
Merhaba arkadaşlar arka dişlimi bugün itibari ile 40t ile değiştirdim.Motorda genel anlamda bir rahatlama olduğu bir gerçek 5-10 km arası da bir avantajı oldu vites aralıkları çok az uzadı .Herhangi bir çekiş kaybı farketmedim rampalarda ancak henüz 2 kişi de denemedim.2 kişi ile de deniycem performansı iyi ise ilerde 38t takmayı düşünüyorum.herkese iyi sürüşler
![]()
Merhaba arkadaşlar arka dişlimi bugün itibari ile 40t ile değiştirdim.Motorda genel anlamda bir rahatlama olduğu bir gerçek 5-10 km arası da bir avantajı oldu vites aralıkları çok az uzadı .Herhangi bir çekiş kaybı farketmedim rampalarda ancak henüz 2 kişi de denemedim.2 kişi ile de deniycem performansı iyi ise ilerde 38t takmayı düşünüyorum.herkese iyi sürüşler
![]()
ergo sigorta...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
benimde takmak istediğim dişli bu. ne kadara aldınız acaba? rica etsem banada bir tane yollarmısınız yada bayii ismi verirseniz bende sipariş etmek isterim. motorda titreşim baya azalmıştır. ben şu an 41 arka dişli kullanıyorum ama 40 dişli bulamadığım için.
Ergo Sigorta.Şuan en ucuzu bu.Arkadaşlar en uygun nereden yapyirabilirim sigortayi İstanbul içi yardımcı olun
umraniye santralde esem sigorta olmasi lazim fiyatlari uygun 200/250 beklerken 105 tl mi ne cikardilar bide indirimim varmis 85 tl verdim telefonu yanimda degil istersen pazartesi yollarim veya netten bakarsin..
ESEM SİGORTAErgo sigorta demek tesekkur ederim . adres konusunda yardımcı olabilirmisiniZ nerede tam olarak telefonu varmı . yarin kismetse boxer alicam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------
TECHNOMİX KARDEŞİM ADRESİNİ VERİRSEN SENDE SEVİNİRİM.
Motordan memnunsunuz galiba.. Aslında bana yakınsınız birde sizin motoru yakından görmek isterim kararım,ı iyice kesinleştirmiş olurdum ..
Bir kaç marka arasında gidip geliyorum. Servisde çalışan arkadaşımda var oda kendi motorunu tavsiye ediyor ...Kimse kullandığı motordan başkasını tavsiye etmiyor bakalım en son neye karar vericem :::