Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49
centaur hayırlı olsun,
neden ön değil arka amortisör, foto eklersen daha güzel olur.
önde daha hoş durur gibi..
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
trafik sigortasi

Arkadaşlar en uygun nereden yapyirabilirim sigortayi İstanbul içi yardımcı olun
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
centaur hayırlı olsun,
neden ön değil arka amortisör, foto eklersen daha güzel olur.
önde daha hoş durur gibi..

Ön çatal çok kalın geliyor. Bu aldığım pahalı daha büyük olan olmasına rağmen ufak geliyor. Motor haftasonu kullanım dışı yatıyor yanına gittiğimde detaylı çekerim.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Ön çatal çok kalın geliyor. Bu aldığım pahalı daha büyük olan olmasına rağmen ufak geliyor. Motor haftasonu kullanım dışı yatıyor yanına gittiğimde detaylı çekerim.


Merhaba,

Ürünün markası Megelli ise tek çeşit kilidi var.
Büyük olan demişsiniz ama bence yanılıyorsunuz.

Selamlar.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Merhaba

Ürünün markası Megelli ise tek çeşit kilidi var.
Büyük olan demişsiniz ama bence yanılıyorsunuz.

Selamlar.

İki model var heralde benim bildiğim 35. Sayfada linkleri var. Marelli markaymış. Ben sevdim öne ince geliyor ama oda biraz metali eğdirilerek oraya takılabilir. Fotoğrafları ptesi gibi yüklerim.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Arkadaşlar en uygun nereden yapyirabilirim sigortayi İstanbul içi yardımcı olun

umraniye santralde esem sigorta olmasi lazim fiyatlari uygun 200/250 beklerken 105 tl mi ne cikardilar bide indirimim varmis 85 tl verdim telefonu yanimda degil istersen pazartesi yollarim veya netten bakarsin..
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar arka dişlimi bugün itibari ile 40t ile değiştirdim.Motorda genel anlamda bir rahatlama olduğu bir gerçek 5-10 km arası da bir avantajı oldu vites aralıkları çok az uzadı .Herhangi bir çekiş kaybı farketmedim rampalarda ancak henüz 2 kişi de denemedim.2 kişi ile de deniycem performansı iyi ise ilerde 38t takmayı düşünüyorum.:) herkese iyi sürüşler :)
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
İki model var heralde benim bildiğim 35. Sayfada linkleri var. Marelli markaymış. Ben sevdim öne ince geliyor ama oda biraz metali eğdirilerek oraya takılabilir. Fotoğrafları ptesi gibi yüklerim.

Evet Marelli olacak ben yanlış yazdım.
Bildiğim tek ürün var çünkü ben de alarmlı asma kilit satın aldım ithalatçı firmadan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Merhaba,

Far ampülünü değiştirmek istiyorum fakat nasıl birşey alacağımı bilmiyorum.
Mesela üç tırnaklı mı bizim ampüller, bilgisi olan var mı?

Selamlar.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Arkadaşlar en uygun nereden yapyirabilirim sigortayi İstanbul içi yardımcı olun

ergo sigorta...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------

Merhaba arkadaşlar arka dişlimi bugün itibari ile 40t ile değiştirdim.Motorda genel anlamda bir rahatlama olduğu bir gerçek 5-10 km arası da bir avantajı oldu vites aralıkları çok az uzadı .Herhangi bir çekiş kaybı farketmedim rampalarda ancak henüz 2 kişi de denemedim.2 kişi ile de deniycem performansı iyi ise ilerde 38t takmayı düşünüyorum.:) herkese iyi sürüşler :)

benimde takmak istediğim dişli bu. ne kadara aldınız acaba? rica etsem banada bir tane yollarmısınız yada bayii ismi verirseniz bende sipariş etmek isterim. motorda titreşim baya azalmıştır. ben şu an 41 arka dişli kullanıyorum ama 40 dişli bulamadığım için.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
26
merhaba arkadaşlar
boxerın ön ve arka zincir dişlilerinde kaç adet diş olduğunu bilen var mı?
paylaşırsanız memnun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

Merhaba arkadaşlar arka dişlimi bugün itibari ile 40t ile değiştirdim.Motorda genel anlamda bir rahatlama olduğu bir gerçek 5-10 km arası da bir avantajı oldu vites aralıkları çok az uzadı .Herhangi bir çekiş kaybı farketmedim rampalarda ancak henüz 2 kişi de denemedim.2 kişi ile de deniycem performansı iyi ise ilerde 38t takmayı düşünüyorum.:) herkese iyi sürüşler :)

iki kişiyle yapacağınız deneme sonucunu dört gözle bekliyorum.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Allah izin verirse Boxer ile yakın tarihte eşimle kamp konaklamalı uzun bir tura niyetliyim. Daha önce de benzerlerini yaptım ama bu sefer geze geze daha uzun soluklu daha detaylı bir tur yapacağız. Böylelikle Boxer'ı da bu zorlu parkurda sağlamına bir test bekliyor.

Şahsen ben uzun ve monoton karayollarını çok sıkıcı buluyorum, otobanları hele hiç sevmiyorum. Daha çok manzaralı ara yollardan, köy yollarından, toprak ve şose yollardan müthiş keyif alıyorum. Boxer'ı sırf bu yüzden tercih ettim.

Bu yüzden soft yan çanta arayışı içindeyim. Daha önce bagster kullandım çok kullanışlıydı ama güneşten soldu. Sanırım 4riderin jumbo bir soft çantası var ondan alacağım.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
ergo sigorta...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------



benimde takmak istediğim dişli bu. ne kadara aldınız acaba? rica etsem banada bir tane yollarmısınız yada bayii ismi verirseniz bende sipariş etmek isterim. motorda titreşim baya azalmıştır. ben şu an 41 arka dişli kullanıyorum ama 40 dişli bulamadığım için.

İstanbul Sirkeci'de taraş diye bi yedek parçacı var oradan 15 liraya temin ettim bulamaman imkansız gibi bitşey çünkü çok yaygın olan cg motorlarla aynı ölçülerde dişli kullanılmış boxerda cg ye olan arka dişliler boxera da oluyor hatta benim aldığım honda cg 125 es titan modelinin arka dişlisi 40t. :)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
Ergo sigorta demek tesekkur ederim . adres konusunda yardımcı olabilirmisiniZ nerede tam olarak telefonu varmı . yarin kismetse boxer alicam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

TECHNOMİX KARDEŞİM ADRESİNİ VERİRSEN SENDE SEVİNİRİM.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
umraniye santralde esem sigorta olmasi lazim fiyatlari uygun 200/250 beklerken 105 tl mi ne cikardilar bide indirimim varmis 85 tl verdim telefonu yanimda degil istersen pazartesi yollarim veya netten bakarsin..

Motordan memnunsunuz galiba.. Aslında bana yakınsınız birde sizin motoru yakından görmek isterim kararım,ı iyice kesinleştirmiş olurdum ..

Bir kaç marka arasında gidip geliyorum. Servisde çalışan arkadaşımda var oda kendi motorunu tavsiye ediyor ...Kimse kullandığı motordan başkasını tavsiye etmiyor bakalım en son neye karar vericem :::
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Ergo sigorta demek tesekkur ederim . adres konusunda yardımcı olabilirmisiniZ nerede tam olarak telefonu varmı . yarin kismetse boxer alicam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

TECHNOMİX KARDEŞİM ADRESİNİ VERİRSEN SENDE SEVİNİRİM.
ESEM SİGORTA
atatürk mah alemdağ cad no 5/7 santral ümraniye
0216 505 1 444
0554 857 0 337

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

Motordan memnunsunuz galiba.. Aslında bana yakınsınız birde sizin motoru yakından görmek isterim kararım,ı iyice kesinleştirmiş olurdum ..

Bir kaç marka arasında gidip geliyorum. Servisde çalışan arkadaşımda var oda kendi motorunu tavsiye ediyor ...Kimse kullandığı motordan başkasını tavsiye etmiyor bakalım en son neye karar vericem :::

akşamları 7 gibi evde oluyorum müsayit olursak olabilir...0535 564 88 11
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst