Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Arkadaşlar biraz önce motorumu az daha çalıyorlardı. kontağı ve kalın zinciri kırmışlar, maşa kilidini görmemişler sanırım onda zorlanma yok. lütfen dikkat edin motorlarınıza birazdan alarm siparişi vericem. hırsızlar iyice azdı. lütfen daha dikkatli olalım.


GEÇMİŞ OLSUN..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boxer ını satan var mı arkadaşlar? :)
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73

gözüm vallahi kıskandırıyorsun fotolar çok güzel

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

Arkadaşlar biraz önce motorumu az daha çalıyorlardı. kontağı ve kalın zinciri kırmışlar, maşa kilidini görmemişler sanırım onda zorlanma yok. lütfen dikkat edin motorlarınıza birazdan alarm siparişi vericem. hırsızlar iyice azdı. lütfen daha dikkatli olalım.

Geçmiş olsun ben bir motorumu çaldırmıştım başıma geldi aman dikkat.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
EKREM BEY : BOXER ENDURO MODELİNİ TÜRKİYEYE GELME İHTİMALİ VARMI YADA EN AZINDAN ÖN ÇAMURLUK ÖN FAR KORUMA DEMİRİ FELAN...
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
9
merhaba değerli arkadaşlar discover 125 st motorsikletim satılıktır..
166km de.. plakalı.. üçlü çanta seti mevcut..
sahibinden.com ilan no: 168487727

Satma sebebiniz nedir hani alacağımdan değil ama bu motor la ilgili ne gibi bir sıkıntınız var merak ettim .
Herkesin dediği gibi bekleneni alamadınız mı yoksa mali sıkıntıdan mı satıyorsunuz???

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

Ben burdaki her kullanıcıdan tek bir şey istiyorum kıyaslama gibi olmasın ama hani çin malları dandik ucuz deniliyor fakat o kadar arkadaşım bu çin malı motorlardan ne yağ sorunu çıkıyor nede stop etme sorunu yok nede soğuk havada jiğle sorunu vss ben bu motoru çok tutuyordum böyle sorunlardan dolayı başka model ve markalara yöneltiyorlar beni...

Ben motorumu aldığım zaman tamirci yüzü görmek istemiyorum bakımlar hariç, ucuz mal alıyoz diye tamirciyle ortak olmak istemiyorum:::

Burdakilerin ya maddi durumu çok iyi yada motordan çok iyi anlıyorlar ki bir şekilde yollarını buluyorlar.
Ama ben pek fazla anlamıyoruz diye motorumum kendi servisi bile hiç bişey yapmadan sanki bakım yapmışlar gibi birkaç parça değiştirildi gibi gibi benden 400 tl aldılar sadece çamurluk eski idi ve ben bunu samimi olduğum başka bir motorcu arkadaşımdan tesadüfen öğrendim:::

Boxer i almak istememdeki tek sebep ben klasik tarzları seviyorum ama böyle küçük detaylar açıkcası canımı da çok sıktı.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli windy125; henüz belli değil. Olduğu anda en uygun zamanda paylaşırız. Merak etmeyin.:) Değerli GncTürk rumuzlu arkadaşım, endişeleriniz acaba nedir?

EKREM BEY : BOXER ENDURO MODELİNİ TÜRKİYEYE GELME İHTİMALİ VARMI YADA EN AZINDAN ÖN ÇAMURLUK ÖN FAR KORUMA DEMİRİ FELAN...
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
Değerli windy125; henüz belli değil. Olduğu anda en uygun zamanda paylaşırız. Merak etmeyin.:) Değerli GncTürk rumuzlu arkadaşım, endişeleriniz acaba nedir?

Saygılar öncelikle endişe demeyelimde yeni bir motordan sanki cok arıza çıkıyormuş gibi geliyor sanki.

Ben bu motoru almayı istiyorum da boyle ufak tefek sıkıntılar birazda olsa canımı sıkmadı değil.

Hani yeni motor sadece rodaj zamanındamı boyle sıkıntılar çıkartıyor. Amacım motorumla yolda parrkda kalmamak .

Genelde hafta içi kısa mesafeler işe gidiş geliş günde 15 20 km gibi fakat pazar günleri neredeyse motordan inmem.

Amacım alacağım ürünün sağlam dayanıklı olmasını istiyorum.
Ben öyle pahalı makineler alamam ???
Gücüm ancak bu tarzlara ucuz ürün diye dayanıksız bir üründe almak istemem.

Forumlarda tork u ve sağlamlığı çok güclü diye ben bunu geçtim. Sadece amacım bundan emin olmak.

Saygılar ...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxer'ın ne kadar sağlam ve sorunsuz bir motor olduğunu söylemekten dilimizde tüy bitti...

Aldığından beri çok kötü yollarda ve ağır şartlarda kullanmama rağmen tek bir somunu bile gevşemedi.

Yüzlerce kullacının içinde bir tek kişi de bulamazsınız, motorumdan memnun değilim diyen.

Bilinçli bir şekilde kullanılırsa evladiyelik motor.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
Saygılar öncelikle endişe demeyelimde yeni bir motordan sanki cok arıza çıkıyormuş gibi geliyor sanki.

Ben bu motoru almayı istiyorum da boyle ufak tefek sıkıntılar birazda olsa canımı sıkmadı değil.

Hani yeni motor sadece rodaj zamanındamı boyle sıkıntılar çıkartıyor. Amacım motorumla yolda parrkda kalmamak .

Genelde hafta içi kısa mesafeler işe gidiş geliş günde 15 20 km gibi fakat pazar günleri neredeyse motordan inmem.

Amacım alacağım ürünün sağlam dayanıklı olmasını istiyorum.
Ben öyle pahalı makineler alamam ???
Gücüm ancak bu tarzlara ucuz ürün diye dayanıksız bir üründe almak istemem.

Forumlarda tork u ve sağlamlığı çok güclü diye ben bunu geçtim. Sadece amacım bundan emin olmak.

Saygılar ...

Formlarda tork u ve sağlamlığı çok güçlü diye ben bunu seçtim ...
... Yazımı yanlış yazmışım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

Boxer'ın ne kadar sağlam ve sorunsuz bir motor olduğunu söylemekten dilimizde tüy bitti...

Aldığından beri çok kötü yollarda ve ağır şartlarda kullanmama rağmen tek bir somunu bile gevşemedi.

Yüzlerce kullacının içinde bir tek kişi de bulamazsınız, motorumdan memnun değilim diyen.

Bilinçli bir şekilde kullanılırsa evladiyelik motor.

Zaten alırsam bilinki dua'cınız olucam bu kesin.
Zaten formda boxer hakkın da detaylı yazan bir kaç arkadaşdan birisiniz.

Alma kararını aslında ben çoktan verdim fakat sağdan soldan arkadaşların söyledikleri yüzünden biraz kararsız kalmışdım ve onların söylediklerini burda paylaşmak istedim.
istanbul ümraniye'deki bayi bana yakın 2 kez yakından gördüm ve inceledim tabi tam emin olamayınca bilen amlayan arkadaşlara danışdım.
Onlarda beni farklı marka ve modeller yönelttiler.

Anlicanız kararım kesin iken kafamı dağıttılar ve ben burdan kullananlara sormak durumunda kaldım .
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
boxer ın cbf 150 ile çekişi ve sürati hakkında soru soran arkadaşlara cevap niteliğinde yazıyorum.

kırmızı ışıkta cbf 150 ile kalkış yaptığımızda 100 km sürate kadar 2 boy önde gittim. arka dişlimi 41t olarak değiştirdim(daha üçük dişli taktım). ben 90 kiloyum cbf 150 kullanan arkadaş 65-70 kilo civarındaydı. son süratte 100 km den sonra cbf 150 yaklaşık 2km daha hızlıydı. 2 km farkı nerden anladınız derseniz; yanınızdan yürüyerek geçen bir insan düşünün. bir insan satte 5 km hızla yürür yani siz dururken yanınızdan geçen bir insanın uzaklaşma hızını tahmin ederisiniz. ben km saatinde 110 km yi gördüğümde cbf bir insanın yürüme hızının yarısı hızında çok yavaş bir şekilde beni geçiyordu. tabi bunda cbf in 5 vites olmasının etkisi büyük. eğer boxer 5 vites olsa son sürattede cbf geçemez. çıkan sonuç şu;

boxer 4 vites olmasına rağmen cbf 150 den daha seri ve atak fakat son hızda biraz geride kalıyor. tabi benim kilolu olmam ve cbf i süren arkadaşın benden 20-25 kg hafif olmasının son hızda etkisi büyük. belki aynı kiloda olsak son süratler aynı olabilir.

gelelim km saatinde ve gps de yazan hıza;

90 km sabit hızda giderken gps in gösterdiği hız 84-85 km civarı yani 5-6 km lik bir sapma var. benim motorum tek kişi ile düz yolda son hız olarak 110 km sürati görüyor buda gps de 102-103 km lere denk geliyor. yani düz yolda son hızımız 102-103 km. tabi buda rüzgar ve sürücü ağırlığına göre değişebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Merhaba,

Arkadaşlar sonunda motorum geldi bugün. Hemen montajını yaptık.
Çok güzel, Allah herkese nasip etsin.
Konya Güzel İş Motor'dan Mustafa Abime gerek satış öncesi gerekse
satış sonrası tüm ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum.
Allah razı olsun.
İki fotoğraf ekliyorum.


Selamlar.



 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız keyifli sürüşler olsun inşallah.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Hayırlı olsun güle güle kullan çok enteresan ama nedense bu motora her renk yakışıyor.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli kuzeyefe;

Adınıza çok sevindim. Allah görünür görünmez kazalardan, musibetlerden sizleri muhafaza etsin inşallah. Servisimize de teşekkür ediyoruz. Konya'da henüz bayilik vermedik ama Güzel-İş Motor sağolsun bizi mağdur etmiyor.:)

Selam ve saygılarımla...

Merhaba,

Arkadaşlar sonunda motorum geldi bugün. Hemen montajını yaptık.
Çok güzel, Allah herkese nasip etsin.
Konya Güzel İş Motor'dan Mustafa Abime gerek satış öncesi gerekse
satış sonrası tüm ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum.
Allah razı olsun.
İki fotoğraf ekliyorum.


Selamlar.


[url]http://i.hizliresim.com/59OvqM.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7mGLOa.jpg[/url]
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar boxer ile uzun yola çıktım çok memnun kaldım şuan 1500 kmdeyim. Ancak titreşim ve selenin rahatsızlığı hakikaten düzeltilmesi gereken problemler.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Hayırlı uğurlu olsun. İşte budur. 3 bin liraya, gıcır gıcır, paketinde, sorunsuz vuslatsız taş gibi bir motor aldınız. Hiç bir ikinci el, sıfır motorun tadını veremez. Rodajda biraz sabır ve özen ile ömürlük binersiniz.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Arkadaşlar boxer ile uzun yola çıktım çok memnun kaldım şuan 1500 kmdeyim. Ancak titreşim ve selenin rahatsızlığı hakikaten düzeltilmesi gereken problemler.

size tavsiyem en az 41 t, eğer bulabilirseniz israrla 40 t arka dişli almanız. motorun ne kadar rahatladığını ve titreşim bariz oranda azaldığını göreceksiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slmlar biraz önce 60 km uzaktan boxerimı getirdim. 3000 tl ye kredi kartına taksitle aldım, bu şekilde almak isteyenlere bayiyi söyleyebilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst