merhaba değerli arkadaşlar discover 125 st motorsikletim satılıktır..
166km de.. plakalı.. üçlü çanta seti mevcut..
sahibinden.com ilan no: 168487727
Satma sebebiniz nedir hani alacağımdan değil ama bu motor la ilgili ne gibi bir sıkıntınız var merak ettim .
Herkesin dediği gibi bekleneni alamadınız mı yoksa mali sıkıntıdan mı satıyorsunuz???
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
Ben burdaki her kullanıcıdan tek bir şey istiyorum kıyaslama gibi olmasın ama hani çin malları dandik ucuz deniliyor fakat o kadar arkadaşım bu çin malı motorlardan ne yağ sorunu çıkıyor nede stop etme sorunu yok nede soğuk havada jiğle sorunu vss ben bu motoru çok tutuyordum böyle sorunlardan dolayı başka model ve markalara yöneltiyorlar beni...
Ben motorumu aldığım zaman tamirci yüzü görmek istemiyorum bakımlar hariç, ucuz mal alıyoz diye tamirciyle ortak olmak istemiyorum:::
Burdakilerin ya maddi durumu çok iyi yada motordan çok iyi anlıyorlar ki bir şekilde yollarını buluyorlar.
Ama ben pek fazla anlamıyoruz diye motorumum kendi servisi bile hiç bişey yapmadan sanki bakım yapmışlar gibi birkaç parça değiştirildi gibi gibi benden 400 tl aldılar sadece çamurluk eski idi ve ben bunu samimi olduğum başka bir motorcu arkadaşımdan tesadüfen öğrendim:::
Boxer i almak istememdeki tek sebep ben klasik tarzları seviyorum ama böyle küçük detaylar açıkcası canımı da çok sıktı.