Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Sadik basina bela aldin dostum herkes isticek simdi :)

Bize balik verme balik tutmayi öğret boylr piril piril cila nasil yapılır:mrgreen:

Bu arada berkut kaptan ne diyosa dogrudur kendisi v stormla dl nin has kullaniciis.

Fazer sele cok rahatsiz cok sert arka kuyruk sivri geldigi icin selede tam duz degil selenin mutlaka degismesi lazim uzun yolculuklarda benim totoda fazerda agriyor.:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Sanırım istediğim herşeyi dl karşılıyor.

180 km civarı artçılı yolculuk yaptım cbr250r ile.
Artçımda 90 kiloydu.
Sırtıma mecburen azda olsa yük biniyor artçıdan dolayı.
Sırtım tabiri caizse 2 ye ayrıldı.
Ayrıca totom epey acıdı :)
Birdr artçılı stabil 120 civarı az geliyor.
150 de gittiğim oluyor artçı ile fakat öyle gidilmez hep sizinde dediğiniz gibi.
Açıkçası artçı ile stabil 150 yapacağım rahat , iri bir motor istiyorum.
Dl şart oldu :)
104 kilo adama cbr iyi gelmedi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Aramızda duke 390 ile vstrom kullanan varmı ?

V-stromun torkunu soracağım. Test edemediğim için çok tereddütteyim.

Cumartesi günü duke 390 kullandım.
140 kilo civarı kuru ağırlığı. 44 beygir. Açıkçası alet uçuyor :) çok beğendim. 3. Viteste dahi arka bir sağa bir sola gidiyor.

Şimdi vstrom 190 kilo kuru ağırlığı.
67 beygir.
Duke 390 kadar atik olabilirmi ?

150 km hıza kadar birlikte kalksalar duke nin arkasına düşermi ?

Açıkçası bu sezon vstrom alma ihtimalim yüksek. Ve aşağı yukarı gücünü öğrenmek istiyorum.
Malesef rica ile test edebileceğim bir tanıdığımda v-strom yok.
Ve aldıktan sonrada güç olarak pişman olmak istemiyorum. Geri kalan her açıdan bir tereddütüm yok.
Fakat dediğim gibi , gücü hakkında aklımı kurcalıyor, ağırlığından ötürü.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Aramızda duke 390 ile vstrom kullanan varmı ?

V-stromun torkunu soracağım. Test edemediğim için çok tereddütteyim.

Cumartesi günü duke 390 kullandım.
140 kilo civarı kuru ağırlığı. 44 beygir. Açıkçası alet uçuyor :) çok beğendim. 3. Viteste dahi arka bir sağa bir sola gidiyor.

Şimdi vstrom 190 kilo kuru ağırlığı.
67 beygir.
Duke 390 kadar atik olabilirmi ?

150 km hıza kadar birlikte kalksalar duke nin arkasına düşermi ?

Açıkçası bu sezon vstrom alma ihtimalim yüksek. Ve aşağı yukarı gücünü öğrenmek istiyorum.
Malesef rica ile test edebileceğim bir tanıdığımda v-strom yok.
Ve aldıktan sonrada güç olarak pişman olmak istemiyorum. Geri kalan her açıdan bir tereddütüm yok.
Fakat dediğim gibi , gücü hakkında aklımı kurcalıyor, ağırlığından ötürü.

DUKE 390 kullanmadım. Ancak şekline bakınca cross tipi var. DL'nin performansı ile ilgili bilgileri yazdılar yukarıda. H.sonu yaklaşık 85kg'lık artçı ile yaklaşık 300 km yol yaptım. Ne belim ağrıdı ne de zorluk çektim. Bir kere çok dengeli. Artçılı olarak otobanda 175 km'h gördü. (Artçım maşallah yelkenli gibi tüm rüzgarı göğüslüyordu). Tek kişi ile 195 km/h sürati gördüm. Zaten 140-150 demesinde hiç bir problem yok motorun. 150'den sonra ivme azalıyor.

Sen CBR'dan indiğin için ilk kalkış seriliğini bulamayabilirsin ama aslında gayet yeterli bir ivmelenme var.

DL'nin diğer avantajları.
* Motora her türlü aksesuar yakışıyor.
* Özellikle TR'de çok tutulan bir motor. Satması kolay.
* Parçası kolay bulunuyor. DL'ye özgü aksesuar üreten yan sanayi firmalar var.
* Şimdiye kadar kullandığım en dengeli motor (GS 1200 ADV dahil)
* Yakışıklı bir motor (bana göre tabii)
* İyi bir ön cam ile rüzgar problemi yaşamıyorsun. (100 km ile giderken sigara içebiliyorum) - kötü reklam oldu ama
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
DUKE 390 kullanmadım. Ancak şekline bakınca cross tipi var. DL'nin performansı ile ilgili bilgileri yazdılar yukarıda. H.sonu yaklaşık 85kg'lık artçı ile yaklaşık 300 km yol yaptım. Ne belim ağrıdı ne de zorluk çektim. Bir kere çok dengeli. Artçılı olarak otobanda 175 km'h gördü. (Artçım maşallah yelkenli gibi tüm rüzgarı göğüslüyordu). Tek kişi ile 195 km/h sürati gördüm. Zaten 140-150 demesinde hiç bir problem yok motorun. 150'den sonra ivme azalıyor.

Sen CBR'dan indiğin için ilk kalkış seriliğini bulamayabilirsin ama aslında gayet yeterli bir ivmelenme var.

DL'nin diğer avantajları.
* Motora her türlü aksesuar yakışıyor.
* Özellikle TR'de çok tutulan bir motor. Satması kolay.
* Parçası kolay bulunuyor. DL'ye özgü aksesuar üreten yan sanayi firmalar var.
* Şimdiye kadar kullandığım en dengeli motor (GS 1200 ADV dahil)
* Yakışıklı bir motor (bana göre tabii)
* İyi bir ön cam ile rüzgar problemi yaşamıyorsun. (100 km ile giderken sigara içebiliyorum) - kötü reklam oldu ama
Tek kişi 195 i ve çift kişi 175 i eğimli yoldamı gördünüz yoksa düz yolda mı ?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
DL 'den sonra Cbr 250'm vardı 2 kişi 300 km felan yapınca 2 gün heryanım agrıyordu gezidede hal kalmıyordu. Dl ile 2 kişi 350 km yol gittim bi 350-400 daha gidebilirdim.

Yakıt konusunda depoyu doldurdum hafta içi 150 km ş.içinde trafikte kullandım.Haftasonuda Şile'ye gittim geldim. Hızımız 120 ortalama ile arada 160larda oldu.
Depoyu fulleyip direk uzuna cıkarsam 4.5'ın altına cok rahat iner bu ortalama.
10277168_10202058432647177_8494225412819733298_n.jpg


1012576_10202005915494281_3396507028405821890_n.jpg

Yağmurda metzeler touranceler iyi iş çıkartıyor.
10268656_10201950056337837_5581829285166496161_n.jpg


10305249_10202061536484771_6075860002374437848_n.jpg

10256896_10201932764145543_8302623238765321025_n.jpg

10152008_10201894752915286_994300595793452580_n.jpg
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
DL 'den sonra Cbr 250'm vardı 2 kişi 300 km felan yapınca 2 gün heryanım agrıyordu gezidede hal kalmıyordu. Dl ile 2 kişi 350 km yol gittim bi 350-400 daha gidebilirdim.

Yakıt konusunda depoyu doldurdum hafta içi 150 km ş.içinde trafikte kullandım.Haftasonuda Şile'ye gittim geldim. Hızımız 120 ortalama ile arada 160larda oldu.
Depoyu fulleyip direk uzuna cıkarsam 4.5'ın altına cok rahat iner bu ortalama.
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...8_10202058432647177_8494225412819733298_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....6_10202005915494281_3396507028405821890_n.jpg
Yağmurda metzeler touranceler iyi iş çıkartıyor.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd....6_10201950056337837_5581829285166496161_n.jpg

https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...9_10202061536484771_6075860002374437848_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net...6_10201932764145543_8302623238765321025_n.jpg
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...08_10201894752915286_994300595793452580_n.jpg

Peki kalkışta cbr seriliği bulamazsın denildi.

Cidden böylemi ?
Bende cbr 250 r kullanıyorum.
V-stroma binince aa bu gitmiyormuş mu derim ?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Sahsen ben cbr250 ıle v storm arasında serılık bakımından cbr'dan kesınlıkle gucsuz oldugunu dusunmuyorum.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Açıkçası bende öyle düşünüyorum.
Ben hatta duke 390 dan bile seri olabileceğini düşünüyorum.

Açıkçası dl650 4.5 sn gibi bir zamanda 100 e çıkıyor.
Yani ne duke 390 ne cbr 250 r ın yaklaşamaması lazım ..

Duke 390 a bayıldım sürünce. Daha doğrusu gücüne bayıldım.
Ve vstrom ondan daha iyi gözüküyor kağıt üstünde.
Meraktayım.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Açıkçası bende öyle düşünüyorum.
Ben hatta duke 390 dan bile seri olabileceğini düşünüyorum.

Açıkçası dl650 4.5 sn gibi bir zamanda 100 e çıkıyor.
Yani ne duke 390 ne cbr 250 r ın yaklaşamaması lazım ..

Duke 390 a bayıldım sürünce. Daha doğrusu gücüne bayıldım.
Ve vstrom ondan daha iyi gözüküyor kağıt üstünde.
Meraktayım.
Cbr ı hız olarak kalkış olarak her türlü tokatlarsınız merak etmeyin
bi kez kullansanız ne demek istediğimi anlarsınız
ben fazer dan inip dl ye bindim gerisini siz düşünün
dıuke 390 testine bende gittim
ancak çok titreşimli motor ben beğenmedim o paraları haketmiyor
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Aramızda duke 390 ile vstrom kullanan varmı ?

V-stromun torkunu soracağım. Test edemediğim için çok tereddütteyim.

Cumartesi günü duke 390 kullandım.
140 kilo civarı kuru ağırlığı. 44 beygir. Açıkçası alet uçuyor :) çok beğendim. 3. Viteste dahi arka bir sağa bir sola gidiyor.

Şimdi vstrom 190 kilo kuru ağırlığı.
67 beygir.
Duke 390 kadar atik olabilirmi ?

150 km hıza kadar birlikte kalksalar duke nin arkasına düşermi ?

Açıkçası bu sezon vstrom alma ihtimalim yüksek. Ve aşağı yukarı gücünü öğrenmek istiyorum.
Malesef rica ile test edebileceğim bir tanıdığımda v-strom yok.
Ve aldıktan sonrada güç olarak pişman olmak istemiyorum. Geri kalan her açıdan bir tereddütüm yok.
Fakat dediğim gibi , gücü hakkında aklımı kurcalıyor, ağırlığından ötürü.


Dostum gel urfaya sana bir ciğer yedireyim bir de test sürüşü yaparsın aklındaki soru işaretlerini silmiş olursun :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Peki kalkışta cbr seriliği bulamazsın denildi.

Cidden böylemi ?
Bende cbr 250 r kullanıyorum.
V-stroma binince aa bu gitmiyormuş mu derim ?
Onu kim diyor ya :) cbf 600 un pesini birakmiyorum ben cbr 250 2yi bitirene kadar ben 4lemis olurum :) vstrom akranlari arasinda en iyi gidenidir.genelde sakin surerim ama o koca gidonun verdigi guvenle deli gibi yanlaya yanlaya gittgimde oluyor. Ve hala cbr 250imde var vstromdan ona,binince yedigim ruzgari anliuorum gitmedigini anliyorum.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Cbr ı hız olarak kalkış olarak her türlü tokatlarsınız merak etmeyin
bi kez kullansanız ne demek istediğimi anlarsınız
ben fazer dan inip dl ye bindim gerisini siz düşünün
dıuke 390 testine bende gittim
ancak çok titreşimli motor ben beğenmedim o paraları haketmiyor
Peki Duke 390 ile gücünü kıyaslarsak ne yorum yaparsınız ?
Bende duke 390 ı gücü ve frenleri hariç beğenmedim. Depo bacaklarla tutulmuyor. Titreşim var.
Ayrıca frenleri hakikaten güzel . Ben cbr 250r kullandığım için duke 390 ın gücü çok hoşuma gitti epey eğlendim sürerken :)
Dostum gel urfaya sana bir ciğer yedireyim bir de test sürüşü yaparsın aklındaki soru işaretlerini silmiş olursun :)
Bir an kalkıp gidesim geldi :) Ciğer + Vstrom :) Ben 105 kiloyum aşağı yukarı , zararlı çıkmayın sonra :)
Onu kim diyor ya :) cbf 600 un pesini birakmiyorum ben cbr 250 2yi bitirene kadar ben 4lemis olurum :) vstrom akranlari arasinda en iyi gidenidir.genelde sakin surerim ama o koca gidonun verdigi guvenle deli gibi yanlaya yanlaya gittgimde oluyor. Ve hala cbr 250imde var vstromdan ona,binince yedigim ruzgari anliuorum gitmedigini anliyorum.
V-strom arka tekeri asfalttan ayıracak kadar güç üretiyormu hakikaten. O ağırlığı ile bunu yapabiliyora epey iyimiş.
Ben cbr ile anca 1-2 vitesler yapabiliyorum bunu çok hızlı kalkar isem.
Ancak duke 390 da 3. viteste bile arka hala kıpırdıyordu :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Peki Duke 390 ile gücünü kıyaslarsak ne yorum yaparsınız ?
Bende duke 390 ı gücü ve frenleri hariç beğenmedim. Depo bacaklarla tutulmuyor. Titreşim var.
Ayrıca frenleri hakikaten güzel . Ben cbr 250r kullandığım için duke 390 ın gücü çok hoşuma gitti epey eğlendim sürerken :)

Bir an kalkıp gidesim geldi :) Ciğer + Vstrom :) Ben 105 kiloyum aşağı yukarı , zararlı çıkmayın sonra :)

V-strom arka tekeri asfalttan ayıracak kadar güç üretiyormu hakikaten. O ağırlığı ile bunu yapabiliyora epey iyimiş.
Ben cbr ile anca 1-2 vitesler yapabiliyorum bunu çok hızlı kalkar isem.
Ancak duke 390 da 3. viteste bile arka hala kıpırdıyordu :)
Duke ile v strom kıyaslama yapılamaz bana göre
duke kuru naked bir makina dl650 enduro uzun yol makinası
duke nin frenleri iyi gerçekten ancak gazı açtığınızda gidon olsun pegler olsun aşırı derecede titriyor.
Bu kadar titreme çinli bir motorda olsa inanın yerden yere vururlardı. sırf üzerinde ktm yazıyor diye pohpohlanan bir motor
tamamen kendi fikrimdir. Yorumlar kullanıcıya göre değişir.
Ancak 105 kilo olduğunuzu unutmayın ufak motorda motor size saplanmış gibi duruyor maalesef
v strom olmasa bile cüsselibir motor tercih etmenizi öneririm
duke bana bisiklet gibi geldi
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Duke ile v strom kıyaslama yapılamaz bana göre
duke kuru naked bir makina dl650 enduro uzun yol makinası
duke nin frenleri iyi gerçekten ancak gazı açtığınızda gidon olsun pegler olsun aşırı derecede titriyor.
Bu kadar titreme çinli bir motorda olsa inanın yerden yere vururlardı. sırf üzerinde ktm yazıyor diye pohpohlanan bir motor
tamamen kendi fikrimdir. Yorumlar kullanıcıya göre değişir.
Ancak 105 kilo olduğunuzu unutmayın ufak motorda motor size saplanmış gibi duruyor maalesef
v strom olmasa bile cüsselibir motor tercih etmenizi öneririm
duke bana bisiklet gibi geldi
kesinlikle haklısınız çok farklı makinalar fakat hani fikrim olması açısından duke 390 ile gücünü kıyaslamanızı istemiştim.
Sanırım 390 daha önde tork konusunda.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Etrafta bir sürü dl var niye kimse buraya yazmıyor ?
Bari ben canlı tutmaya çalışıyım bir dl adayı olarak :)


 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
kesinlikle haklısınız çok farklı makinalar fakat hani fikrim olması açısından duke 390 ile gücünü kıyaslamanızı istemiştim.
Sanırım 390 daha önde tork konusunda.
bu 390'ın ecu değerleri öyle cokta güçlü bisi degıl tek silindir 2 lastik arası yakın bir motor elbette atık ve agresif olacaktır.Ama bir vstromun anca yarısı eder.Vstromla 3.vitese kadar yan yan gidersin ben virajlarda yatış açıma baglı olarak viraj cıkışlarında arka lastik tutunmakta zorlanıyor gazı verdikce arkanın yere bastığını hissediyorsun.Yurtdısından actıon kamera geldi az yerler kurusun vstromun neler yaptıgını gosteren bi video cekerim ;) he bu zımbırtılar hız için degıl zaten benim için geniş gidon ve rahatlık 1.sırada vstromdada bunlar fazlası ile var.
KTM-Duke-390-with-RaceDynamics-PowerTronic-ECU-Dyno-Pull-2.jpg
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yok kesinlikle beni yanlış anlamayın.

Benim amacım dl ile teker yapmak, stoppie çalışmsk vs değil.
Kesinlikle dl nin kullanım amacının ne olduğunu biliyorum ve canı gönülden istiyorum fakat azıcık güçlü olmasını sollamalarda ve uzun yolda cbr gibi olmasını istemediğim için.

Çünkü ben 150 ile cbr la gidemiyorum malesef resmen bağırıyor bana yavaşla diye.
Ben artçılı ile 150 sabit gidebiliyim ve sollamalarda cbr gibi kalmıyım bana yeter .
Geri kalan herşeyi sonuna kadar kabulüm :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Yok kesinlikle beni yanlış anlamayın.

Benim amacım dl ile teker yapmak, stoppie çalışmsk vs değil.
Kesinlikle dl nin kullanım amacının ne olduğunu biliyorum ve canı gönülden istiyorum fakat azıcık güçlü olmasını sollamalarda ve uzun yolda cbr gibi olmasını istemediğim için.

Çünkü ben 150 ile cbr la gidemiyorum malesef resmen bağırıyor bana yavaşla diye.
Ben artçılı ile 150 sabit gidebiliyim ve sollamalarda cbr gibi kalmıyım bana yeter .
Geri kalan herşeyi sonuna kadar kabulüm :)

İşte cbr 250 150 gıdemedıgı için pek canın yanmamıs :)

Tam motoru yukseltıyosun baslıyosun 150 stabıl gıtmeye sonrasında 343 343 radar cezaları canını yakmaya başlıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst