Aradim.. servisinize goturdum motoru bir sey yapamayacaklarini soylediler dedim.. servisin ismini falan aldi, biraz bekletti , sorunun giderilmesi ile ilgili bir calisma oldugunu en kisa zamanda servislerin bilgilendirilecigini ve haber vereceklerini soylediler.. umarim haber verirler.. arkadaslar herkes bu sikayetini arayarak soylesin ki en kisa zamanda cozsunler.. sonucta yeni bir motor, bu sorunu ile ilgili uzerinde olumsuz dusunulmesini istemezler ..