- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu yaza ehliyetimi alıyorum nihayet ve ehliyetimi alınca direk cbr 125r ile başlamayı sonrasında ninja 250r ve bu 2 motorla baya km devirdikden sonra cbr600rr ile devam etmeyi düşünüyorum ama internette çoğu kişi ilk önce vitesli motor yerine scooter ile başlamayı öneriyo fakat ben 1 senedir 80km hız yapan bir elektrikli bisiklet sürüyorum. Yani trafik tecrübem bunla ilgili trafik tecrübem var ve çokşükür ki şuana kadar hiç kaza yapmadım fakat çok kazayla burun buruna geldiğim anlarda oldu ve genelde manevrayla kurtuldum. Siz ne dersiniz direk viteslimi alim yoksa genede scooterlemi başlıyim? daha önceden cbr250r sürmüştüm 10-15 kere felan.