Muhabbet kuşuma motor parçalarından isim ?? :)

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Haha siz anlattıkça daha da çok ısındım kuşlara :) gezip durması benim de çok hoşuma gider. Lakin şöyle bir sorun var. Halıya felan pisleyebilir mi siz istemeden ? Pisledi diyelim temizlemesi kolay mıdır ? Annem çok titiz birisidir. O yüzden bu konu da önemli benim için :)
,

pisler :) bir rahatsızlığı yoksa ıslak mendille çok rahat temizlenir :)
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Bulunduğu odada yeniyse çarpar düşer odayı tanıdımı alıştımı çarpıp düşmez :) iyi birer birey oluyorlar hemde

Bir ay bekledim alışsın diye.Ondan sonra kafesten çıktı ama hala tanıyamadı demek ki... :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

İlginiz için teşekkür ederim :) internette genel bilgiler var. ben bir de kullanıcı yorumunu almak istedim :p ufak ama önemli ayrıntılar bazen belirtilmiyor. Mesela en çok merak ettiğim mevzulardan biri de şu: kuşlar istediğimiz zaman ötmeyi bırakır mı ? Kafesin üstünü örtsek susarlar( ötmeyi kesmek anlamında) mı ? Kafesten elimize alıp sevebilir miyiz, kaçarlar mı ? Acemilik her alanda var gördüğünüz gibi :)

Onlar zaten kafeste yaşıyorlar... En azından ötmesini engellemeyelim bence...
Ben rahatsız olsam da hiç bir zaman kuşun üzerini bir şeyle örtmedim ama örtünce tabii ki susuyorlar
Kafesten eline alıp sevebilirsin ama elini mümkün olduğunca yavaş hareket ettirip onunla konuşarak yaklaş ki korkmasın :)
İlk zamanlar eline almaya çalıştığında kaçar ama sana alıştıkça eline kendi gelir :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
,

pisler :) bir rahatsızlığı yoksa ıslak mendille çok rahat temizlenir :)

Tamamdır o zaman sıkıntı olmaz :) peki koku yapar mı evde ? Hazır bileni bulmuşken tüm sorularımı sorayım :)


Bir ay bekledim alışsın diye.Ondan sonra kafesten çıktı ama hala tanıyamadı demek ki... :sunny:

Sizin kuş erkekti demi. Fazla sıkılmaya gelemeyiz biz, kendi haline bırakmalı bence :p

Bir de kanaryanın pislemesi çok oluyor mu ? Koku yapıyor mu evin içinde ? :)

Onlar zaten kafeste yaşıyorlar... En azından ötmesini engellemeyelim bence...
Ben rahatsız olsam da hiç bir zaman kuşun üzerini bir şeyle örtmedim ama örtünce tabii ki susuyorlar
Kafesten eline alıp sevebilirsin ama elini mümkün olduğunca yavaş hareket ettirip onunla konuşarak yaklaş ki korkmasın :)
İlk zamanlar eline almaya çalıştığında kaçar ama sana alıştıkça eline kendi gelir :)

Şimdi şöyle ki bulunduğum ortam icabı bazı zamanlar ötmemesi gerekebilir. Bu zaten yılda sayılıdır :) sınava hazırlanan bir evimiz var kuşumuz lys gecesi öterse hem kuşun hem de benim sonum iyi olmayabilir :p :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
Ti Ti Türk malı ( yanlış olmasın made in turkey):mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Tamamdır o zaman sıkıntı olmaz :) peki koku yapar mı evde ? Hazır bileni bulmuşken tüm sorularımı sorayım :)




Sizin kuş erkekti demi. Fazla sıkılmaya gelemeyiz biz, kendi haline bırakmalı bence :p

Bir de kanaryanın pislemesi çok oluyor mu ? Koku yapıyor mu evin içinde ? :)



Şimdi şöyle ki bulunduğum ortam icabı bazı zamanlar ötmemesi gerekebilir. Bu zaten yılda sayılıdır :) sınava hazırlanan bir evimiz var kuşumuz lys gecesi öterse hem kuşun hem de benim sonum iyi olmayabilir :p :)

kuşların kendine has bir kokusu var anneme sorarsanız kokuyor bana sorarsanız kokmuyor :) yav el kadar hayvan zaten pislese ne kadar pislicek, kafesini düzenli temizlerseniz kokusunu sadecee yanaşınca duyarsınız. Gece karanlıkta hiç bir ev kuşu ötmez merak etmeyin. gün aydınlanmadan seslerini çıkarmazlar
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
müşür :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

kuşun eve ve sahibine alışması için 2.suluğa şekerli su koy, o zaman rahatlar biraz diğer türlü hep korkar ondan çarpıyor. :D
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
Klasik isim Boncuk'um :) Motorumla yaşıt 2012 model
10177853_10202830203849586_1641467563724746064_n.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
oldu olacak hayabusa olsun, hayabusa çok hızlı bir kuş cinsidir ayrıca suzukinin 1300 cc hipersport tabir edebileceğimiz dünyanın en hızlı motosikleti olarak bilinen (şehir efsanesi) modelidir. resimde hayabusanın kendisi ve suzukinin sizin kuşun rengine de benzeyen gsx-r 1300 modeli bulunmakta;
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Bu Kuş Bende Olsa Heralde Ona Sabahtan Akşama Kadar Çipet pet Derim :D
İsim Mevzu Bahis'ine Gelince '' Strok '' Olabilir :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
BOBİN. tamam beyler konu kapandi dagilabiliriz.

Bu sorunu da hallettigimize gore simdi asli gorevimiz olan; yeni baslayanlara hunharca ybr ve cbf onererek motordan ve hayattan soğutma gorevimize geri donebiliriz.
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Buda benim oğlum Paşa. Kendisi havuç delisi olduğundan sürekli havuç yiyip bu hale geliyor :)

25p2xdl.jpg
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Paşa...çok sevimliymiş :D Havuç yemekten yakında her yeri turuncu oluyomuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst