OffRoad/CrossMotor Yeni başlayacağım bir kaç sorum var bakarmısınız

Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Merhaba abilerim ablalarım yaşım 16.5 yakında 17 'ye gireceğim neyse offroad cross bakıyorum ve Yamahanın TTR 90 modeli dikkatimi çekti fakat Türkiyede yok veya göreninz varsa bana bir yardımcı olusunuz resim atayım


2005TTR90.jpg


Honda Crf 70 F Oldukça benziyor fakat Bu 90 Lık bu acaba küçükmü gelir ama yabancı ülkede 20-70 arası herkez biniyor mesela bir video;




Çocuk oldukca büyük ve rahatlıkla sürüyor acaba alsam sürebilirmiyim birde aklımda şu cross var


Buda 125 cc markası Loncin Youtubede bulabilirsiniz çok videosunu

v3zgp.jpg


v3zhb.jpg



Bunlar birde video atayım


Çocuğun kullandığı siyah cross alacagım cross nasıl bir fikir verin aklım çok karışık



İyi Forumlar
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wr125,Crf250 tavsiye ederim ancak öncesinde ehliyet ve koruma ekipmanlarını tamamlamalısınız.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
adımlarını doğru at, uzun yıllar bu işi yap..

nerde kullanacaksın motoru? hani arazide harika gider bunlar fakat trafiğe çıkma izini yoktur bunların.. far yok, sinyal yok, plakalık yok, asfalta uygun lastik yok, gösterge yok.. trafiğe çıkamyı düşünüyorsan bunların olması gerekir. eğer çıkmayacaksan sorun yok tabi..
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
adımlarını doğru at, uzun yıllar bu işi yap..

nerde kullanacaksın motoru? hani arazide harika gider bunlar fakat trafiğe çıkma izini yoktur bunların.. far yok, sinyal yok, plakalık yok, asfalta uygun lastik yok, gösterge yok.. trafiğe çıkamyı düşünüyorsan bunların olması gerekir. eğer çıkmayacaksan sorun yok tabi..


Recep abi uzun yıllar götürecem fakat çok arada asfalt çünkü kasalı aracım yok araziye gitmek için çok az asfalt kullanıcam koruma ekipmanlarım hazır bir cross eksik onuda tamamlıyacağım zaten buraya kar felan yağmıyor bütün kış sadece soğuk arada yağmur var öbür türlü rahat yani ne diyorsun aliyimi 1 tane 125 lik ?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Her cross motorla alakali baslikta yaziyirum.
Cross icin yas siniri yoktur, dolayisiyla ehliyete de gerek yoktur. Adam daga, ormana gidecek.Ehliyeti orman muhafaza memuru mu soracak?
Al tum korumalarini, motorunu da al, yaninda bu isi bilen biriyle cik dag tepelere.
Yanliz trafige cikarim uslu durmam diyorsan hic alma.
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Her cross motorla alakali baslikta yaziyirum.
Cross icin yas siniri yoktur, dolayisiyla ehliyete de gerek yoktur. Adam daga, ormana gidecek.Ehliyeti orman muhafaza memuru mu soracak?
Al tum korumalarini, motorunu da al, yaninda bu isi bilen biriyle cik dag tepelere.
Yanliz trafige cikarim uslu durmam diyorsan hic alma.


Yorumun için çok teşekür ederim Erdem abi ben full dağda gezecem fakat pikap aracım olmadığı için 1 km kadar asfalltan gitmem gerekiyor trafik felan görürse nasıl kurtulurum veya ne kadar ceza yerim ?
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
trafige cikma izinin olmaz fotodaki araclarla - fakat trafik demek sirf yollar demek degildir, umuma acik olan her alanin - yani özel degil, örnegin senin tarlan - kullanimi yasaktir.
ehliyetsiz arac kullanma, ruhsatsiz arac kullanma, vs. gibi cezalar olabilir.

ha bunun denetimi var midir? olmayabilir fakat hakem penaltiyi verse kimse yok diyemez hesabi..
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
12
ktm nin ufaklarına bi bak derim kardeşim :) benimde ilk kendi paramla aldığım motor crosstu 15 yaşında :D ama ufak almamıştım ramzey 200 lük almıştım :D
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Yorumlarınız için teşekürler ben farklı bir cross önermenizi istemiyorum yorumlarımı ciddiye almıyorsunuz sanırım.
Demek istediğim bu fotoğraflarda gördüğünüz 125 cc lik siyah cross'u alacağım ben diyorum araziye gitmek için biraz asfalt yapacağım trafik yakalarsa ne diyeceğim full koruma olcağım için birşey dermi veya fatura göstersem ceza yermiyim yersem kaç para ? bunların cevaplarını nerden bulabilirim veya bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
o resimlerdeki motorlar çocuk motoru. sana ufak gelir. resme aldanma çok ufak motor onlar.
trafik görürse araziye kaçacan ne yapacan başka.
durursan motoru bağlar cezayı yersin sonra faturanla gider alırsın motoru.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
Yorumlarınız için teşekürler ben farklı bir cross önermenizi istemiyorum yorumlarımı ciddiye almıyorsunuz sanırım.
Demek istediğim bu fotoğraflarda gördüğünüz 125 cc lik siyah cross'u alacağım ben diyorum araziye gitmek için biraz asfalt yapacağım trafik yakalarsa ne diyeceğim full koruma olcağım için birşey dermi veya fatura göstersem ceza yermiyim yersem kaç para ? bunların cevaplarını nerden bulabilirim veya bilgilendirirseniz sevinirim

sanirim sen yorumlari ciddiye almiyorsun.. bkz: Yukarki mesajim
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Yorumlarınız için teşekürler ben farklı bir cross önermenizi istemiyorum yorumlarımı ciddiye almıyorsunuz sanırım.
Demek istediğim bu fotoğraflarda gördüğünüz 125 cc lik siyah cross'u alacağım ben diyorum araziye gitmek için biraz asfalt yapacağım trafik yakalarsa ne diyeceğim full koruma olcağım için birşey dermi veya fatura göstersem ceza yermiyim yersem kaç para ? bunların cevaplarını nerden bulabilirim veya bilgilendirirseniz sevinirim
Ehliyetsiz araç kullanmanın cezası 1407 TL ayrıca araç sahibinede ceza kesiliyor plaka ruhsatta yok başın ciddi belaya girer bunu kesinlikle göze alma !!!!!!!!!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst