Ne XL miş arkadaş yaNeden Wr değil o zaman ?
ne xl olduğunu kullanınca anlarsın :cat:
xl evladiyeliktir ve oldukça dayanıklıdır keyiflidir.
aynı kefeye koymuyorum tabi ki. sadece xl 200 ün çok başarılı özel bir model olduğunu ifade ediyorum. :cat:xl ile wr yi aynı kefeye koymuyorsun sanırım.
agırlık güç oranı olarak, şase saglamlıgı olarak, yakıt ekonomisi olarak her zaman wr öndedir,
tabi fiyat olarak da
evet zamanında öyle idi ama su sıralar piyasada döküntüleri kaynıyor
döküntü xl alacagıma sıfır çinli alırım. zaten tercihimide o yönde kullandım.
parasal karşılığını vermedikten sonra satma kardeşim. bana da geliyorlar sat diye tamam satıyorum diyorum 4bin vereyim diyorlar.ben de gidin çinli alın diyorum.sen bir de bendeki xl 200 ü gör. millet üzerine not bırakıyor satmam içinarkadaş baskılarını saymıyorum bile
çünkü piyasada temiz xl 200 bulmak gerçekten zor. satılık ilanlarında temiz dedikleri motosikletler ise hurdadan hallice maalesef. satmaya kıyamıyorum çok binmesem de garajda bir xl 200 olduğunu bilmek bile güzel
![]()