Honda XL200 mü , Yamaha WR 125 X mi ?

Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
Bu işe yeni girecek biri olarak çok fazla bütçe ayırmak istemiyorum. Zaten XL200 3000'e bulunur diye başladım işe. Ama XL'lere de temizi 4-4.5 dan aşağı değil.Ama bulduğum temiz bir WR125'i 5.500TL ye alabilirim bugün.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
ne xl olduğunu kullanınca anlarsın :cat:
xl evladiyeliktir ve oldukça dayanıklıdır keyiflidir.

xl ile wr yi aynı kefeye koymuyorsun sanırım.

agırlık güç oranı olarak, şase saglamlıgı olarak, yakıt ekonomisi olarak her zaman wr öndedir,

tabi fiyat olarak da
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
xl ile wr yi aynı kefeye koymuyorsun sanırım.

agırlık güç oranı olarak, şase saglamlıgı olarak, yakıt ekonomisi olarak her zaman wr öndedir,

tabi fiyat olarak da
aynı kefeye koymuyorum tabi ki. sadece xl 200 ün çok başarılı özel bir model olduğunu ifade ediyorum. :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
evet zamanında öyle idi ama su sıralar piyasada döküntüleri kaynıyor

döküntü xl alacagıma sıfır çinli alırım. zaten tercihimide o yönde kullandım.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Evet bir arkadaşımda xl kullanıyor bence çok güzel bir motor ama ozamanlardaydı o. Şimdi wr güç olarak ona yakın ve yeni teknoloji. Bende terciğimi wrden yana yapardım. Ama dersen ben araziye dalacam yatacam kalkacam vurucam kırbacı git xl al temiz bidtane bulabilirsen.Vur kır parçala sonra iyi bişi alıp daha az düşmeyi öğrenip gezersin :)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
arkadaşların dediği gibi XL200 ü unutun artık hepsi döküntü oldu. imkanınız olsa sıralanan 250liklerden birini alın derdim. 1.80lik boyunuza göre en uygun WR125 bence. arazi yapamazsın diyenleri yazın Urla-Titus'taki yarışa katılan arkadaşımla tanıştırabilirim. araziye çıktığımızda, bazen bizim 2-3 seferde çıktığımız rampaları tek seferde çıkıyor(pilotaj çok önemli). yaptığı tek değişiklik arka dişliyi değiştirip 60diş yaptı.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
evet zamanında öyle idi ama su sıralar piyasada döküntüleri kaynıyor

döküntü xl alacagıma sıfır çinli alırım. zaten tercihimide o yönde kullandım.

sen bir de bendeki xl 200 ü gör. millet üzerine not bırakıyor satmam için :) arkadaş baskılarını saymıyorum bile :) çünkü piyasada temiz xl 200 bulmak gerçekten zor. satılık ilanlarında temiz dedikleri motosikletler ise hurdadan hallice maalesef. satmaya kıyamıyorum çok binmesem de garajda bir xl 200 olduğunu bilmek bile güzel :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
sen bir de bendeki xl 200 ü gör. millet üzerine not bırakıyor satmam için :) arkadaş baskılarını saymıyorum bile :) çünkü piyasada temiz xl 200 bulmak gerçekten zor. satılık ilanlarında temiz dedikleri motosikletler ise hurdadan hallice maalesef. satmaya kıyamıyorum çok binmesem de garajda bir xl 200 olduğunu bilmek bile güzel :)
parasal karşılığını vermedikten sonra satma kardeşim. bana da geliyorlar sat diye tamam satıyorum diyorum 4bin vereyim diyorlar.ben de gidin çinli alın diyorum. :) herşeyin bir karşılığı var, hem sağlam olacak hem de sorunsuz olacak o zaman parası da ona göre olacak. neyse bu konuya daha da yazmıyorum. karar verecek arkadaşa söylenecek herşeyi söyledim bundan sonrası polemik yaratır. teşekkür.
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
Temiz , mantıklı rakama satılan XL200 bulamadım. Hor kullanılmış , turşu olmuşlara da 4.5 vermek içime sinmedi. Bende WR125R aldım. Motor gücü yeterli geldi bana. Görüntüsü zaten çok güzel. Dün çıktığımız turdan 1-2 fotoğraf ekliyorum. Asfalt lastikleri ile bile oldukça eğlendik. Tavsiye verenlere çok teşekkür ederim. :)

IMG_8329kopya.jpg


1441434_10153583845470597_1912094241_nkopya.jpg


IMG_8353kopya.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Aaah çok güzel...Hayırlı olsun.Fena sardım bende sm işine.Sanırım wr250 alacağım evirip çevireceğim...1 haftadır drz bakıyorum alayı gübre...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst