- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 1,162
ilk önce yurt dışından 720p çeken çin malı bir extrem kamera getirttim.4 ay kadar kullandım.görüntüsü güzeldi ama motosikletimin sesini istediğim gibi almıyordu:farao:
sonra gopro hero 2 aldım anladım ki kullandığım o kameraya verdiğim paraya yazık olmuş.ne görüntü ne de ses kalitesi gopro nun yanından geçmiyor:santa:
yaklaşık 1 ay kadar önce de hero3 black edition aldım.görüntü kalitesi olarak hero2 den çok farklı değil hatta hero 2 motosiklet sesini daha iyi alıyordu.hero3 den ses konusunda şikayetçiyim:cyclopsan
ama o da çekim fonksiyonu olarak çok dolu bir makina.hatta çoğu özelliğini kullanmıyorsunuz.profesyonelliğe hitaben yapılmış.
arkadaşım sony nin extrem kamerasını aldı yurt dışından 290euro.inceleme fırsatı buldum.çekim modu olarak hero 2 ye denk.kullanılabilirlik olarak yine gopronun yanına yaklaşamaz.gopronun çok daha fazla aparatı mevcut.ve yapışkan aparatlarının kalitesi sony ninkinden daha kaliteli.
internetteki videolar herzaman yanıltıcıdır.video programlarında oynamadan koymuyorlar videoyu.
o yüzden hiçbir kamera gopro'nun eline su dökemez diyorum.parasını fazlasıyla hakeden bir extrem kamera.:thumleft:
sonra gopro hero 2 aldım anladım ki kullandığım o kameraya verdiğim paraya yazık olmuş.ne görüntü ne de ses kalitesi gopro nun yanından geçmiyor:santa:
yaklaşık 1 ay kadar önce de hero3 black edition aldım.görüntü kalitesi olarak hero2 den çok farklı değil hatta hero 2 motosiklet sesini daha iyi alıyordu.hero3 den ses konusunda şikayetçiyim:cyclopsan
ama o da çekim fonksiyonu olarak çok dolu bir makina.hatta çoğu özelliğini kullanmıyorsunuz.profesyonelliğe hitaben yapılmış.
arkadaşım sony nin extrem kamerasını aldı yurt dışından 290euro.inceleme fırsatı buldum.çekim modu olarak hero 2 ye denk.kullanılabilirlik olarak yine gopronun yanına yaklaşamaz.gopronun çok daha fazla aparatı mevcut.ve yapışkan aparatlarının kalitesi sony ninkinden daha kaliteli.
internetteki videolar herzaman yanıltıcıdır.video programlarında oynamadan koymuyorlar videoyu.
o yüzden hiçbir kamera gopro'nun eline su dökemez diyorum.parasını fazlasıyla hakeden bir extrem kamera.:thumleft: