İstanbuldan Gökçeada-Çanakkale-Bozcadada-Ayvalık(cunda)

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Keyifle okudum.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir gezi yapmışsınız. Anlatımınızı da keyifle okudum. Paylaşım için teşekkür ederim. :cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
tebrikler hacı...ben de bu yaz bozcaadadaydım...gestaştan kemal pansiyon önerdi, pek sallamadılar kemali.. giderken telefonla yer bulamamıştım kemalin dediği yere gittim yer olmadığnı söyledi...dedim bi yönlendir hiç sallamadı hatun...

depo üstü çanta yöntemi videosu için sağol...

bu arada sen debriyajsız mı vites değiştiriyon...?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Güzel bir gezi yapmışsınız. Anlatımınızı da keyifle okudum. Paylaşım için teşekkür ederim. :cat:
Rica ederim saolun:rendeer:
tebrikler hacı...ben de bu yaz bozcaadadaydım...gestaştan kemal pansiyon önerdi, pek sallamadılar kemali.. giderken telefonla yer bulamamıştım kemalin dediği yere gittim yer olmadığnı söyledi...dedim bi yönlendir hiç sallamadı hatun...

depo üstü çanta yöntemi videosu için sağol...

bu arada sen debriyajsız mı vites değiştiriyon...?

saolasın,Normalde tabiki hayır fakat arada değiştiriyorum,doğru devir aralıklarında yapıldığında çok pürüssüz bir şekilde vites yükseltebilirsiniz.Denemek istiyorsan düşük devirde (3-4bin) vites pedalını yukarı çekerken gazı bırakıp,pedalı çektiğinde tekrar gazı vererek yapabilirsin.(bu anlattıgım anlık bi olay) bunu motoru dinleyerek yaparsan zararı yok ve boşluksuz vites atabilirsin fakat süreklide yapmamak lazım
Not:1den 2 ye atarken denemeyin.
Yoğun günlerde pansiyon bulmak zor rezarvasyonla çalışıyor herkes kemal napsın :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
saolasın,Normalde tabiki hayır fakat arada değiştiriyorum,doğru devir aralıklarında yapıldığında çok pürüssüz bir şekilde vites yükseltebilirsiniz.Denemek istiyorsan düşük devirde (3-4bin) vites pedalını yukarı çekerken gazı bırakıp,pedalı çektiğinde tekrar gazı vererek yapabilirsin.(bu anlattıgım anlık bi olay) bunu motoru dinleyerek yaparsan zararı yok ve boşluksuz vites atabilirsin fakat süreklide yapmamak lazım
Not:1den 2 ye atarken denemeyin.

yapıldığını duymuştum da görünce şaşırdım birden
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yakın tarihte ben de Ege taraflarına gezi yapmıştım, denk gelseymişiz güzel olurmuş :) Ama anlattıklarına bakılırsa seni bi de canlı canlı dinlemek lazım :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
çok güzel anlatmışsında şu yollardaki çukuru belediye görmüyor
teşekkürler:rendeer: , haklısın o çukur yüzünden kaza yapabilirdik orada!otoban diyebileceğimiz bi yolda sol şeritte öyle bi çukur olması insanı deli ediyor.
Yakın tarihte ben de Ege taraflarına gezi yapmıştım, denk gelseymişiz güzel olurmuş :) Ama anlattıklarına bakılırsa seni bi de canlı canlı dinlemek lazım :mrgreen:
Yolda benle gaza gelmeden sürebilen bi motorcuya denk gelmedim :) Tek istediğim 130-140 sabit gidebilmekti ama kime denk geldiysem gaza geldiler ,ee elleri boşta çevirmedik :) Pazar günü kahvaltıya motorla gelebilme ihtimalim var öyle birşey olursa kahvaltı sonrası görüşmek isterdim fakat benim patronu artçı olarak alıcam büyük ihtimalle o yüzden o işte yaş:cherry:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
teşekkürler:rendeer: , haklısın o çukur yüzünden kaza yapabilirdik orada!otoban diyebileceğimiz bi yolda sol şeritte öyle bi çukur olması insanı deli ediyor.

Yolda benle gaza gelmeden sürebilen bi motorcuya denk gelmedim :) Tek istediğim 130-140 sabit gidebilmekti ama kime denk geldiysem gaza geldiler ,ee elleri boşta çevirmedik :) Pazar günü kahvaltıya motorla gelebilme ihtimalim var öyle birşey olursa kahvaltı sonrası görüşmek isterdim fakat benim patronu artçı olarak alıcam büyük ihtimalle o yüzden o işte yaş:cherry:

Ben ege turunun (Özellikle gidişi) %80'i sabit 130'la sürdüm :mrgreen: ha gaza gelir miyim, gelirim. Ama yırtık uçurtma da olmam sanırım, adabıyla gaza gelirim :queen: Haftasonu Yalova festivalinde olcam, o yüzden benim de gelebilmem yaş gibi görünüyo zaten. Pazar öğleden sonra da İstanbul ve Sakarya'da bir saat arayla yetişmem gereken iki ayrı düğün de var. ::sm_smile

Ama inşallah kısmet olur da bir yerde denk getiririz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst