Yeni motorum Hyosung GT250 Naked

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hayırlı uğurlu olsun ALLAH cc. kaza bela vermesın kardeşim güle güle kullan ha unutmadan egsoz bilyası kırıyor haberın olsun :)
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın :cat:

---------- Post added at 05:07 ---------- Previous post was at 05:04 ----------

hayırlı uğurlu olsun ALLAH cc. kaza bela vermesın kardeşim güle güle kullan ha unutmadan egsoz bilyası kırıyor haberın olsun :)

depoyu açık unutunca davul tozu kaçıyormuş bilginiz olsun :pl:
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
170
hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın :cat:

---------- Post added at 05:07 ---------- Previous post was at 05:04 ----------



depoyu açık unutunca davul tozu kaçıyormuş bilginiz olsun :pl:

HAHAHAHAHA :queen:

Motorun fiyatını söylemek istemiyorum hocam fakat 6-7 bin liraya temiz bir Hyosung bulabilirsin fiyatı bende kalsın :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tamam başgan bu sır seninle torpağa kadar gidecek galiba...:)bende motorumdan soğuğum bu aralar..ten uyumsuzluğu var...hani bazen neden olmasın diyorum motora benzeyen bir makinaya binmek hakkımız...simit gibi lastiklerle nereye kadar..hani peşin indirimi falan aldıysan belki bende yararlanırdım vesileyle diye sormuştum..özeldende atabilirsin...eyvallah...
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
Tamam başgan bu sır seninle torpağa kadar gidecek galiba...:)bende motorumdan soğuğum bu aralar..ten uyumsuzluğu var...hani bazen neden olmasın diyorum motora benzeyen bir makinaya binmek hakkımız...simit gibi lastiklerle nereye kadar..hani peşin indirimi falan aldıysan belki bende yararlanırdım vesileyle diye sormuştum..özeldende atabilirsin...eyvallah...

Abi 650 alalım biz sana 250 paklamaz seni at gibi gidiyo namıtsız:cherry:
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
hayırlı olsun güle güle kullan Allah kaza bela vermesin inşallah benimde hoşuma gidiyor hyo 250 niyeti bozacağımda değiştirmişken japonmu olsun diyorum onlarda çok para ama senin gibi memnun kullanıcıları görünce ibre biraz daha hyo'ya kayıyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hayırlı ugurlu olsun gule gule kullan. Hyo ıyıdır kullandıkca anlayacaksın. Emin ol ybr den daha az masraf açar :)
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
170
Tamam başgan bu sır seninle torpağa kadar gidecek galiba...:)bende motorumdan soğuğum bu aralar..ten uyumsuzluğu var...hani bazen neden olmasın diyorum motora benzeyen bir makinaya binmek hakkımız...simit gibi lastiklerle nereye kadar..hani peşin indirimi falan aldıysan belki bende yararlanırdım vesileyle diye sormuştum..özeldende atabilirsin...eyvallah...

Ha hocam motorum sıfır değil ikinci el fakat peşin indiriminin kralını aldım bir abimizden :queen:

Bu arada herkese tekrar tekrar teşekkürler cümlemize kaza bela bulaşmasın...

hayırlı olsun güle güle kullan Allah kaza bela vermesin inşallah benimde hoşuma gidiyor hyo 250 niyeti bozacağımda değiştirmişken japonmu olsun diyorum onlarda çok para ama senin gibi memnun kullanıcıları görünce ibre biraz daha hyo'ya kayıyor.

Hocam bana kalırsa ve bilinçli Hyo kullanıcılarına da danışırsan Hyosung'un herahangi bir Japon'dan fazlası var eksiği yok. Krank kırıyor, dişli attırıyor, şarkı söylüyor diyen adamlar kulaktan duyma bilgilerle geliyorlar. Hyosung kaliteli bir markadır canınız istiyorsa çekinmeden alabilirsiniz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun...
arkadaşlar az yakıyor diyorsunuz da bizim bi arkadaşta R modeli vardı 17lt benzin le 300km gidiyor diyodu 3 ay dayanamadı bu yakıta:queen:
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
170
hayırlı olsun...
arkadaşlar az yakıyor diyorsunuz da bizim bi arkadaşta R modeli vardı 17lt benzin le 300km gidiyor diyodu 3 ay dayanamadı bu yakıta:queen:

Yok hocam az yakmıyor. Hyosung km'de 0-20 krş yakıyor. Bende fullüyorum depoyu 310-320 km'de benzin bitiyor. 60 lira alıyor.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bu moturun fiteslileri varmış kırank kırıyomuş diyolar, arkaaşın arkaaşı yemin etti üç tekerleklileride varmış onlarda 1000km de bir krank değişiyomuş, uzun yola gidenler çantaya 3-4 tane kırank alsın diyolar,

Suzuki mühendisleri ve tasarımcılarının daha çok fırın ekmek yemeleri lazımmış... hey allahım ya :mrgreen:

Çok güzel motosikletin arkadaşım, fiyatına göre daha güzel bir çıplak yok desek yeridir.

Hayırlı olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst