Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Ya arkadaşlar bölül pörçük yazılar var hep soracağım soru ile ilgili cidden merak ediyorum biliyorsunuz benzin göstergesi 3 bardan 1 bara çok çabuk düşüyor... tek çubuk yanarkende motoru çalıştırdığımda yanıp sönüyor en azından ısınana kadar. şimdi düzgün kullanımla tek bar iken kaç km yapıyor bu alet? cesaret edip bir deneyemedim yolda kalıcam diye :mrgreen:
Kardeş senı en güzel ben aydınlatayım. Depoyu fullemeden önce tek diş vardı. motor çalıştığı an ısınana kadar tek diş yanıp sönüyor. Hareket ettirdiğimde tek diş sabit yanık kalıyordu. 15 kadar yol gittim ama halen tek diş yanık duruyordu. Yanıp sönme yoktu. Motoru benzin istasyonuna soktum. depoyu fulle dedim. 45,03 tl benzin aldı. 9,500 LT X 4,7400. Motosikletin deposu 13 Litre. Bu durumda depoda 3,5 litre benzin oluyor demek. Ayrıca 6ncı lambada çok çabuk sönüyor 5e iniyo.
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Benzin göstergesindeki çubukların her biri eşit litreye denk gelmiyor çubuk hesabı yapmayın boşuna :mrgreen:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Arkadaşlar dün istasyondan benzin alırken, eleman pompayı kenardaki demire denk getirdi ve motorun heryerine benzin sıçradı,öncamda lekeler oluştu,pleksiglas olduğu için benzin malzemeyi yaktı diye düşünüyorum,bugün pastayla denedim olmadı,bu ön cama kask vizörleriyle aynı malzemeden,kaskının yada öncamının başına böyle bişey gelip halledebilen oldumu acaba,çocuk karşılıcam abi dedi ama 250 tl yenisi ben sanmıyorm o parayı vereceğini.varmı çözümü olan?
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Beyler birde size sormak istiyorum 2 yıllık ehliyet var ancak daha hiç motor kullanmadık vitesli bilgisi sıfır yani :) kafamdaki düşünce ise uzun yollar geziler için CBR 250 almak ve bunun yanında ise birde 600-750 CC naked motor almak.. tabiki naked 3-4 yıl sonraki iş :) ama ben direk cbr yi alıp yatırmaktan çizmekten baya baya ürküyorum... sizce bu makineyi almadan önce ybr cbf yok açapi bilmem neler yerine bir Mondial Cup mu almalı Yoksa 100 Cc lik vitesli motorlarından alıp bir kaç ay çalışıp motorda hatta haşatını çıkarıp sonra CBR yimi almak gerekir.. ??? Ne yapalım Nasıl dediniz bu olaya ?
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Kardeşim 100cc ile başlarsın oh iyiym dersin cbr250 ile ilk virajda yine düşebilirsin. Bu tamemen sana bağlı bir durum. Ben hiç motora dahi binmemiş biri olarak 250r ile başladım henüz bir sıkıntı bir tehlike atlatmadım. Üstelik çok kötü durumdaki lastiklerle biniyorum. Yavaş yavaş tarta tarta üstesinden gelebilirsin hiç şüphen olmasın.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar pazartesi günü odtu a4 kapısından giren siyah bir cbr 250 gördüm. o arkadaş burada mı acaba birkaç birşey sorucaktım
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Beyler birde size sormak istiyorum 2 yıllık ehliyet var ancak daha hiç motor kullanmadık vitesli bilgisi sıfır yani :) kafamdaki düşünce ise uzun yollar geziler için CBR 250 almak ve bunun yanında ise birde 600-750 CC naked motor almak.. tabiki naked 3-4 yıl sonraki iş :) ama ben direk cbr yi alıp yatırmaktan çizmekten baya baya ürküyorum... sizce bu makineyi almadan önce ybr cbf yok açapi bilmem neler yerine bir Mondial Cup mu almalı Yoksa 100 Cc lik vitesli motorlarından alıp bir kaç ay çalışıp motorda hatta haşatını çıkarıp sonra CBR yimi almak gerekir.. ??? Ne yapalım Nasıl dediniz bu olaya ?



Kardeşim 100cc ile başlarsın oh iyiym dersin cbr250 ile ilk virajda yine düşebilirsin. Bu tamemen sana bağlı bir durum. Ben hiç motora dahi binmemiş biri olarak 250r ile başladım henüz bir sıkıntı bir tehlike atlatmadım. Üstelik çok kötü durumdaki lastiklerle biniyorum. Yavaş yavaş tarta tarta üstesinden gelebilirsin hiç şüphen olmasın.

Aksine orta okuldan beridir motora binerim ilk motorum chappy idi... çok fazla tehlike atlattım ve hatta sağlam bir kaza da yapmışlığım vardır... yani kısacası visamlord'un dediği gibi. tamamen sana bağlı + ağır şans içeren bir konu. sen en iyisi cbr 250 al 100 cc ye para vereceğine honda sürüş eğitimine katıl. Böylelikle minimum tehlike ile vitesli motor kullanmasını öğrenirsin ama işte gerisi şans işi ilk virajda bile düşebilirsinde :thumright
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Arkadaşlar taşınıyorum. Ağustosta evlilik var. Yeni evimde kapalı garaj yok. Dış mekanda branda ve kilit.vs.çözümlerinizi bekliyorum. Önerisi olan var mı? Kaldırıma çekersem demir parmaklıklara kilitleyebiliyorum. Kışın da açıkta kalıcak ama.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar taşınıyorum. Ağustosta evlilik var. Yeni evimde kapalı garaj yok. Dış mekanda branda ve kilit.vs.çözümlerinizi bekliyorum. Önerisi olan var mı? Kaldırıma çekersem demir parmaklıklara kilitleyebiliyorum. Kışın da açıkta kalıcak ama.
dış mekanda kesinlikle kalmamalı istersen gemi zinciri halatlarıyla bağla hırsızlar onuda düşünür.kapalı otopark şart burası türkiye
eğerki yer yok ozaman en az 3 adet disk kilidi her iki diskide kilitlemen lazım extradan debiseli yüksek bir alarm motosiklete toplamda 3 alarm çalışsınki hırsızlar yanaşamasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

yamaha xj 600 diversion f tam karenajlı naked 17000 km de 2011 model beyaz kırığı çiziği kazası yok 18 000 tl diyor pazarlık motor başında yapılır diyor. sıfırı 21.200 plak ruhsat ile 22 000 tl yi buluyor. nasıl iyimidir?
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Evinizin garaji musaitse demircide motogaraj yaptirabilirsiniz ,gercekten cok guzel bir koruma sagliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

Merhaba sevgili cbr kullanicilari , uzun arastirmalardan sonra cbr250r almaya karar kildim buyuk ihtimal ya mototal ya da gungor motordan almayi dusunuyorum. Bu onumuzdeki ayin basinda ehliyet sahibi olacagim insallah ve yasim 17 size sormak istedigim sey motoru alirken ruhsat ,sigorta vs bana ne kadara gelir bu arada istanbulda yasiyorum , saygilarimla bugra .
Fikri ve bilgisi olan varmi ?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
dış mekanda kesinlikle kalmamalı istersen gemi zinciri halatlarıyla bağla hırsızlar onuda düşünür.kapalı otopark şart burası türkiye
eğerki yer yok ozaman en az 3 adet disk kilidi her iki diskide kilitlemen lazım extradan debiseli yüksek bir alarm motosiklete toplamda 3 alarm çalışsınki hırsızlar yanaşamasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

yamaha xj 600 diversion f tam karenajlı naked 17000 km de 2011 model beyaz kırığı çiziği kazası yok 18 000 tl diyor pazarlık motor başında yapılır diyor. sıfırı 21.200 plak ruhsat ile 22 000 tl yi buluyor. nasıl iyimidir?
o fiyata biraz daha kat,sıkı bi araba al dostum
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Evinizin garaji musaitse demircide motogaraj yaptirabilirsiniz ,gercekten cok guzel bir koruma sagliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------


Fikri ve bilgisi olan varmi ?

10,500 Tl motosiklet + 500 de plaka ruhsat filan tutuyo 11000 anahtar teslim biladerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

kesinlikle katılıyorum arabayla aldığın zevki motorla , motorla aldığın zevki arabayla alamazsın :D
Bana geliyolar ya araba parası vermıssın buna diyolar. Araba alsaydın keske diyenler oluyor. Vallaha Yaşlı Büyük küçük demıyorum. evin önünde araba var g.tümemi sokacam 2 tane arabayı dıyorum. yanınada; siz ne anlarsınız motor zevkınden demeyi asla ihmal etmiyorum.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
beyler honda ile ninja arasında kaldım yardım edin .
hodanın size göre tercih sebebi nedir
bu konu çok var ama olsun benim için yeni
honda 2013 ninja 2012 ikiside 2000 km de
basit ve anlaşılır olarak anlatın şimdiden herkeze teşekkürler
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
beyler honda ile ninja arasında kaldım yardım edin .
hodanın size göre tercih sebebi nedir
bu konu çok var ama olsun benim için yeni
honda 2013 ninja 2012 ikiside 2000 km de
basit ve anlaşılır olarak anlatın şimdiden herkeze teşekkürler

Burdaki herkez cbr , kawa topic indeki herkezde ninja diyecektir haberin olaun öncelikle :) . Az yakması ninjaya göre bir artı , göze daha çok hitap ediyor bence , 2. eli hızlı , parçası bol ve Daha UCUZ . Servis ağı geniş . Ninjanın bana göre tek artısı son süratı 10 km daha fazla olması .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst