Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
ıyı aksamlar herkese.
dostlar cbr 250 arka çanta demiri lazım
bi üstteki resimdekinde veya farklıda olabilir saglam bişey.
nerden temin edebilirim ???
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Öldümde geldim anasını satayım. Bu motorun ayaklıktan bi qün ucacğını biliyodum. dün aksam motoru park ettim. her zamanki gibi garaja ayaktan kurtulur mu namussuz .. Kendimi siper ettim attım kendımı motorun altına dizimde dizliklerle var gücümle yakaladım motoru. ben itiyom o geri geliyo ben itiyom o geri geliyo benımle sevişmeye ne kadar meraklıymıs motorumda haberim yokmuş. aynalar açık olduğu için sol aynayı ufacık çizdik bununla kurtardım şükür :D

:p:p:p
http://www.youtube.com/watch?v=_5zEke-PQG4

bugün kadıyköyde motoru parkettim telefonla konuşurken hatunun biri geldi sevgilisiyle izin istedi, bi öyle bi böyle bi sürü fotoğraf çektirdi, binerken sağa yatıracaktı motoru son anda tuttum,

bir de kardeşim bu polis nerde ? sahil yolunda tekerin önüne düşen basket topunu geçtim, karanlıkta çingeneler beşerli onarlı transit yolda önüme atlıyorlar, hayır şoparlar zaten koyu renk , zor seçiliyorlar karanlıkta, daha evelki gün bakırköyde transit yoldan geçen bi elemana iş adamı çarptı, eleman öldü,,, nerde bu devlet , nerde pijamalarım !
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
bluetooth lu kask olarak ne düşünüyorsun..alıran paylaş bizle..zeus 3000e bluetoothlu mesela..hudson deride satılıyor..zeus 3000 serisi çok rahat kasktır

Motorcu bir arkadaşın tavsiyesiyle eşime ORIGINE aldık. Onunla iletişim kurabilmek için ben de ORIGINE alacağım. Piyasaya yeni girdiği için fiyatı da uygun..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Otobanda köpek geçti önümden bugün. Baya fren yapmak zorunda kaldım.

Bu arada sabit 100 ile giderek yakıt denemesi yaptım. 230 Km de 8.9 litre benzin yakmışım. Fazla gibi geldi bana. Baktırıcam servisine.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390

Rodaj için bol bol vites değiştirmek (en güzel şehir içinde oluyor), yumuşak gaz, yumuşak fren... Efendi gibi kullan diyor işte adamlar :D 7000den sonra titreşimden motor Azer Bülbül'e bağlıyor, ön camı söküp atasım geliyor :D Çok takılma rodaj işine o kendi yolunu bulur. Trafiğe odaklan motor bir şekilde yürür...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Rodaj için bol bol vites değiştirmek (en güzel şehir içinde oluyor), yumuşak gaz, yumuşak fren... Efendi gibi kullan diyor işte adamlar :D 7000den sonra titreşimden motor Azer Bülbül'e bağlıyor, ön camı söküp atasım geliyor :D Çok takılma rodaj işine o kendi yolunu bulur. Trafiğe odaklan motor bir şekilde yürür...
Hakikaten 7000 devirde halay çekiyoruz anca 1-2 duruyorum o devirlerde zaten :) rodaja bende pek inanmıyorum açıkçası arabayla aynı teknoloji kullanıyor artık yeni nesil motorlar , arabalarda alınca ilk basın diyorlarki açılsın motoru arabanın . Habire vites arıyorum zaten şehir içinde olduğum için ama ara sıra 7000 deviri vurduruyorum motor hafif alışsın diye :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
slm herkese iyi geceler bizim ninja kullanicilarin da zaten etkinlik konusun da is yok bari diyorum cbr kullanicilari bi etkinlik falan yapsa bizim buralar da onlarda da tik yok bende 600 cc ve ustu grubu ile takiliyorum oda cok tat vermiyor
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
slm herkese iyi geceler bizim ninja kullanicilarin da zaten etkinlik konusun da is yok bari diyorum cbr kullanicilari bi etkinlik falan yapsa bizim buralar da onlarda da tik yok bende 600 cc ve ustu grubu ile takiliyorum oda cok tat vermiyor

manavgatta neredeyse her pazar etkinlik var.bu pazar peralde dim çayı olcak gibi senin oraya gelcekler yani.ama ben kpss var gelemiorum bu hafta
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Merhaba arkadaşlar,illaki yazılmıştır ancak göremedim.13.000 km'ye gelen motosikletimin bakımlarını yapacağım.Yağ ve hava filtresi hakkında bilgi alabilir miyim ? Orjinal mi kullandınız,fiyatlar ne durumda,teşekkürler :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Abi saçmalama Allah aşkına. Dışarı çık bak bakiyim 10 erkekten 9 undan daha yakışıklısındır . O kızı biyerde birgün bi si.. erler bidaha bütün erkekler brad pitt gibi gelir . O top mudur nedir sırf kıza yavşamak için aklınca bişeyler yapıyor . Bu konuda şiddete karşı değilim , temiz dövülür . Hatta keşke bursada olsada bende gelsem o derece nefret ediyorum bu tip yavşaklardan . Tüm sinirimi çıkarırdım üzerinden . Abi bak yaşım senden küçük emin ol öyle kendine haksızlık ediyorsun , önemli olan iç güzellik o tip kızlardan zaten hayır gelmez . Brad pitt bekliyorlar johny sins geliyor alıp götürüyor bunları :). Bu arada herkezden özür dilerim +18 konuştum biraz .:) Sinirlendim yahu .
DİKKAT EDERSENİZ O KIZ ZATEN FAKE Bİ HESAP BELKİDE ERKEĞİN BİRİ İÇ DÜNYASINI BU ŞEKİLDE SUSUTURUYOR o yüzden takmaya gerek bile yok gerçek bi kız olsa neyse dicem bariz fake
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Otobanda köpek geçti önümden bugün. Baya fren yapmak zorunda kaldım.

Bu arada sabit 100 ile giderek yakıt denemesi yaptım. 230 Km de 8.9 litre benzin yakmışım. Fazla gibi geldi bana. Baktırıcam servisine.

Usta o ne öle 8,9 litre fazla yakmıssın yaw. 0,183 kurus yakmıs hesabıma göre: 8,9*4,75(1 LİTRE BENZİN) = 42,275 . 42,275/230=0,18380 KUrus yakmıs.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:55 ----------

Merhaba arkadaşlar,illaki yazılmıştır ancak göremedim.13.000 km'ye gelen motosikletimin bakımlarını yapacağım.Yağ ve hava filtresi hakkında bilgi alabilir miyim ? Orjinal mi kullandınız,fiyatlar ne durumda,teşekkürler :)

13000 km bakımı yaptırmadım. ama Honda Efede 1000 km bakımını yaptırırken 12000 bakımına gelmiş bi abı ile tanıstım. sorması ayıptır dedim kaç tl dedim tuttu bakımınız.Sonuc olarak bende dedim buraya yaptırıyom.o zaman ben 1000 bakımındaydım. CBR 250 R 2012 modeldi motosikleti. 182tl ödedim dedi ama tam olarak neler yaptığını soramadım ama hava filitresi buji filan değişti gibisine cümleler kurmustu. en güzeli servisi telefonla arayıp sorabilirsiniz... size net rakam sölüyorlar.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
arkadaşlar bugün kasksız kullandım motoru ve arkataraftan gelen zincir sesine taktım bu nasıl bir ses ya zincirede bakıyorum 200 km de bir temizliyip yağlıyorum bu ne böyle ya...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Gençler ne var ne yok, hadi bir festival yapalım. Müzik, motor, gösteri, hava, deniz, kum, güneş vb.. :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaşlar bugün kasksız kullandım motoru ve arkataraftan gelen zincir sesine taktım bu nasıl bir ses ya zincirede bakıyorum 200 km de bir temizliyip yağlıyorum bu ne böyle ya...

Bi daha kasksız Kullanma o zaman! Benımde ses geliyo namussuzdan. yapacak birşey yok.
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Arkadaşlar 5500 devirden sonra motor bloğundan gelen bozuk para tarzı sesin nedeni egzantrik gergisi, bilginiz olsun. wolky-ksk nickli arkadaş daha önce bahsetmişti. 1 haftadır motor Kuşadası MNR'de gergi bekliyor. İnşallah yarın alabileceğim.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Arkadaşlar 5500 devirden sonra motor bloğundan gelen bozuk para tarzı sesin nedeni egzantrik gergisi, bilginiz olsun. wolky-ksk nickli arkadaş daha önce bahsetmişti. 1 haftadır motor Kuşadası MNR'de gergi bekliyor. İnşallah yarın alabileceğim.

Hondalarda gergi zaten kronik sorundur cbr600f te de böyle yaptırıyosun tekrar aynı hale geliyor ama kullanımda sıkıntı olmuyor. Hondanın beceremediği bir konu zaten bu egzantirik sesi ama sadece ses işte kafaya takmıyosan problem yok. 600f te yaptırsanda bir kaç aya aynı haline dönüyordu inş cbr250de öyle değildir. Bence motoru açtırmaya gerek yok egzantrik için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst