arkadaslar televizyon izliyordum ve bir reklam cikti,miknatisla benzinli ve lpg li araclarda tasarruf sagliyormus.sizce dogrumu veya kullanan varmi illa ourunu almama gerek varmi yoksa 2 tane guclu miknatisla bu isi halledebilirmiyim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=AV1QLHtggM8
arkadaşlar benim arkadaşımın drifti 8900 km de gösterge arızalandı vites göstergesi devir saati ve benzin göstergesi çalışmıyor sizdede böyle bir sorun oldumu olduysa nasıl hallettiniz usta baktı göstergeden dedi ama yinede sormak istedim ?
izmirdesın sen sanırım adresini ver bende ona gideyim bidaha servise gidermiyim emin değilim 5 bine yaklastım garanti için gitmemde fayda var ama bujiyi yeni değiştirdim yağıda adamın kulandığı yağıda bujiyide beğenmedim için belki dediğin gibi yaparım ama hiç yokdan yere 20 lırada veresim yok sen şu senin ustanın adresini versene..Bir daha gitmezsiniz, ben bir kere gittim yardımcı oldu pek üzerinde düşmesede, 700 km de falan bir kere daha götüreceğim buji yağ ve genel bakım maksatlı, kendi insiyatifi ile adam gibi bakmazsa motora bir dahada gitmem, gitsemde veririm 20 lira bakım yaptırmadan kaşele şurayı derim, sonra alır motoru başka bir ustaya götürürüm. Öne korumalık taktırdığım yer 5 tl verdim adam istersen debriyaj teli biraz gevşek onu sıkayım hem gevşer dedi, arka fren çok aşağıda sıkıyordu onu bıraz yukarı çekti, ön fren hidroliği balatalar biraz yanında çabuk eksilir yağ alıp gelirsen onuda koyayım dedi. sonra korumalık çamurluğa sürtünce aynı 5 tl 'ye dahil olmakla birlitte adam korumalığı söktü mengenede kenarları biraz yamulttu ve taktı. Bu adam 50 tl de istese ben motoru bundan sonra ona götürürüm. servisin son şansı kaldı yanionuda iyi kullanmazsa yalarım
![]()
http://www.e101bayi.com/ dostum oğle bildiğin mıknatıs la olmuyor o varsa bir mantığı burdaki videoyu izle hidro karbonlarla oksıjeni daha duzenli hale getirip tasaruf ediyomus zaten 2 tanesi 70 lira al sen tasaruf sağlamışsan banada söyle bende alamarkadaslar televizyon izliyordum ve bir reklam cikti,miknatisla benzinli ve lpg li araclarda tasarruf sagliyormus.sizce dogrumu veya kullanan varmi illa ourunu almama gerek varmi yoksa 2 tane guclu miknatisla bu isi halledebilirmiyim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=AV1QLHtggM8
motoruna koruma demiri takanlar o demirleri nerden aldınız
varsa link atabilirmisiniz ???
Arkadaşlar merhaba foruma yeni üye oldum. Bende MH Drift alacağım sıfır almayı düşünüyorum bu konu hakkında size iki soru sorucam birincisi sıfır almak mı mantıklı 2. el mi? Sıfır alınca plaka, sigorta vb. masraflara ne kadar para gidicek?
mevcut lastik ebatının en fazla 10 ölçü fazla yada az takılabilir. yani 90/90-18 en fazla 100/90-18 olur 110/90-18 olmazDrifte geniş lastik takan varmı aranızda? Geniş lastik takanların ebatı nedir kaçlık lastik taktı? 110/90 - 18 Lik lastik taksam uyarmı acaba sorun yaratır mı?
telle hortumu boğacağına gaz kolunu az çeyirmeyi deneyebilirsinula bi depo fulleyek dedik daha geçen hafta 4,58 di 4,65 olmuşr:
km de 15.66'dan 15.87 ye çektik yakıtı :queen:
benzin borusunu telle filan biraz boğsam etki eder mi? Ziyanı yok 60 ı geçmesin. arabalarda bir ayar yapılıyordu gaz ayarı diye, o ayarı kıstırdık mı araba 120 yi falan geçmiyordu. Bu da karbüratörlü bundada yokmu öyle yakıt kısmak için bir yerler. 2.5 litre yakıyo diye aldırttınız bana bunu
şükür bnde kırmızı drift aldım)
teşekkür ederim güzel kardeşim. evet ümit bazı konular nedeniyle pek girmiyo bu foruma. bende mail kutuma mail düştükçe girip bakıyorum nedir ne değildir diye. yardımcı olabileceğim bişey olursa elimden geleni yapıyorum. senin konuya gelince öncelikle motorunu 0 km alacağını anlıyorum. motorun rodaj aşamasında önce ilk 500 km 5000 deviri geçme, sürekli aynı sürat de sürme, sert kalkış yapma sert frenaj yapmamaya çalış. motorun rodajını bitircem diye tek seferde kontak kapamadan 500 km yapmaya çalışmaeray abi baştan beri ümit abiyle birlikte bu formu takip ettiğinizi biliyorum. daha sonra ümit abinin istenmeyen şeylerden dolayı artık buraya gelmediğinide biliyorum. sen özellikle eski drift kullanıcısı olarak bu konuda baya tecrübelisin bir kaç ay içinde drift almayı planlıyorum ve tecrübelerinde yararlanmak isterim. öncelikle rodaj konusunda ne düşünüyosun nasıl yapılmalı 0 bi motorda neye dikkat edilmeli. ikincisi yağ eskiden castrol 10-40 diyodun ama sonra motul dedin şimdi neyi önerirsin. ve ilk kaç kmde yağ değiştirmek gerekir. ilk olarak mineral mi yoksa sentetik yağ mı kullanılmalı. cevapların için şimdiden teşekkür ederim abi saygılar...![]()
Motulu kaça aldın Eray ustaaa
http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-MOTOSIKLET-YAgI-5100-4T-15W50-1-Lt_474.html#0
böyle bişey buldum ama ful sentetik mentetik bişey yazmıyır
valla full sentetic yazıyo mu bakmadım ama fabrika bana yazın 15-50 kışın 10-40 kullan dedi bende öyle yapıyorum 20-50 gerçekten çok kalın...Driftler normalden daha çok çabuk ısınıyor ondanmı acaba 15 50 kullan dediler.Ben aldığım günden beri 10 50 ya da 20 50 kullanmayı düşünüyodum ama arkadaşlar o yağlar çok kalın gereksiz dediler.
Bide aldığın yağ full sentetikmi yazmaktamı üstünde
teşekkür ederim güzel kardeşim. evet ümit bazı konular nedeniyle pek girmiyo bu foruma. bende mail kutuma mail düştükçe girip bakıyorum nedir ne değildir diye. yardımcı olabileceğim bişey olursa elimden geleni yapıyorum. senin konuya gelince öncelikle motorunu 0 km alacağını anlıyorum. motorun rodaj aşamasında önce ilk 500 km 5000 deviri geçme, sürekli aynı sürat de sürme, sert kalkış yapma sert frenaj yapmamaya çalış. motorun rodajını bitircem diye tek seferde kontak kapamadan 500 km yapmaya çalışmahem senin hemde motorun için sıkıntı olur
ilk 500 km sonunda muhakkak yağını değiştir. sana tavsiyem bakımlarının hepsini yetkili serviste yaptırman. sonuçta kul yapısı aletlere biniyoruz eğer ki fabrikasyon bi hata varsa hemen fabrikaya iletin muhakkak yardımcı olurlar. 500 km sonunda ki yağ değişiminden sonra 1000 km ye kadar 7000 deviri geçme ve yine sürekli aynı süratte gitme. 1000 km sonunda bi kere daha yağ değiştir, hava filtreni yıkayıp iyice kurut temizle. artık motorunu açabilirsin. sana tavsiyem 1. vites harici 2,3,4 ve 5. viteslerde red line a kadar gaz aç ve tam tersini vites düşürerek yap. yani 4. viteste redline yap ve bırak gazı 3. vitese al redline yap ve bırak gazı bunu 1. vites hariç her viteste yapmaya çalış. motorun sağır kalmaz böylelikle. evet eskiden castrol 10-40 diyodum hala diyorum. ama fabrikadan sıcaklarda biraz da ha kalın yağ kullanın tavsiyesi üzerine motul 15-50 kullanmaya başladım. ve gerçekten vites geçişlerimin falan rahatladığını gördüm. havalar soğuyunca da motul 10-40 denicem eğer memnun kalırsam burdan yazarım tekrar. kalmazsam ipone denicem o da olmazsa castrol e devambana fabrikadan full sentetik yağ kullanın önerisi geldi bende full sentetik kullanmaya özen gösteriyorum...
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana inşallah en kısa zamanda alırsın motorunu ve sorunsuz gönül rahatlığıyla binersin...